|
Post by petefromtheshop on Jun 11, 2016 23:05:12 GMT
ja jos kyllä, niin kuunteletteko jotain tiettyjä kanavia?
mä normaalisti kuuntelen radiota vaan autossa mut äsken kuuntelin radiota monta tuntia putkeen. (voitte kuvitella miten mielenkiintoista mun elämän täytyykään olla jos mulla ei tosiaan oo muuta tekemistä)
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 11, 2016 23:54:15 GMT
Eeh, autossa jos silloinkaan. Tosin joskus yläkoulussa kuuntelin öisin radiota ku jotenki se on niin rauhoittavaa kuunnella sitä tietyllä tunnelmalla varustettua musiikkia ja uutiset joka tunti??
Uroshirven kutsuhuuto oli kyllä kauneinta mitä oon ikinä yöradiossa kuullu lmao
|
|
|
Post by Arabella on Jun 12, 2016 0:10:26 GMT
en yleensä, mut äitillä soi aina autossa radio ja aina ku meen sen kyyillä jonnekki siellä soi coldplayn hymn for the weekend AINA
|
|
|
Post by Miopod on Jun 12, 2016 1:11:55 GMT
Joo kuuntelen aika paljon. Kuuntelen yleensä kotona missä äiti valittee kanavat joten se on yleensä Radio Rock tai Radio Suomi ja nyt se on innostunu tosta Helmiradiosta. Sit joskus vuoteen 2013 asti kuunneltiin vaan pelkkää yleX:ää. Tykkäsin niistä juontajista, mutten musiikista Ite sit kuuntelen usein Absolute Radiota tai BBC kakkosta.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 12, 2016 6:57:02 GMT
Joskus YlePuhetta jos en halua kuunnella musiikkia mut tarviin jotain kuunneltavaa.
|
|
|
Post by swordsman on Jun 12, 2016 7:46:14 GMT
en ite kuuntele radiota kauheesti (ainakaan mitään tiettyjä kanavia), mut aika usein se on automatkoilla päällä. mun isä kuuntelee aina Radio Helsinkiä, äiti taas vaihtaa kanavaa muutaman sekunnin välein kunnes löytää mieluistaan kuunneltavaa. Ja sit kun se mieluisa kuunneltava loppuu, se kanavan vaihtelu alkaa taas :-D
|
|
|
Post by Angelus on Jun 12, 2016 8:34:26 GMT
Autossa vähän kaikkia kanavia - riippuen minkälaista musiikkia mistäkin tulee. Saunoessa laitan radion päälle ja kuuntelen aina SuomiPopia.
|
|
|
Post by Jp on Jun 12, 2016 18:15:17 GMT
Autossa vähän kaikkia kanavia - riippuen minkälaista musiikkia mistäkin tulee. Saunoessa laitan radion päälle ja kuuntelen aina SuomiPopia. [br Mistä sä saunaan radion vedät...]
|
|
|
Post by adalmiia on Jun 12, 2016 19:15:28 GMT
En melkee koskaa. Joskus autossa jos se sattuu olemaan päällä.
|
|
|
Post by sini on Jun 12, 2016 19:29:02 GMT
oon nyt alkan kuunnella capital fm'n lontoon kanavaa ja tää on aina kikkailuu ku sitä ei soiteta brittien ulkopuolel nii pitää repii netist joku random postinumero et pääsen kuuntelee :DD
|
|
|
Post by Angelus on Jun 12, 2016 19:52:49 GMT
Autossa vähän kaikkia kanavia - riippuen minkälaista musiikkia mistäkin tulee. Saunoessa laitan radion päälle ja kuuntelen aina SuomiPopia. [br Mistä sä saunaan radion vedät...] Meillä on semmonen kaiutinsysteemi, että ku kellarissa laittaa radion soimaan niin se soi myös suihkuhuoneessa ja saunassa. /Se kaiutin on siis suihkuhuoneen puolella, mutta kuuluu hyvin myös saunaan.
|
|
|
Post by Jp on Jun 12, 2016 19:53:52 GMT
Epäreilua ... kadehdin teidän taloa...
|
|
|
Post by Angelus on Jun 12, 2016 19:56:48 GMT
Epäreilua ... kadehdin teidän taloa... Eh, niin itsekin. En halua muuttaa täältä kerrostaloon / omilleni Mutta haluun kyllä joskus rakentaa ihan itse talon... sinne tulisi sitten kaikkea hienouksia
|
|
|
Post by Jp on Jun 12, 2016 19:57:59 GMT
Kiva et en oo ainoo...
|
|
|
Post by Miopod on Jun 12, 2016 21:46:48 GMT
oon nyt alkan kuunnella capital fm'n lontoon kanavaa ja tää on aina kikkailuu ku sitä ei soiteta brittien ulkopuolel nii pitää repii netist joku random postinumero et pääsen kuuntelee :DD Mä kuuntelen yleensä noita brittikanavia appien kautta ipadilla tai puhelimella Sit koneella kans latasin chromeen tämmösen sovelluksen jolla voi kuunnella niitä ilman mitää postinumerogeneraattorioperaatiota
|
|