|
Post by zuttathezombie on Jun 10, 2016 23:10:01 GMT
seikkailette pakkomielteestä toiseen ja sit välillä jopa palaatte vanhoihin pakkomielteisiin ja ootte taas ihan hulluna niihin?
Oli kyseessä sitten vaikka elokuva, bändi, tv-sarja, peli, fiktiivinen hahmo, kirjasarja...
Mulle tätä tapahtuu harva se päivä lmao help me
|
|
|
Post by Arabella on Jun 10, 2016 23:26:19 GMT
joo varsinki sillon ku en oo kattonu jotain sarjaa pitkään aikaan ja sit tulee uus kausi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 11, 2016 12:05:50 GMT
ei mulla oo pakkomielteitä ... varmaan.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 11, 2016 12:21:53 GMT
ei mulla oo pakkomielteitä ... varmaan. ei mullakaan ...
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 11, 2016 12:32:46 GMT
ei mulla oo pakkomielteitä ... varmaan. ei mullakaan ... ... mietin joo et miks ees kommentoit kun et oo pAkkomieLteinEn yhtään mistään eiX niin
|
|
|
Post by Arabella on Jun 11, 2016 12:41:47 GMT
ei mullakaan ... ... mietin joo et miks ees kommentoit kun et oo pAkkomieLteinEn yhtään mistään eiX niin nO niIMpä oon vaan ihan semmonen kasuaali fani
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 11, 2016 15:05:40 GMT
joo aina ja I can't help it
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 11, 2016 22:55:21 GMT
ei mullakaan ... ... mietin joo et miks ees kommentoit kun et oo pAkkomieLteinEn yhtään mistään eiX niin mietin jo et miks kirjotit ton x:llä mut sit ratkaisin tän salaviestin ilmiömäisellä älykkyydelläni. eikun
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 11, 2016 23:28:02 GMT
... mietin joo et miks ees kommentoit kun et oo pAkkomieLteinEn yhtään mistään eiX niin mietin jo et miks kirjotit ton x:llä mut sit ratkaisin tän salaviestin ilmiömäisellä älykkyydelläni. eikun ;DD Oon varsinainem velmu vai mikä se piirroshahmo nyt olikaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 12, 2016 12:58:27 GMT
mietin jo et miks kirjotit ton x:llä mut sit ratkaisin tän salaviestin ilmiömäisellä älykkyydelläni. eikun ;DD Oon varsinainem velmu vai mikä se piirroshahmo nyt olikaan velmu ei vohki!!!
|
|
|
Post by cyu on Jun 19, 2016 17:18:27 GMT
joo todellakin varsinkin kaiken sellasen "vanhan" kanssa, josta oon tykännyt kovasti nuorempana (ootan vaan, että saan Xenan viidennen tuotantokauden käsiini ah nostalgia :DD)
|
|