|
Post by petefromtheshop on Jul 29, 2016 22:13:10 GMT
tuntuu et voisin vaan istua tuolla ikuisuuden ja sain kylmistä väreistä ihan käsittämättömät kiksit koska
.... SYKSY TULEE!! voin taas lähtee iltasin hiipparoimaan tonne ilman että kukaan tajuaa et se oon mä pian tulee pakkaset ja hengitys höyryää ja tähdet näkyy ja kylmä kiristää sormia ja varpaita ja vituttaa mut se ei haittaa koska kotona voi juoda kuumaa kaakaota ja kattoo kuinka lumihiutaleet leijuu alas ja kuolee samaan aikaan kun jotkut onnettomat tarpoo hangessa menemään
... nyt mä kyl kuvailin enemmän talvee mut eisemitään koska SEKIN TULEE!!
Anyway, kertokaas mitä ajatuksia tää luoksemme hiipivä pimeys teissä herättää? Ootatteko syksyä/talvea enemmän innolla vai kauhulla, vai onko vuodenajat sulle vaan kädenlämpöstä piimää ja hiihätte menemään joka säässä?
Ja oon syvästi pahoillani jos pilasin jonkun loppukesän fiilikset omilla talvifantasioillani. Vielä on kesää jäljellä!! (ja hyvä niin.)
|
|
|
Post by Miopod on Jul 29, 2016 22:52:31 GMT
!! 146 päivää enää!
Sit ku tulee aikasemmin pimeetä niin voin lähtee ulos pimeille lenkeille ♥ Ja käyttää kaulahuiveja ja pipoja!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 30, 2016 0:45:03 GMT
!! 146 päivää enää! Sit ku tulee aikasemmin pimeetä niin voin lähtee ulos pimeille lenkeille ♥ Ja käyttää kaulahuiveja ja pipoja!! !! JOULUTORTTUJA !! kävin just lenkillä vaikka olikin aika myöhä :-D mut sain hienoja ajatuksia. + en jaksa oottaa että saan laittaa mun talvitakin päälle!! taidan mennä nyt joka päivä lenkille et voin kattoo miten jokanen ilta on aina vähän edellistä pimeempi ...ja samalla metsästän kaikki pokemonit!
|
|
|
Post by Miopod on Jul 30, 2016 1:34:15 GMT
!! 146 päivää enää! Sit ku tulee aikasemmin pimeetä niin voin lähtee ulos pimeille lenkeille ♥ Ja käyttää kaulahuiveja ja pipoja!! !! JOULUTORTTUJA !! kävin just lenkillä vaikka olikin aika myöhä :-D mut sain hienoja ajatuksia. + en jaksa oottaa että saan laittaa mun talvitakin päälle!! taidan mennä nyt joka päivä lenkille et voin kattoo miten jokanen ilta on aina vähän edellistä pimeempi ...ja samalla metsästän kaikki pokemonit! Tää Seinäjoki on niin pahamaineinen kaupunki että mun vanhemmat ei kauheesti tykkää jos kuljen myöhään yöllä tuola ulkona yksin Mut onneks syksymmällä tulee aikasemminki pimeetä :3
|
|
|
Post by Arabella on Jul 30, 2016 5:35:24 GMT
takit on kivoja mut en haluu kouluun
|
|
|
Post by swordsman on Jul 30, 2016 8:38:30 GMT
mäkin tykkäsin vielä joskus pari vuotta sitten talvesta hirveesti, mut nykyään kesä kyllä vie voiton mun mielessä. Se menee nykyään joka vuosi niin, että syksyllä odotan tosi innoissani ensilunta ja joulua, mut heti kun joulu on menny, toivon vaan että se lumi sulais jo pois (yks syy on se etten haluu hiihtämään).
Kävin tänä kesänä Norjan lapissa, ja sielläkin mua ihan ahdisti kun kuvittelin, miten paljon lunta siellä talvella on. Tällä hetkellä suurin syy ahdistukseen syksyn tulosta on kuitenkin se, etten haluu kouluun.
Joulua mäkin odotan kyllä kovasti (voisin leipoo joulutorttuja vaikka heti, ne on niin ihania <3), mut toivon silti ettei tän kesän lämpimät säät oo vielä ohi. Oon jotenkin onnistunu pakenemaan helteitä koko heinäkuun ajan, enkä oo vielä edes heittäny talviturkkia :--D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 30, 2016 9:15:47 GMT
Rakastan syksyä ja talvea!!! LUNTA! Toivottavasti tänä vuonna tulis kunnon talvi... <3 Toisaalta, ei kesässäkään mitään valittamista oo
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 30, 2016 9:28:45 GMT
takit on kivoja mut en haluu kouluun joo, koulu on tässä kyllä vähän se ilonpilaaja
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 30, 2016 9:30:44 GMT
mäkin tykkäsin vielä joskus pari vuotta sitten talvesta hirveesti, mut nykyään kesä kyllä vie voiton mun mielessä. Se menee nykyään joka vuosi niin, että syksyllä odotan tosi innoissani ensilunta ja joulua, mut heti kun joulu on menny, toivon vaan että se lumi sulais jo pois (yks syy on se etten haluu hiihtämään). Kävin tänä kesänä Norjan lapissa, ja sielläkin mua ihan ahdisti kun kuvittelin, miten paljon lunta siellä talvella on. Tällä hetkellä suurin syy ahdistukseen syksyn tulosta on kuitenkin se, etten haluu kouluun. Joulua mäkin odotan kyllä kovasti (voisin leipoo joulutorttuja vaikka heti, ne on niin ihania <3), mut toivon silti ettei tän kesän lämpimät säät oo vielä ohi. Oon jotenkin onnistunu pakenemaan helteitä koko heinäkuun ajan, enkä oo vielä edes heittäny talviturkkia :--D ... Mullakin on vähän niin että eka ootan talvee innolla mut kun se tulee, haluan vaan että se ois mahdollisimman nopeesti ohi :--D Mut ei se mitään, odottaminen on just parasta. Ja kesä (varsinkin loma) sais munkin puolesta vielä jatkua vähän pidempään
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 30, 2016 9:35:53 GMT
Rakastan syksyä ja talvea!!! LUNTA! Toivottavasti tänä vuonna tulis kunnon talvi... <3 Toisaalta, ei kesässäkään mitään valittamista oo lumi on kivaa niin kauan kun se ei vyöry saappaiden sisään. Ilman lunta on jotenkin tosi ankeen näköstä, mikä on periaatteessa ihan jees, mutta ei sitäkään jaksa puolta vuotta putkeen.
