Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 8, 2016 17:00:48 GMT
Katoin jonku ihme hakkerileffan, koska sen nimi liitty jotenki nettikiusaamiseen.... jaa no nyt olen sitte aivan kauheen vainoharhanen ja pelkään, että joku hakkeroi minun koneen :DDD
okei joo, toi on aika naurettavaa, koska mulla ei mitään salattavaa ole mutta siis toi leffa oli kuvattu jotenki niin ahistavalla tavalla, että pakostaki alko ahistaa XD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 8, 2016 18:59:04 GMT
mikä leffa :oo
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 8, 2016 19:00:42 GMT
öö.. se oli joku 2015 julkastu joku brittiläinen cyberbully.. se oli creepy
|
|
|
Post by adalmiia on Jun 10, 2016 9:03:16 GMT
En oo ees kattonu sitä leffaa mut silti pelkään että joku hakkeroi mun koneen Silti munkin on kohta aivan pakko kattoo se leffa D:
|
|
|
LOOOOOL
Jun 10, 2016 12:37:39 GMT
via mobile
Post by Angelus on Jun 10, 2016 12:37:39 GMT
Oon teipannut umpeen kännykän etukameran ja läppärin kameran.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2016 15:00:31 GMT
Oon teipannut umpeen kännykän etukameran ja läppärin kameran. Juu itelläki on ollut tarkotuksena monesti mutta sitte toisaalta, kun minä aina tietokoneen suljen yöksi ja laitan ton läpän kiinni, koska kannettava.. ja ku nyt näin maalaisjärjellä ja mahollisesti aika tyhmästi aattelee, nii en usko, että kukaan olis kiinnostunut minun laitteiden hakkeroimisesta, koska siis mulla ei oo yhtään mitään mielenkiintosta koneella tai kännykässä :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 10, 2016 17:19:40 GMT
Oon teipannut umpeen kännykän etukameran ja läppärin kameran. mullakin on tarra läppärin kameran päällä mut kännykän etukameraan en oo vielä kajonnu.... vielä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2016 18:30:41 GMT
Oon teipannut umpeen kännykän etukameran ja läppärin kameran. mullakin on tarra läppärin kameran päällä mut kännykän etukameraan en oo vielä kajonnu.... vieläAlso mun koneeseen syttyy tohon kameran viereen aina vihree valo, kun se on käytössä, että jotenki alitajuntasesti taidan luottaa siihen liikaa :DD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 10, 2016 21:05:07 GMT
Oon teipannut umpeen kännykän etukameran ja läppärin kameran. onnee vaan sille jos joku stalkkaa mua jostain kamerasta ja odottaa näkevänsä jotain kiinnostavaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 10, 2016 21:26:29 GMT
Oon teipannut umpeen kännykän etukameran ja läppärin kameran. onnee vaan sille jos joku stalkkaa mua jostain kamerasta ja odottaa näkevänsä jotain kiinnostavaa kiitos ....eiku krhrhhmm
|
|
|
Post by Arabella on Jun 10, 2016 21:41:23 GMT
onnee vaan sille jos joku stalkkaa mua jostain kamerasta ja odottaa näkevänsä jotain kiinnostavaa kiitos ....eiku krhrhhmm ai se olitkin sinä
|
|