|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2016 13:25:28 GMT
En siis nyt meinaa sitä että näpyttelisitte hitaasti, vaan että mietitte kauheen kauan mitä kirjotatte ja miten - vaikkei se ees ois mitään tärkeetä?
Mun kaverit aina ilkkuu mun hitaudelle kun kirjotan jotain. Se menee aina niin et kirjotan, sit luen sen mitä kirjotin, sit pyyhin sen ja kirjotan uudestaan vähän eri tavalla ja sit taas pyyhin sen, ja kirjotan miten kirjotin alunperinkin ja sit taas säädän jotain ja lopulta päädyn vastaa tyyliin jtn ''ok''. Ja pahinta on se, kun esim. whatsappissa näkee kun se toinen kirjottaa ja sit kaikki näkee miten kauan kirjotan ja sit ne luulee että kirjotan jotain kauheeta romaania mut oikeesti vaan mietin jotain pilkun paikkaa - mikä on tyhmää, koska en ees välitä mistään välimerkkisäännöistä, vaan käytän pilkkuja ja pisteitä oman mielen mukaan (eli vähän).
KIRJOTIN TÄTÄKIN IHAN HÄVYTTÖMÄN KAUAN, voihyvänenaika. :DDD pls, sanokaa etten oo ainoo.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 20, 2016 15:50:39 GMT
joo joskus ainaki sit jään aina miettimään jotain sanaa silleen voiko noin ees sanoa sit aina googlailen että onko se sana ja sit on jo vaihtunu puheenaihe ku saan selville
|
|
|
Post by Miopod on Jun 20, 2016 16:59:09 GMT
JOO. Kerranki ku saa suunnitella etukäteen mitä sanoo.
Sit ku puhun kasvotusten jollekki nii mulla menee aina vaan senat sakasin ja änkytän ja mulla on hassuja sanajärjestyksiä jne.
|
|
|
Post by Jp on Jun 20, 2016 17:31:58 GMT
Mä taas teen eka ja mietin sen jälkeen ja oon mestari saamaan itseni ongelmiin
|
|
|
Post by swordsman on Jun 20, 2016 18:29:53 GMT
et oo ainoo, mäkin jään aina miettimään kauheen pitkäks aikaa että miten muotoilisin jonkun lauseen parhaiten :-D
vaikka joku kaveri kysyis vaan tyyliin "mitä meil on huomen liikas" niin eka tarkistan sen tiedon netistä, sitten mietin että vastaanko vaan esim. "Sisäliikkaa", vai kerronko senkin että pelataan nimenomaan vaikkapa sählyä, ja mietin montaa muutakin asiaa. Ja sitten kun saan päätettyä, mitkä asiat kirjotan viestiin, rupeen miettimään sanajärjestystä, enkä tietenkään keksi mitään mikä ei kuulosta ihan hölmöltä. Sitten kun lopulta oon tarpeeks tyytyväinen viestiin, rupeen miettimään että siinä ajassa se kysyjä on varmaan jo kysyny joltain muulta ja saanu vastauksen, ja sit mietin et kehtaanko lähettää koko viestiä enää niin myöhässä :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2016 23:14:41 GMT
joo joskus ainaki sit jään aina miettimään jotain sanaa silleen voiko noin ees sanoa sit aina googlailen että onko se sana ja sit on jo vaihtunu puheenaihe ku saan selville sama :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2016 23:14:58 GMT
JOO. Kerranki ku saa suunnitella etukäteen mitä sanoo. Sit ku puhun kasvotusten jollekki nii mulla menee aina vaan senat sakasin ja änkytän ja mulla on hassuja sanajärjestyksiä jne. sama :DD:
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2016 23:19:21 GMT
et oo ainoo, mäkin jään aina miettimään kauheen pitkäks aikaa että miten muotoilisin jonkun lauseen parhaiten :-D vaikka joku kaveri kysyis vaan tyyliin "mitä meil on huomen liikas" niin eka tarkistan sen tiedon netistä, sitten mietin että vastaanko vaan esim. "Sisäliikkaa", vai kerronko senkin että pelataan nimenomaan vaikkapa sählyä, ja mietin montaa muutakin asiaa. Ja sitten kun saan päätettyä, mitkä asiat kirjotan viestiin, rupeen miettimään sanajärjestystä, enkä tietenkään keksi mitään mikä ei kuulosta ihan hölmöltä. Sitten kun lopulta oon tarpeeks tyytyväinen viestiin, rupeen miettimään että siinä ajassa se kysyjä on varmaan jo kysyny joltain muulta ja saanu vastauksen, ja sit mietin et kehtaanko lähettää koko viestiä enää niin myöhässä :DD :DDDD hitaasti mutta varmasti!!
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 21, 2016 14:17:33 GMT
joo ja sitte jos ei nähtyään vastaa heti, nii ajattelen heti sanoneeni jotain väärin ja ahistaa :---D
|
|
|
Post by adalmiia on Jun 22, 2016 7:30:22 GMT
Joo tosiaanki Mä aina jään miettiin kuulostaako joku sana tai lyhenne järkevältä. Sit se kaveri saa muutamassa sekunnissa kirjotettuu melko pitkänkin viestin. Tähänkin viestiin meni melkein 3 minuuttua
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 23, 2016 19:47:16 GMT
Emt, se riippuu kenen kanssa puhun ja mistä aiheesta :DD Jos se on joku joka suuttuu herkästi niin harkitsen tarkkaan sanojani ja sit muuten saattaa tulla vaikka minkälaista ripulitekstiä
|
|
|
Post by Jp on Jun 30, 2016 5:03:59 GMT
joo ja sitte jos ei nähtyään vastaa heti, nii ajattelen heti sanoneeni jotain väärin ja ahistaa :---D tuttua
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jun 30, 2016 5:13:36 GMT
Mulla on se ongelma et oon hidas kirjottaa jotain mitä pitäis. Jos mä esim roolaan, sanon et roolaan ihan just, sit teen hetken jotain muuta, roolaan sen roolin puoliks, teen taas jotain muuta ja roolaan loppuun. Ja siin voi mennä.. Kahdenkäden sormet ei riitä laskee minuutteja xd ja joa oikeen innostun ni kyl sit yulee nopeesti vastaukset. Ellei oo muita juttuja tiellä
|
|
|
Post by Jp on Jun 30, 2016 7:25:50 GMT
Mulla on se ongelma et oon hidas kirjottaa jotain mitä pitäis. Jos mä esim roolaan, sanon et roolaan ihan just, sit teen hetken jotain muuta, roolaan sen roolin puoliks, teen taas jotain muuta ja roolaan loppuun. Ja siin voi mennä.. Kahdenkäden sormet ei riitä laskee minuutteja xd ja joa oikeen innostun ni kyl sit yulee nopeesti vastaukset. Ellei oo muita juttuja tiellä Miks tää tuntuu niin tutulta.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jun 30, 2016 14:50:33 GMT
Mulla on se ongelma et oon hidas kirjottaa jotain mitä pitäis. Jos mä esim roolaan, sanon et roolaan ihan just, sit teen hetken jotain muuta, roolaan sen roolin puoliks, teen taas jotain muuta ja roolaan loppuun. Ja siin voi mennä.. Kahdenkäden sormet ei riitä laskee minuutteja xd ja joa oikeen innostun ni kyl sit yulee nopeesti vastaukset. Ellei oo muita juttuja tiellä Miks tää tuntuu niin tutulta. Hyss, älä paljasta mua
|
|