|
Post by zuttathezombie on Jul 27, 2016 10:43:10 GMT
Eli vaalennutin tänään latvat ja aattelin et liukuvärjään sinisiksi. Mistä sais oikein kirkasta ja mahdollisimman kestävää sähkönsinistä väriä?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 27, 2016 10:48:53 GMT
en tiiä mut kuulostaa hienolta
|
|
|
Post by Angelus on Jul 27, 2016 11:34:05 GMT
Directions, ostin sen Morticiasta.
Mutta en sitten tiiä pelkän värin kestävyydestä, sillä sekoitin itse sen hoitoaineeseen. Paransin noin kai kahden viikon jälkeen hetkellisesti väriä sillä tavallisella kaupan mustatuubisella sävytteellä, jonka nimeä en nyt muista.
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 27, 2016 13:00:51 GMT
en oo varma, mutta cybershop?
|
|
|
Post by marrasaamu on Jul 27, 2016 14:30:55 GMT
Ei mistään. Sininen ei liene kovin kestävä väri kuitenkaan. :-D Elumeniahan on kehuttu paljon, mutta tiedä sitten senkään kestävyydestä.
|
|
|
Post by Angelus on Jul 27, 2016 21:27:54 GMT
en oo varma, mutta cybershop? Ne crazycolourit - vai mitkä värit vaaleanpunaisissa pulloissa olikaan niin - ei oo kovin kestäviä. Vaahtokarkki ja laventeli-värit on todettu vain parin päivän kestoisiksi.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 28, 2016 10:04:53 GMT
Directions, ostin sen Morticiasta. Mutta en sitten tiiä pelkän värin kestävyydestä, sillä sekoitin itse sen hoitoaineeseen. Paransin noin kai kahden viikon jälkeen hetkellisesti väriä sillä tavallisella kaupan mustatuubisella sävytteellä, jonka nimeä en nyt muista. Tsekkasin ebaysta noita ku en nyt ihan Helsinkiin asti viitsi pelkän hiusvärin takia lähteä Pistän harkintaan.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 28, 2016 10:06:09 GMT
Ei mistään. Sininen ei liene kovin kestävä väri kuitenkaan. :-D Elumeniahan on kehuttu paljon, mutta tiedä sitten senkään kestävyydestä. Tiedän ettei sininen kestä, sen takia kysyinki et mikä ois mahdollisimman kestävää Nytkun tota Elumeniaa löytäisikin jostakin muualta kuin ebaysta lmao
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 28, 2016 15:17:22 GMT
en oo varma, mutta cybershop? Ne crazycolourit - vai mitkä värit vaaleanpunaisissa pulloissa olikaan niin - ei oo kovin kestäviä. Vaahtokarkki ja laventeli-värit on todettu vain parin päivän kestoisiksi. damn, nehän on sit ihan surkeita :--D
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 29, 2016 7:49:31 GMT
Mulla on ollut kirkkaita värejä päässä joku seittemän vuotta putkeen, pitkän empiirisen tutkimuksen tuloksena: osta cresolia. Fantasy-sarjassa on tosi hyvä valikoima, ne kestää hyvin ja vaalenee nätisti pastelleiks, ei homeisiksi.
Värejä saa paremminvarustetuista kampaamoliikkeistä. Mut jos et löydä cresolia, osta mieluummin directionsia ku manicpanicia, ne on molemmat yhtä huonoja mut mp on täysin ylihintasta.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 29, 2016 9:46:44 GMT
Mulla on ollut kirkkaita värejä päässä joku seittemän vuotta putkeen, pitkän empiirisen tutkimuksen tuloksena: osta cresolia. Fantasy-sarjassa on tosi hyvä valikoima, ne kestää hyvin ja vaalenee nätisti pastelleiks, ei homeisiksi. Värejä saa paremminvarustetuista kampaamoliikkeistä. Mut jos et löydä cresolia, osta mieluummin directionsia ku manicpanicia, ne on molemmat yhtä huonoja mut mp on täysin ylihintasta. Hei kappas keppanaa, oon nähnyt noita aikaisemminkin. Kaveri osti joskus itelleen ku se on hirveä shokkiväri-intoilija. Pitää vaan kattoa et mistä löytäis :DD
|
|
neith
Tonttukissa
|
Post by neith on Aug 4, 2016 21:19:03 GMT
Crazycolorin väreillä olen ite värjännyt (kun vielä joskus shokkiväreillä hiuksia värjäilin), sininen on aina mulla kestänyt crazycolorin väreillä värjättynä kauan, useita kuukausia kauniin sähkönsinisenä, toki välillä olen joutunut lisäämään väriä mutta sitäkin kolmen-neljän viikon välein. Kestää hyvin mutta jämähtää herkästi hiukseen ja kuten kaikki shokkivärit tulee miettiä haluaako todella värjätä, koska vaalentaminen on vaikeaa, joissan tapauksissa jopa mahdotonta.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 5, 2016 5:41:04 GMT
Crazycolorin väreillä olen ite värjännyt (kun vielä joskus shokkiväreillä hiuksia värjäilin), sininen on aina mulla kestänyt crazycolorin väreillä värjättynä kauan, useita kuukausia kauniin sähkönsinisenä, toki välillä olen joutunut lisäämään väriä mutta sitäkin kolmen-neljän viikon välein. Kestää hyvin mutta jämähtää herkästi hiukseen ja kuten kaikki shokkivärit tulee miettiä haluaako todella värjätä, koska vaalentaminen on vaikeaa, joissan tapauksissa jopa mahdotonta. Voishan sitä kokeilla noitakin kun eivät pahan hintasia ebayssa olleet Itelle tää nyt ei ollu niin kova päätös ku tosiaan latvat oon värjänny ja hiukset on muutenkin tummat niin ei vaalentaa edes tarvitse :DD
|
|