|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 18:06:10 GMT
James Edward Quaintance kulautti viimeiset viinat alas kurkustaan, jolloin hän laski tyhjän lasipullon pöydälle. Näkökentässä heitteli, olo oli nimenomaan ''humalainen'' ja sitä rataa, mutta yksinäisyys riivasi. Ehkäpä kaikki olivat uima-altaalla juhlimassa kun Jimmy istui keittiössä pullojensa kanssa, joka oli melko säälittävän näköistä jonkun ulkopuolisen silmissä. Mies hieroi otsaansa huojuen, kunnes päätyi nousemaan pöydän äärestä mennäkseen muiden luokse altaalle - jonne tämä mahdollisesti tipahtaisi. Oli aika hassua kuvitella, että mitä ihmiset oikeasti sanoisivat siitä jos Jimmy tippuisi altaaseen. Naurettaisiinko? Ei ehkä, mutta mielessään herra kuitenkin ajatteli tätä tilannetta jolle tämä alkoikin yhtäkkisesti hekottaa olohuoneeseen päästyään. Jimmy vilkuili ympärilleen kuin lintu, kunnes istahti beigelle sohvalle siirtyen sitten makoilemaan. Tämä tuijotti kattoa veikeän näköisenä, sillä eipä tuo tajunnut maailman menosta mitään, paitsi sen että oli humalassa - hyvin yllättävää. Tummaverikön kurkkua kuivasi ja kuumuus mylläsi kehossa ärsyttävästi. Todella inhottavaa tässä oli se, että hän ei pystyisi 20-minuuttiin nousemaan sohvalta ylös hakeakseen juomista, koska sen verran tätä heikotti ettei kävelykunnossa pian olisi. No, kannattaa vain toivoa että joku ihana ihminen antaisi juomista - siis ihan mitä vain, mieluiten jotain vahvaa. / lupa on myönnetty voitte nauraa mun laadulle XDDD
|
|
|
Post by marianne on Jun 18, 2016 18:07:52 GMT
Mä oon niin nolona, koska mul tulee suorastaan maailman tönkköintä roolausta julki XD mul oli sama et viittinks julkasta tätä vai kirjotanko vaa suoraa uuden tekstin :DDD
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 18:10:36 GMT
Itken verta nyt ku tos mun roolaukses on toi ''attachments''-teksti ;o;
|
|
|
Post by marianne on Jun 18, 2016 18:16:41 GMT
Itken verta nyt ku tos mun roolaukses on toi ''attachments''-teksti ;o; kopioi sen kuvan osote 8))
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 18:19:04 GMT
Itken verta nyt ku tos mun roolaukses on toi ''attachments''-teksti ;o; kopioi sen kuvan osote 8)) eli kopioin iha kuvan osotteen ja liitän ja sit se tulee toho tollai söpösti. OKEIJ :3
|
|
|
Post by marianne on Jun 18, 2016 18:21:29 GMT
kopioi sen kuvan osote 8)) eli kopioin iha kuvan osotteen ja liitän ja sit se tulee toho tollai söpösti. OKEIJ :3 oikeestaan se ei toimi et liität sen osotteen suoraa tähä vaan sun pitää ettii tost add attachment kohan alapuolelt sellane mis lukee insert image u know
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 18:23:18 GMT
eli kopioin iha kuvan osotteen ja liitän ja sit se tulee toho tollai söpösti. OKEIJ :3 oikeestaan se ei toimi et liität sen osotteen suoraa tähä vaan sun pitää ettii tost add attachment kohan alapuolelt sellane mis lukee insert image u know aaaaa salaaamii nyt tajusinn xd oon vhä tyhmä joskus, koettakaa kestää rakkaat lapset :''DD
|
|
|
Post by marianne on Jun 18, 2016 18:25:18 GMT
oikeestaan se ei toimi et liität sen osotteen suoraa tähä vaan sun pitää ettii tost add attachment kohan alapuolelt sellane mis lukee insert image u know aaaaa salaaamii nyt tajusinn xd oon vhä tyhmä joskus, koettakaa kestää rakkaat lapset :''DD siis eieiei mäki luulin tollee aluks XDDD mul meni sika kauan oppii kuinka käyttää tääl kuvii se oli yksinkertasempaa gosus :')
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 18:27:10 GMT
