|
Post by zuttathezombie on Jul 13, 2016 20:51:59 GMT
Nyt tulee niin #firstworldproblems mut yhyhy
Kärsin siis jumalattomasta sosiaalisesta ahdistuksesta aina kun yritän tutustua uusiin ihmisiin, oli se sitten netissä tai irl. Ja tänään sit kuumotuksissa yritin pelata uusien ihmisten kanssa Uncharted 4:n multiplayeriä, olin kytänny yhen tyypin tumblria odotellen et se tekee text postin jossa sanoo pelaavansa sitä koska se aina kirjoittaa niihin et 'add me if you wanna join'
Tänään siis oli se päivä jälleen ja nielin kuumotukseni, kaikki meni okei siihen asti että piti liittyä ryhmään ja pelata. Netti kusi ja petti minut kuten aina :DDDD Ne tyypit yritti kovasti saada mua pelaamaan kunnes totesivat et fuck it ja sit istuin vaan awkwardisti kuuntelemassa ryhmächattia.
Tl;dr mua hävettää ja tää ei auta mun ahdistusta yhtään, sanokaa et kyseiset ihmiset ei vihaa mua tän takia koska mun pää sanoo et ne vihaa lmao
|
|
|
Post by marrasaamu on Jul 14, 2016 18:45:03 GMT
Samastun. En osaa sosiaalisia tilanteita ja sit vaan ahdistaa ja vituttaa. Näin kävi viimeks viime viikonloppuna.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 14, 2016 21:28:58 GMT
Ei se sun vika oo että netti kusee!!
Ja ei sosiaaliset taidot oo tärkeintä tässä maailmassa voit olla mielenkiintonen ihminen vaikket osaiskaan jutella jokaselle vastaantulijalle
|
|
|
Post by soitaparanoid on Jul 16, 2016 8:07:56 GMT
Ei se sun vika oo että netti kusee!! Ja ei sosiaaliset taidot oo tärkeintä tässä maailmassa voit olla mielenkiintonen ihminen vaikket osaiskaan jutella jokaselle vastaantulijalle no lol niimpä, voihan niille ens kerralla sanoo että netti kusi sry ja mm, monet tosi hiljaset ihmiset on tosi mahtavii tyyppejä kun niihin tutustuu paremmin. itekkin olin sairalloisen ujo mutta viimevuosina oon päässy siitä vähä eroon, kyllä niihin tilanteisiin tottuu ajan myötä kun huomaa että hei ei tähän kuole. tietysti luonteessa aina pysyy se tietty ujous eikä siitä voi/tarvii kasvaa kokonaan ulos
|
|