|
Post by sini on Jun 6, 2016 18:24:48 GMT
olin saannu sen joskus 5lk ja siis se oli sellanen mist ei missää näkyn niit biisei et en tienny mitä oottaa XDD aloin sit kuuntelee sitä nii siel oli kaikkee kunno suomiganstaräppii tyylii asaa, steen1 ja mitä näit on ollu XDDD omg oon ollu wnbgangsta niinku oikeest
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 6, 2016 19:11:18 GMT
Mullaki on vielä mun vanha mp3 tallella, en ees muista mitä siellä on. Pitäis ehkä laittaa uus patteri siihen niin tietäis. Ja nyt viime päivinä oon käyttäny mun vanhaa puhelinta musiikin kuuntelemiseen kun sen muistikortti on täynnä hyviä biisejä lmao
|
|
|
Post by adalmiia on Jun 6, 2016 20:08:55 GMT
Mulla ei koskaan ollu mitään musiikinkuuntelulaitteita :[
|
|
|
Post by wifix on Jun 6, 2016 21:26:00 GMT
kaikki mitä muistan mun mp3 oli et siel oli kaikkii smurffibiisei :DDDDDD
|
|
|
Post by sini on Jun 6, 2016 21:28:44 GMT
kaikki mitä muistan mun mp3 oli et siel oli kaikkii smurffibiisei :DDDDDD mul oli ainekii asan suomi perkele XDDd
|
|
|
Post by Miopod on Jun 6, 2016 21:29:26 GMT
Mun vanha mp3 on menny rikki mut sain sen kans joskus 10-vuotiaana. Siel tais olla lähinnä rihannaa, amy diamondia, avril lavignea, winx clubia ja jotain vuoden 2007 top lista hittejä
|
|
|
Post by wifix on Jun 6, 2016 21:34:30 GMT
kaikki mitä muistan mun mp3 oli et siel oli kaikkii smurffibiisei :DDDDDD mul oli ainekii asan suomi perkele XDDd voi luoja XDDDD pari biisiä mitkä muistan oli "pelimies" ja sit tais olla "mikä kesä" :DDDD kuuntelin niit suunnillee 24/7
|
|
|
Post by sini on Jun 6, 2016 21:40:30 GMT
mul oli ainekii asan suomi perkele XDDd voi luoja XDDDD pari biisiä mitkä muistan oli "pelimies" ja sit tais olla "mikä kesä" :DDDD kuuntelin niit suunnillee 24/7 toinen mist tykkäsin oli leijonan "viinaa, huumeita ja väkivaltaa" XDDD oon ollu kunno wnb gangsata oikeest XDD
|
|
|
Post by wifix on Jun 6, 2016 21:49:27 GMT
voi luoja XDDDD pari biisiä mitkä muistan oli "pelimies" ja sit tais olla "mikä kesä" :DDDD kuuntelin niit suunnillee 24/7 toinen mist tykkäsin oli leijonan "viinaa, huumeita ja väkivaltaa" XDDD oon ollu kunno wnb gangsata oikeest XDD ite kuuntelin petri nygårdia 8))))
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 6, 2016 22:01:36 GMT
Mä löysin kans mun vanhat varmuuskopiot ja mitäpä sieltä löytyikään ellei Cascadaa oijoi
|
|
|
Post by Magnifique on Jun 7, 2016 8:52:04 GMT
mun mp3 on tallessa ja käytän sitä edelleen, mutta on se ihanaa skippailla sieltä niitä joitaki fröbelin palikoitten lauluja yms pitäis varmaa tyhjentää koko soitin ja laittaa sinne vaan laului mitä kuuntelen nykyää
|
|
|
Post by Miopod on Jun 7, 2016 17:02:34 GMT
Mä löysin kans mun vanhat varmuuskopiot ja mitäpä sieltä löytyikään ellei Cascadaa oijoi CASCADA :DD tutustuin siihen kaikkien niiden winx ja code lyoko fanvideoiden takia. Aina se oli joko Miracle tai Everytime we touch rakeisen gifeistä koostetun videon päällä.
|
|