|
Post by petefromtheshop on Aug 6, 2016 19:31:33 GMT
vähintään. Ja aina eri tyypin kanssa.
niiku älkää päästäkö petee rattiin ei ees pyörän lol
Ja sen lisäks oon onnistu rikkoo kaks hiuspantaa jotka vasta ostin
ja unohin avaimet minkä takia pääsin sisälle vasta nyt, kun olin ensin hakenut ne avaimet ja melkein kolaroinu
ja kaaduin perseelleni ja meinasin ensin tukehtuu karkkiin ja sit nauruun
ENKÄ IKINÄ OSU KUN YRITÄN HEITTÄÄ POKEPALLOO #luuserinolo
Ja oon kolme kertaa kastellu paitani kun oon vaan yrittäny juoda vettä niiku hei oikeesti mitä hei oikeesti hei nyt mitä hei??!!!
Mut sentään kulmakarvat on hyvin.
... Mitäs te?
|
|
|
Post by Miopod on Aug 6, 2016 21:20:01 GMT
Hyi toi muistutti mua siitä että tiistaina on taas ajotunti kakkosvaihetta varten.
En ois koskaa ees halunnu autokouluun mut äiti pakotti koska en kuulemma pärjää ilman korttii.
Mut en voi sietää ajamista, se on kamalaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 6, 2016 21:37:13 GMT
Hyi toi muistutti mua siitä että tiistaina on taas ajotunti kakkosvaihetta varten. En ois koskaa ees halunnu autokouluun mut äiti pakotti koska en kuulemma pärjää ilman korttii. Mut en voi sietää ajamista, se on kamalaa. mä en varmaan ikinä ees yritä saada ajokorttia :DD Mut onnee, kyllä sä selviät
|
|
|
Post by Miopod on Aug 7, 2016 1:52:04 GMT
Hyi toi muistutti mua siitä että tiistaina on taas ajotunti kakkosvaihetta varten. En ois koskaa ees halunnu autokouluun mut äiti pakotti koska en kuulemma pärjää ilman korttii. Mut en voi sietää ajamista, se on kamalaa. mä en varmaan ikinä ees yritä saada ajokorttia :DD Mut onnee, kyllä sä selviät Mullaki on ollu se kortti kuitenki jo vuoden (meen nyt vasta kakkosvaiheeseen lol) enkä oo ajellu juuri yhtää ja ne varmaan olettaa siel et oon enkä muista enää yhtää mitää
|
|
|
Post by swordsman on Aug 7, 2016 7:53:58 GMT
kuulostaa aika... tapahtumarikkaalta päivältä :-D
mulle ei tapahtunu eilen yhtään mitään, laiskottelin vaan kotona ja söin karkkia. Tänään ehkä käyn elokuvissa.
Ja mäkään en muuten välillä meinaa osata heittää niitä pokepalloja ollenkaan oikeeseen suuntaan. Kulutin mun ekan pokemonin kiinniottamiseen parikymmentä pokepalloo ihan vaan siks, etten osannu tähdätä yhtään (vieläkin se tuottaa välillä hankaluuksia) :--D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 7, 2016 12:51:46 GMT
kuulostaa aika... tapahtumarikkaalta päivältä :-D mulle ei tapahtunu eilen yhtään mitään, laiskottelin vaan kotona ja söin karkkia. Tänään ehkä käyn elokuvissa. Ja mäkään en muuten välillä meinaa osata heittää niitä pokepalloja ollenkaan oikeeseen suuntaan. Kulutin mun ekan pokemonin kiinniottamiseen parikymmentä pokepalloo ihan vaan siks, etten osannu tähdätä yhtään (vieläkin se tuottaa välillä hankaluuksia) :--D joo, oli se kyllä aikamoinen päivä mut tänään taas oon vaan maannu sängyssä mä aina heitän peukalolla kun pidän sitä puhelinta yhessä kädessä mut sit se aina lentää sivuun ja lol mut kyl se sit onnistuu paremmin kun teen sen kahen käden kanssa
|
|
|
Post by Arabella on Aug 7, 2016 15:11:34 GMT
en oo vieläkään ladannu pokemonia mut melkeen kaikilla mun kavereilla on se ja sit joudun aina käveleen niiden perässä kun ne haluaa metsästää pokemoneja
|
|