|
Post by petefromtheshop on Aug 14, 2016 11:47:36 GMT
Ootteko pikemminkin vakavia hapannaamoja vai hillittömiä hekottelijoita? Ja kumpaa taas haluaisitte olla?
Mulla vähän riippuu seurasta ja siitä millä tuulella oon, mutta yleensä nauran jo kaikelle mitä mun päässä liikkuu, eikä ne jutut ees monesti oo kovin hauskoja. Useimmiten ne on vaan jotain absurdeja muistoja ja assosiaatioita, joita kukaan muu ei ymmärrä.
Haluaisin olla ehkä himpun verran vakavampi - osaan kyllä pidättää naurua mut mulle tulee sellanen typerä virne jonka takia kaikki tietää että jaahas, petellä on taas jotain hauskaa mielessä.
Mut toisaalta nauraminen on aikastas hauskaa touhua.
|
|
|
Post by swordsman on Aug 14, 2016 13:19:30 GMT
mullakin se riippuu seurasta ja siitä millä tuulella oon: välillä nauran melkein kaikelle ja välillä melkein mikään ei saa mua ees hymyilemään.
mä oon tosi huono pidättelemään naurua jos joku mua naurattaa. Välillä kun keksin jonkun hauskan jutun, alan nauramaan ennen kun ehin ees kertoo sitä kenellekään. Ja joissain tilanteissa haluisin olla ihan cool, mut hymy tulee väkisin mun kasvoille. Sitä haluisin kyllä oppia hillitsemään paremmin :-D
|
|
|
Post by Hermeliini on Aug 14, 2016 15:22:48 GMT
Kyllä mä enemmän nauran, kun mökötän. Yleensä nauraa räkätetään kavereiden kanssa, ja hihittelen iltasin kaikille tyhmille asioille, jotka ei ees oo hauskoja xD
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 14, 2016 17:40:33 GMT
kyllä vaan ja varsinki paskoille jutuille :-D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 14, 2016 18:19:53 GMT
:DDDDD
ihanaa että tekin ootte tommosii hihittelijöitä :-D
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 14, 2016 18:48:21 GMT
Oon hupsu hihittelijä ja hymyilen kans paljon. :-D Huomaan tosi usein hymyileväni itekseni tyyliin jossain kaupungilla kävellessä tai bussissa istuessa.
|
|
|
Post by Jp on Aug 14, 2016 19:21:02 GMT
Ootteko pikemminkin vakavia hapannaamoja vai hillittömiä hekottelijoita? Ja kumpaa taas haluaisitte olla? Mulla vähän riippuu seurasta ja siitä millä tuulella oon, mutta yleensä nauran jo kaikelle mitä mun päässä liikkuu, eikä ne jutut ees monesti oo kovin hauskoja. Useimmiten ne on vaan jotain absurdeja muistoja ja assosiaatioita, joita kukaan muu ei ymmärrä. Haluaisin olla ehkä himpun verran vakavampi - osaan kyllä pidättää naurua mut mulle tulee sellanen typerä virne jonka takia kaikki tietää että jaahas, petellä on taas jotain hauskaa mielessä. Mut toisaalta nauraminen on aikastas hauskaa touhua. //Mä saatan vitsiä kertoessani nauraa vitsin puolessa välissä silleen et loppu jää aina muille mysteeriks.
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 17, 2016 9:09:47 GMT
En varmaan mitenkään erityisen paljon mutten erityisen vähänkään. Oon kyl vähän sellanen vitsitykki puujalkamaster, mut virnuilen enmmän ku nauran.
|
|