|
Post by Hermeliini on Aug 15, 2016 15:51:53 GMT
No otsikko kertoo Mulla alkaa huomenna.. Voitte myös kertoa koulunalun fiiliksiä tai mille luokalle menitte tms En haluaisi lomalta pois, mutta jotenkin tykkään enemmän rutiineista, ja kiva nähä kavereita Läksyt tosin ei innosta..
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 15:56:26 GMT
Mulla alko perjantaina oon siis nyt lukiossa
oon ihan ilonen koulujen alusta, mut en jaksa matikkaa enkä sen opettajaa
mut muuten siellä on ihan kivoja ihmisiä
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 15, 2016 16:00:02 GMT
en oo missään muussa koulussa ku elämänkoulussa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 16:00:32 GMT
en oo missään muussa koulussa ku elämänkoulussa kuulostaa namilta
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 15, 2016 16:01:33 GMT
en oo missään muussa koulussa ku elämänkoulussa kuulostaa namilta joo pitäis laittaa työkkäriin vielä hakemus, nii sit olis full elämänkoulu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 16:03:36 GMT
joo pitäis laittaa työkkäriin vielä hakemus, nii sit olis full elämänkoulu perusta jäätelölasagneravintola sit rikastut ja ylistät elämänkoulua
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 15, 2016 16:19:49 GMT
joo pitäis laittaa työkkäriin vielä hakemus, nii sit olis full elämänkoulu perusta jäätelölasagneravintola sit rikastut ja ylistät elämänkoulua JOO see you later meen nyt rikastumaan
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 15, 2016 16:31:04 GMT
Alko torstaina. Hyvästi elämä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 16:40:35 GMT
perusta jäätelölasagneravintola sit rikastut ja ylistät elämänkoulua JOO see you later meen nyt rikastumaan pai pai
|
|
|
Post by swordsman on Aug 15, 2016 16:58:14 GMT
mullakin huomenna... D: meen kasille.
muuten koulussa ei ois mun mielestä mitään vikaa, mut mulla ei nykyään oo kauheesti kavereita, ja meiän koulu on sellanen et on vaikee olla jäämättä yksin jos ei kuulu johonkin tiettyyn porukkaan. Mun ainut hyvä kaverikin vaihto just koulua... Mut tosiaan, tykkään kyllä muuten koulusta ja opiskelusta.
|
|
|
Post by Arabella on Aug 15, 2016 17:21:49 GMT
mulla alko jo keskiviikkona
väsyttää
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 15, 2016 17:24:11 GMT
Mulla alkaa ens maanantaina, ääk.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 19:32:42 GMT
mullakin huomenna... D: meen kasille. muuten koulussa ei ois mun mielestä mitään vikaa, mut mulla ei nykyään oo kauheesti kavereita, ja meiän koulu on sellanen et on vaikee olla jäämättä yksin jos ei kuulu johonkin tiettyyn porukkaan. Mun ainut hyvä kaverikin vaihto just koulua... Mut tosiaan, tykkään kyllä muuten koulusta ja opiskelusta. alkaaks teillä valinnaiset? Sieltä nimittäin saa helposti kavereita kun ne ryhmät on yleensä aika satunnaisia, jolloin niitä tiiviitä kaveriporukkoja ei oo ja ihmisiä on helpompi lähestyä ja sit se et meet vaan puhuu kivan olosille ihmisille - ihan vaikka wapissa. Silleen on paljon helpompi ja nopeempi tutustua. sä oot niin kivan olonen ihminen et kyllä sulle varmasti kavereita löytyy. Jos tietäisin sut irl niin en mä pahakseni pistäis jos tulisit puhumaan - päinvastoin :-D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 19:33:59 GMT
mulla alko jo keskiviikkona väsyttää ootko sä nukkunu? 8((
|
|
|
Post by Arabella on Aug 15, 2016 20:45:40 GMT
mulla alko jo keskiviikkona väsyttää ootko sä nukkunu? 8(( oonmä vähän
|
|