|
Post by Miopod on Aug 15, 2016 22:05:53 GMT
Mulla alko viime viikon keskiviikona. Jäin lukioon ylimääräseksi vuodeksi joten oon nyt tämmönen vähä niinku extra-abi.
On onneks aika väljä lukkari niin on hyvä käynnistää vuosi. Ja tavallaan lohtu että lukuvuosi loppuu jo helmikuussa. Vaikka vähä stressaa saanko kaikkee valmiiksi.
|
|
|
Post by swordsman on Aug 16, 2016 9:44:29 GMT
mullakin huomenna... D: meen kasille. muuten koulussa ei ois mun mielestä mitään vikaa, mut mulla ei nykyään oo kauheesti kavereita, ja meiän koulu on sellanen et on vaikee olla jäämättä yksin jos ei kuulu johonkin tiettyyn porukkaan. Mun ainut hyvä kaverikin vaihto just koulua... Mut tosiaan, tykkään kyllä muuten koulusta ja opiskelusta. alkaaks teillä valinnaiset? Sieltä nimittäin saa helposti kavereita kun ne ryhmät on yleensä aika satunnaisia, jolloin niitä tiiviitä kaveriporukkoja ei oo ja ihmisiä on helpompi lähestyä ja sit se et meet vaan puhuu kivan olosille ihmisille - ihan vaikka wapissa. Silleen on paljon helpompi ja nopeempi tutustua. sä oot niin kivan olonen ihminen et kyllä sulle varmasti kavereita löytyy. Jos tietäisin sut irl niin en mä pahakseni pistäis jos tulisit puhumaan - päinvastoin :-D joo, alkaa. Pitää toivoa et tapaan uusia ihmisiä tai tutustun paremmin niihin joiden jo tiiän olevan tosi mukavia, mut en vaan oo uskaltanu tunkea niiden porukkaan kiitos <3
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 16, 2016 9:58:50 GMT
alkaaks teillä valinnaiset? Sieltä nimittäin saa helposti kavereita kun ne ryhmät on yleensä aika satunnaisia, jolloin niitä tiiviitä kaveriporukkoja ei oo ja ihmisiä on helpompi lähestyä ja sit se et meet vaan puhuu kivan olosille ihmisille - ihan vaikka wapissa. Silleen on paljon helpompi ja nopeempi tutustua. sä oot niin kivan olonen ihminen et kyllä sulle varmasti kavereita löytyy. Jos tietäisin sut irl niin en mä pahakseni pistäis jos tulisit puhumaan - päinvastoin :-D joo, alkaa. Pitää toivoa et tapaan uusia ihmisiä tai tutustun paremmin niihin joiden jo tiiän olevan tosi mukavia, mut en vaan oo uskaltanu tunkea niiden porukkaan kiitos <3 tunget vaan, vaikka sillee pikku hiljaa et eka meet puhuu sille kaverilles ja sit osallistut keskusteluun ja tutustut muihinkin :-D
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 16, 2016 19:32:41 GMT
Ei aavistustakaan :^DD
Öö ilmottauduin läsnäolevaksi eilen mutten oo tehny vielä yhtään kurssivalintaa. . .. alotan sitten kun kurssit alkaa, varmaan joskus syyskuun alkupuolella.
Mut oon kyllä ihan valmis opiskeluun, vaikka tän vuoden rankkuus hirvittää jo valmiiks. Alotan siis kolmannen vuoden yliopistos ja mun koko opintosuunnitelma on ihan sekaisin ja kandityökin pitäis alottaa.
|
|
|
Post by Hermeliini on Aug 19, 2016 19:16:50 GMT
mullakin huomenna... D: meen kasille. muuten koulussa ei ois mun mielestä mitään vikaa, mut mulla ei nykyään oo kauheesti kavereita, ja meiän koulu on sellanen et on vaikee olla jäämättä yksin jos ei kuulu johonkin tiettyyn porukkaan. Mun ainut hyvä kaverikin vaihto just koulua... Mut tosiaan, tykkään kyllä muuten koulusta ja opiskelusta. Mä menin kans kasille (: Mulla on nyt mennyt hyvin tää koulunalku.. Tokana päivänä jouduin lähtemään kesken ja nyt oon ollut tän ja eilisen kotona flunssassa ja kuumeessa
|
|
|
Post by Sibe on Sept 2, 2016 14:22:50 GMT
abivuosi alkoi 16.8. jees (ei oikeest)
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 3, 2016 10:49:20 GMT
ens tiistaina / keskiviikkona, hui - meen sittenkin kouluun!!
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 4, 2016 6:32:36 GMT
ens tiistaina / keskiviikkona, hui - meen sittenkin kouluun!! Oooi, onnittelut! Mihin kouluun oot menossa?
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 4, 2016 10:03:29 GMT
ens tiistaina / keskiviikkona, hui - meen sittenkin kouluun!! Oooi, onnittelut! Mihin kouluun oot menossa? voi kiitos! oon menossa kansanopistoon vuodeksi opiskelemaan mediaa ja pelituotantoa :-)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 5, 2016 13:52:56 GMT
Oooi, onnittelut! Mihin kouluun oot menossa? voi kiitos! oon menossa kansanopistoon vuodeksi opiskelemaan mediaa ja pelituotantoa :-) oi, vähäks cool!! mitä kaikkee pelituotantoon kuuluu? :-D
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 5, 2016 14:46:54 GMT
voi kiitos! oon menossa kansanopistoon vuodeksi opiskelemaan mediaa ja pelituotantoa :-) oi, vähäks cool!! mitä kaikkee pelituotantoon kuuluu? :-D oho siis se olikin pelivisiota (:-D), mutta sielä opetellaan koodaamaan, piirtämään/luonnostelemaan hahmoja, käsikirjottamista yms :--D kuulostaa ainaki jänskältä!
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 5, 2016 16:00:05 GMT
Oooi, onnittelut! Mihin kouluun oot menossa? voi kiitos! oon menossa kansanopistoon vuodeksi opiskelemaan mediaa ja pelituotantoa :-) Jee mahtavaa! Kuulostaa siltä ettei tonne oo välttämättä kovin helppo päästäkään, joten onnee vielä. :-D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 5, 2016 16:17:19 GMT
oi, vähäks cool!! mitä kaikkee pelituotantoon kuuluu? :-D oho siis se olikin pelivisiota (:-D), mutta sielä opetellaan koodaamaan, piirtämään/luonnostelemaan hahmoja, käsikirjottamista yms :--D kuulostaa ainaki jänskältä! oijoi, kuulostaa kivalta!
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 5, 2016 18:55:50 GMT
voi kiitos! oon menossa kansanopistoon vuodeksi opiskelemaan mediaa ja pelituotantoa :-) Jee mahtavaa! Kuulostaa siltä ettei tonne oo välttämättä kovin helppo päästäkään, joten onnee vielä. :-D jep kiitos! nojaa, ei sinne mitää pääsykokeita ollut, veikkaamppa että jokainen hakenut pääsi :---D
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 6, 2016 13:40:24 GMT
alotin eilen ja haluun jo nyt hyppää jyväsjärveen vihaan kaikkia fysiikkajuttuja hnnn g h
oon liian orgaaninen tähän
|
|