|
Post by Trixie™ on Jun 12, 2016 16:12:52 GMT
Mä voin pahoin
Joku paskarusina oli siis ampunu about 50 ihmistä homobaarissa, kiitos maailma viharikoksista
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 12, 2016 17:20:39 GMT
Hahaha iskä kommentoi et 'no siinä ei paljo vahinkoa tullu' haluan hypätä katolta
|
|
|
Post by Miopod on Jun 12, 2016 17:50:55 GMT
Eiks se ollu viä sama kaupunki mis ammuttiin se laulaja samana päivänä?
|
|
|
Orlando
Jun 12, 2016 17:57:54 GMT
via mobile
Post by Jp on Jun 12, 2016 17:57:54 GMT
Mä voin pahoin Joku paskarusina oli siis ampunu about 50 ihmistä homobaarissa, kiitos maailma viharikoksista Miks vitussa joku menee homobaariin ku ei saa mitään järkevää aikaan...olis itsensä tappanu jos joku olis pakko.
|
|
|
Orlando
Jun 12, 2016 19:48:38 GMT
via mobile
Post by swordsman on Jun 12, 2016 19:48:38 GMT
hirveetä D:
olin hiihtolomalla Orlandossa ja se tuntu niin ihanalta paikalta, et ajattelin heti et sinne mä haluun joskus uudestaan, mut nyt siellä tapahtuu kaikkee kauheeta D:
|
|
|
Orlando
Jun 12, 2016 20:18:42 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Jun 12, 2016 20:18:42 GMT
kai se ees ampu ittensä sen jälkeen?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 12, 2016 20:31:15 GMT
kai se ees ampu ittensä sen jälkeen? Poliisit tais ampua sen jos en ihan väärin muista
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 12, 2016 22:03:00 GMT
kai se ees ampu ittensä sen jälkeen? Poliisit tais ampua sen jos en ihan väärin muista ... maailma on sairas.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 12, 2016 23:17:37 GMT
Siis tää on aivan kauheeta. Sitä minä vaan en käsitä, että miten toinen ihminen voi tehdä noin julman teon toiselle ihmiselle? Ja siis se, että Orlandossa tapahtuu kaks aseisiin liittyvää tapahtumaa peräkkäisinä(?) päivinä on ihan kamalaa. Ja siis se, että kumpaakaan noihin ei ollu mitään järjellistä motiivia - vaikka minun mielestä mihinkään tappamiseen tai tappamiseen yrittämiseen ei koskaan oo mitään ns. oikeeta motiivia, koska se on väärin. Mutta siis se, että iskee johonki homobaariin on aivan hemmetin raukkamaista, tekijää en kyllä sinällään laske enää ihmiseksi tuon jälkeen - peto se on.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 13, 2016 0:54:50 GMT
mikä ihmisiä vaivaa
|
|
|
Orlando
Jun 13, 2016 4:17:36 GMT
via mobile
Post by Jp on Jun 13, 2016 4:17:36 GMT
Siis tää on aivan kauheeta. Sitä minä vaan en käsitä, että miten toinen ihminen voi tehdä noin julman teon toiselle ihmiselle? Ja siis se, että Orlandossa tapahtuu kaks aseisiin liittyvää tapahtumaa peräkkäisinä(?) päivinä on ihan kamalaa. Ja siis se, että kumpaakaan noihin ei ollu mitään järjellistä motiivia - vaikka minun mielestä mihinkään tappamiseen tai tappamiseen yrittämiseen ei koskaan oo mitään ns. oikeeta motiivia, koska se on väärin. Mutta siis se, että iskee johonki homobaariin on aivan hemmetin raukkamaista, tekijää en kyllä sinällään laske enää ihmiseksi tuon jälkeen - peto se on. Joku muukin kannattaa teoriaani et osa ihmisistä on kyl henkisesti eläimiä?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2016 5:34:24 GMT
Siis tää on aivan kauheeta. Sitä minä vaan en käsitä, että miten toinen ihminen voi tehdä noin julman teon toiselle ihmiselle? Ja siis se, että Orlandossa tapahtuu kaks aseisiin liittyvää tapahtumaa peräkkäisinä(?) päivinä on ihan kamalaa. Ja siis se, että kumpaakaan noihin ei ollu mitään järjellistä motiivia - vaikka minun mielestä mihinkään tappamiseen tai tappamiseen yrittämiseen ei koskaan oo mitään ns. oikeeta motiivia, koska se on väärin. Mutta siis se, että iskee johonki homobaariin on aivan hemmetin raukkamaista, tekijää en kyllä sinällään laske enää ihmiseksi tuon jälkeen - peto se on. Joku muukin kannattaa teoriaani et osa ihmisistä on kyl henkisesti eläimiä? En oikein muuten osaa sanojani muotoilla tai toista mieltä olla niin kyllä.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2016 7:47:42 GMT
Poliisit tais ampua sen jos en ihan väärin muista ... maailma on sairas. Se oli kuulemma joku Isisin terroristi jos tiedot paikkaansa pitää et ois varmaan muutenkin ampunu ittensä lopuksi // Tai siis ainakin Isis ilmottautu et se ampuja oli ollu niiden riveissä mut nehän voi ilmottautua vaikka mihin tekijöiksi aiheuttaakseen paniikkia
|
|
|
Orlando
Jun 13, 2016 8:01:01 GMT
via mobile
Post by Jp on Jun 13, 2016 8:01:01 GMT
Se oli kuulemma joku Isisin terroristi jos tiedot paikkaansa pitää et ois varmaan muutenkin ampunu ittensä lopuksi // Tai siis ainakin Isis ilmottautu et se ampuja oli ollu niiden riveissä mut nehän voi ilmottautua vaikka mihin tekijöiksi aiheuttaakseen paniikkia Haluavat huomiota...kylhän kuka tahansa tekis samoin jos haluaa vaikuttaa pelottavalta. Jos tiedot pitää paikkansa niin ISIS tunnusti vihaavansa homoja...Nehän näkee punaista sateenkaarilipuissakin.
|
|