aaaaa salaaamii nyt tajusinn xd oon vhä tyhmä joskus, koettakaa kestää rakkaat lapset :''DD siis eieiei mäki luulin tollee aluks XDDD mul meni sika kauan oppii kuinka käyttää tääl kuvii se oli yksinkertasempaa gosus :') siis niimpä se oli Gosus nii helppoo ko laitoit vaa sen kuvan ilma mtn säätöö. ja onneks en oo ainoa sitte XD
|
|
|
Post by marianne on Jun 18, 2016 18:33:38 GMT
siis eieiei mäki luulin tollee aluks XDDD mul meni sika kauan oppii kuinka käyttää tääl kuvii se oli yksinkertasempaa gosus :') siis niimpä se oli Gosus nii helppoo ko laitoit vaa sen kuvan ilma mtn säätöö. ja onneks en oo ainoa sitte XD mut saanko vaan sanoo et se et siit piti maksaa oli hanurista D: ei mul ollu millonkaa rahaa
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 18:35:44 GMT
siis niimpä se oli Gosus nii helppoo ko laitoit vaa sen kuvan ilma mtn säätöö. ja onneks en oo ainoa sitte XD mut saanko vaan sanoo et se et siit piti maksaa oli hanurista D: ei mul ollu millonkaa rahaa jepp ;-; sit piti pelaa jotai pikselipelii ja voittaa siit rahee
|
|
|
yökimppis
Jun 18, 2016 18:38:08 GMT
via mobile
Post by taija on Jun 18, 2016 18:38:08 GMT
Roolaan iha just
|
|
|
Post by marianne on Jun 18, 2016 18:39:43 GMT
mut saanko vaan sanoo et se et siit piti maksaa oli hanurista D: ei mul ollu millonkaa rahaa jepp ;-; sit piti pelaa jotai pikselipelii ja voittaa siit rahee niimpä mut se oli kivaa ku omisti kaikkee vanhaa ja arvokasta <333 mul oli gde'llä nii paljo kaikkee mitä mun sisko oli sille hankkinu ennenku se anto sen mulle :DDD
|
|
|
Post by kaisa on Jun 18, 2016 18:39:49 GMT
Harry Edward Styles pyöritteli kaljapullonsa pohjalla olevaa litkua, joka oli jo menettänyt hyvän makunsa ja muuttunut inhottavan lämpimäksi ja ei juuri minkään makuiseksi. Pienesti nenäänsä nyrpistäen tummaverikkö kaatoi kuitenkin pullon pohjat kurkustaan alas ja mietti avaisiko vielä uuden pullon vai menisikö etsimään uutta seuraa kaljapullojen sijaan. Montaa kaljapulloa 22-vuotias ei ollut nauttinut, mutta tunsi silti olonsa todella vilkkaaksi ja pirteäksi. Vilkkaus tosin johtui pelkästään hänen luonteestaan jota alkoholi vain korostaisi tänä iltana. Miehen pirteyttä olivat fanit päässeet jo useamman vuoden todistamaan, koska keikoilla hänellä oli aina tapanaan pomppia ympäriinsä kuin pieni lapsi -, muutaman kerran tosin pomppiminen ja pyöriminen oli aiheuttanut kompurointia ja melkein lavalta tippumisia. Pirteä hymy huulillaan Harry päätti lähteä etsimään Michaelin, koska juuri nyt hän kaipasi toisen seuraa ja halusi mennä katsomaan miten grillaaminen edistyi. Pienesti tanssahdellen ja hytkyen hän lähti kohti takapihaa, josta grillin tuoksu tuli. Grillin tuoksu sai Stylesin huulilla olevan hymyn kasvamaan entisestään sen takia, että tiesi löytävänsä etsimänsä punapään sen ääreltä. Hymy huulillaan leikkisästi tummaverikkö lätkäytti toista pepulle ja käveli sen jälkeen grillin toiselle puolelle nähdäkseen Michaelin kasvot. "Heii, päätin tulla katsomaan mitä sä ja grilli pärjäätte", Harry sepitti ja heilui edelleen edes takas eikä meinannut mitenkään pysyä edes hetkeäkään aloillaan. Onneksi Michael tunsi toisen jo sen verran hyvin, että oli luultavasti tottunut yli energisyyteen ja vilkkauteen. Ulkopuolisen silmään saattoi hyvinkin näyttää siltä, että Styles oli jo hyvässä kännissä vaikka todellisuudessa hän oli vasta aivan pienessä nousussa, eikä luultavasti tulisi edes olemaan missään vaiheessa tänään kovinkaan kännissä vaan tyytyisi luottamaan vain omaan pirteään olemukseensa. xx sori iha sika huono aivot vaa vähä jumis täl hetkel
|
|
|
Post by kaisa on Jun 18, 2016 18:41:30 GMT
ainii unohin sen, et harryl on tosiaa pitkät hiukset sit koska ne oli paljo kivemmat :c
|
|