|
|
|
Post by Miopod on Jul 30, 2016 12:20:39 GMT
mäkin tykkäsin vielä joskus pari vuotta sitten talvesta hirveesti, mut nykyään kesä kyllä vie voiton mun mielessä. Se menee nykyään joka vuosi niin, että syksyllä odotan tosi innoissani ensilunta ja joulua, mut heti kun joulu on menny, toivon vaan että se lumi sulais jo pois (yks syy on se etten haluu hiihtämään). Kävin tänä kesänä Norjan lapissa, ja sielläkin mua ihan ahdisti kun kuvittelin, miten paljon lunta siellä talvella on. Tällä hetkellä suurin syy ahdistukseen syksyn tulosta on kuitenkin se, etten haluu kouluun. Joulua mäkin odotan kyllä kovasti (voisin leipoo joulutorttuja vaikka heti, ne on niin ihania <3), mut toivon silti ettei tän kesän lämpimät säät oo vielä ohi. Oon jotenkin onnistunu pakenemaan helteitä koko heinäkuun ajan, enkä oo vielä edes heittäny talviturkkia :--D Mä en tykkää kauheista kinoksista, mut sit ku sitä lunta on ihan sillee pieni kerros, että ku siihen astuu nii kengänjäljissä näkyy asfalttia. Se on just hyvä. Ja tykkään ku sitä sataa, varsinki joulun alla. Saattaa kyllä olla et vihaan niitä kinoksiaki puhtaasti siitä syystä että se on jäinen helvetti polkee neljä kilometriä kouluun joka arkipäivä niissä. Ja vaikka olis auto nii seki on usein aika perseestä. Huomasin et nyt ku pian vaihtuu elokuuksi niin oon enemmän innoissani siitä koska joulu on kuukauden lähempänä vaikka kouluki alkaa pian. Mut ehkä se johtuu siitä että koulu loppuu jo helmikuussa ku mun ylimääränen lukiovuosiki päättyy.
|
|
|
Post by Miopod on Jul 30, 2016 20:47:45 GMT
Tajusin just että kyllästyn sopivasti kesään aina täs heinäkuun lopussa ku koulut alkaa ja sit kyllästyn talveen aina siinä helmikuus ku alkaa aurinko paistaan ja pian kevättään.
|
|
|
Post by Magnifique on Jul 31, 2016 13:35:43 GMT
oha se ihan kiva et ulkona alkaa tulla pimeetä iltasin, koska sit nukkuminen onnistuu hyvin pimeessä huoneessa, mut se hiton koulu pilaa kaiken mahollisen ilon, mitä syksystä ja talvesta voi saada
|
|
|
Post by marrasaamu on Jul 31, 2016 17:41:55 GMT
Tykkään syksystä koska lämpötilat ulkona on huomattavasti parempia ku kesällä, pääsee taas käyttämään pelkkiä villasukkia ja muutenkin kivempia vaatteita. Ja nyt tykkään vielä oikein extrapaljon koska pääsen opiskelemaan ja muuttamaan pois tästä kuolleesta kylästä ja mun tuleva asunto on ihanaihanaihana.
|
|
|
Post by soitaparanoid on Aug 4, 2016 21:00:16 GMT
Tykkään syksystä koska lämpötilat ulkona on huomattavasti parempia ku kesällä, pääsee taas käyttämään pelkkiä villasukkia ja muutenkin kivempia vaatteita. Ja nyt tykkään vielä oikein extrapaljon koska pääsen opiskelemaan ja muuttamaan pois tästä kuolleesta kylästä ja mun tuleva asunto on ihanaihanaihana. toi on kyl totta et pääsee käyttää kaikkia kivoja vaatteita ja kenkiä eikä aina tarvi miettiä soijaako sukkahousuissa tai jäätyykö hameessa. syksy on kyl ollu mun lenpi___vuoden_aika since 2010!!1 oikeesti syksy on se juttu ja talvi kans, pimeys on omalla tavallaan niin ihanaa ja saa uppoutua omii ajatuksiinsa ja talsia jossai pimeessä ihan rauhassa kun kukaan ei halua lähtee ulos lokakuussa.
|
|