|
Post by zuttathezombie on Jun 24, 2016 14:55:43 GMT
Oon lyöny kahdesti jalkani siihen kannen kulmaan ja mun jalassa on siitä muistutuksena kaks arpea Mummo kaatui siihen kanteen ja oottaa nyt sairaalassa olkapäähän proteesia Oisko se pojat kansalaisaloitteen paikka Käsiinkin tarttuu aina ruoantähteitä kun sitä täyttää hyi Mut toisaalta en tykkää tiskaamisesta yhtään (( Taidan syödä vain einesruokaa, köyhtyä ja muuttaa sillan alle pahvilaatikkoon
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 24, 2016 15:09:59 GMT
Mä oon kerran jääny tiskikoneen alle kun se perkele kaatui.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 24, 2016 15:25:59 GMT
Jos haluut siitä eroon, otan sen mieluusti vastaan
|
|
|
Post by Arabella on Jun 24, 2016 15:49:05 GMT
mun kaveri kaatu joskus tiskikoneen päälle ja sen jalkaan tuli ihan hirvee haava ja nyt sillä on siinä semmonen tosi ihana arpi
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 24, 2016 15:58:18 GMT
Jos haluut siitä eroon, otan sen mieluusti vastaan Muuten hyvä mut vuokraemäntä omistaa mun oman enkä usko et porukat luopuu niiden omasta ku oon ainut tiskikoneen uhri </3
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 24, 2016 16:21:48 GMT
mulle käy aina niin et kun tyhjennän sitä, siellä on joku kipppo täynnä vettä ja sit onnistun heittää ne vedet päälleni ja sit huudan.
|
|
|
Post by swordsman on Jun 24, 2016 18:33:55 GMT
meidän tiskikoneet ei oo (vielä) aiheuttanu henkilövahinkoja, mut vanha tiskikone aiheutti keittiön lattiaan jonkun pienen vesivahingon. Ja siinä tiskikoneen alla ei ennen ollu parkettia ollenkaan, ja sen jälkeen kun siihen sitä laitettiin, meidän uus tiskikone ei oo mahtunu kokonaan tiskipöydän alle vaan törröttää siitä rumasti (on vaan ajan kysymys millon joku törmää siihen ja teloo ittensä).
|
|
|
Post by Jp on Jun 24, 2016 20:52:32 GMT
meidän tiskikoneet ei oo (vielä) aiheuttanu henkilövahinkoja, mut vanha tiskikone aiheutti keittiön lattiaan jonkun pienen vesivahingon. Ja siinä tiskikoneen alla ei ennen ollu parkettia ollenkaan, ja sen jälkeen kun siihen sitä laitettiin, meidän uus tiskikone ei oo mahtunu kokonaan tiskipöydän alle vaan törröttää siitä rumasti (on vaan ajan kysymys millon joku törmää siihen ja teloo ittensä). //Jotenki niin todentuntuista.
|
|
|
Post by Jp on Jun 24, 2016 20:53:18 GMT
Oon lyöny kahdesti jalkani siihen kannen kulmaan ja mun jalassa on siitä muistutuksena kaks arpea Mummo kaatui siihen kanteen ja oottaa nyt sairaalassa olkapäähän proteesia Oisko se pojat kansalaisaloitteen paikka Käsiinkin tarttuu aina ruoantähteitä kun sitä täyttää hyi Mut toisaalta en tykkää tiskaamisesta yhtään (( Taidan syödä vain einesruokaa, köyhtyä ja muuttaa sillan alle pahvilaatikkoon //T&J
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 25, 2016 13:39:39 GMT
samaa mieltä, se kuuma höyryki aina onnistuu polttamaan mun naaman #hävittäkäätiskikoneet2016
|
|