|
Post by petefromtheshop on Jun 17, 2016 2:03:36 GMT
niiku esim. "Mikä on elämän tarkoitus??" ja muuta hömppää, mikä ikinä sit teidän pieniä mieliä askarruttaakaan.
En oo nimittäin pohtinu mitään kunnolla pitkään aikaan ja pelkään, että mun mieli homehtuu ja kohta mun kallonsisusta koristaa aivojen sijaan sieniyhdyskunta.
Vastaan parhaani mukaan (eli huonosti).
|
|
|
Post by Jp on Jun 17, 2016 4:17:45 GMT
Syötkö elääksesi vai Elätkö syödäksesi?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 17, 2016 12:01:58 GMT
Syötkö elääksesi vai Elätkö syödäksesi? sekä että.
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 21, 2016 17:01:33 GMT
uskotko salaliittoteorioihin? jos joo, nii millasiin? onko sun mielestä joissain salaliittoteorioissa perää?
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 22, 2016 17:21:18 GMT
Mitä mun pitäis tehdä elämälläni?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 23, 2016 13:37:07 GMT
uskotko salaliittoteorioihin? jos joo, nii millasiin? onko sun mielestä joissain salaliittoteorioissa perää? en oikeestaan, tai no jotkut on kyllä kiehtovia ja osa jopa uskottaviakin, mutta musta on realistisempaa ajatella että ihmiset vaan haluu uskoo auktoriteettien pahuuteen ja siihen, että avaruusolennot on käynyt maapallolla ja Michael Jackson elää Elviksen kanssa yhteisessä kesämökissään Havaijilla. Elämä on jännempää foliohattu päässä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 23, 2016 13:43:45 GMT
Mitä mun pitäis tehdä elämälläni? Sun pitäs matkustaa johonkin kivaan kaupunkiin ja elää katutaiteilijana ja tavata paljon mielenkiintosia ihmisiä ja tarttua jokaseen vastaantulevaan tilaisuuteen - oli ne sit kuinka hulluja tahansa -, kirjottaa kirja ja perustaa kissojen orpokoti ja juoda kahvia tai teetä joka päivä.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 23, 2016 14:02:23 GMT
Mitä mun pitäis tehdä elämälläni? Sun pitäs matkustaa johonkin kivaan kaupunkiin ja elää katutaiteilijana ja tavata paljon mielenkiintosia ihmisiä ja tarttua jokaseen vastaantulevaan tilaisuuteen - oli ne sit kuinka hulluja tahansa -, kirjottaa kirja ja perustaa kissojen orpokoti ja juoda kahvia tai teetä joka päivä. Kuulostaa hyvältä. Saako lähteä heti?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 23, 2016 14:56:28 GMT
Sun pitäs matkustaa johonkin kivaan kaupunkiin ja elää katutaiteilijana ja tavata paljon mielenkiintosia ihmisiä ja tarttua jokaseen vastaantulevaan tilaisuuteen - oli ne sit kuinka hulluja tahansa -, kirjottaa kirja ja perustaa kissojen orpokoti ja juoda kahvia tai teetä joka päivä. Kuulostaa hyvältä. Saako lähteä heti? joo, siitä vaan!!
|
|