|
Post by Magnifique on Jun 6, 2016 16:26:00 GMT
lomalle ja kaipaisin lentokoneeseen tekemistä. kyseessä on noin neljän tunnin lento ja kaipaisin oikeesti jotain tekemistä sinne. joten oisko ehotuksia?
|
|
|
Post by Jp on Jun 6, 2016 16:31:41 GMT
Otat ristikon mukaan ja täytät niitä, otat jonkun hyvän kirjan mukaan ja luet, lataat puhelimees musiikkia ja kuuntelet sitä, nukut
|
|
|
Post by Arabella on Jun 6, 2016 16:42:45 GMT
nuku
|
|
|
Post by Magnifique on Jun 6, 2016 16:47:35 GMT
joo vois. pitää kattoo jos mua väsyttää tai jos saisin ees nukuttuu siel.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2016 16:48:09 GMT
Tämäpä hyvä keskustelu. Ite menossa ens ke n. 12 h lennolle. Mut joo: ota pitkä kirja mukaan, lue lehtiä, piirrä tai väritä, kirjoita tarinaa tms., nuku, katsele ulos...
|
|
|
Post by Magnifique on Jun 6, 2016 16:50:08 GMT
Tämäpä hyvä keskustelu. Ite menossa ens ke n. 12 h lennolle. no nii, etis täältä itelleskin jotai tekemistä nyt toi mun neljän tunnin lento kuulostaa kauheen lyhyeltä ja tuntuu et sinne ei ees tarvis mitää erikoisempaa tekemistä xd
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2016 16:51:49 GMT
Tämäpä hyvä keskustelu. Ite menossa ens ke n. 12 h lennolle. no nii, etis täältä itelleskin jotai tekemistä nyt toi mun neljän tunnin lento kuulostaa kauheen lyhyeltä ja tuntuu et sinne ei ees tarvis mitää erikoisempaa tekemistä xd Kyllähän se on jo tosi pitkä D: Ja mulla onneks joku välilaskeutuminen siinä välissä 8)
|
|
|
Post by Magnifique on Jun 6, 2016 16:54:31 GMT
no nii, etis täältä itelleskin jotai tekemistä nyt toi mun neljän tunnin lento kuulostaa kauheen lyhyeltä ja tuntuu et sinne ei ees tarvis mitää erikoisempaa tekemistä xd Kyllähän se on jo tosi pitkä D: Ja mulla onneks joku välilaskeutuminen siinä välissä 8) no hyvä ettei sun tarvi istuu sitä koko aikaa koneessa
|
|
|
Post by swordsman on Jun 6, 2016 19:00:14 GMT
Tämäpä hyvä keskustelu. Ite menossa ens ke n. 12 h lennolle. Mut joo: ota pitkä kirja mukaan, lue lehtiä, piirrä tai väritä, kirjoita tarinaa tms., nuku, katsele ulos... pitkillä lennoilla on yleensä jokasella matkustajalla oma "telkkari", mistä voi katella elokuvia tai sarjoja tai pelata. Mulla kulu ainakin lento Floridaan tosi nopeesti, eikä oikeestaan tullu tylsää hetkekskään. Olin ottanu mukaan kirjoja, mp3:n ja piirustuslehtiönkin, mut en ees tarvinnu mitään niistä kun oli niin mukava matka :--D Neljän tunnin lennoilla sellasia ruutuja ei välttämättä oo, joten mäkin suosittelen ottamaan mukaan / tekemään samoja juttuja mitä muutkin on tänne jo kommentoinu
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2016 6:00:31 GMT
Tämäpä hyvä keskustelu. Ite menossa ens ke n. 12 h lennolle. Mut joo: ota pitkä kirja mukaan, lue lehtiä, piirrä tai väritä, kirjoita tarinaa tms., nuku, katsele ulos... pitkillä lennoilla on yleensä jokasella matkustajalla oma "telkkari", mistä voi katella elokuvia tai sarjoja tai pelata. Mulla kulu ainakin lento Floridaan tosi nopeesti, eikä oikeestaan tullu tylsää hetkekskään. Olin ottanu mukaan kirjoja, mp3:n ja piirustuslehtiönkin, mut en ees tarvinnu mitään niistä kun oli niin mukava matka :--D Neljän tunnin lennoilla sellasia ruutuja ei välttämättä oo, joten mäkin suosittelen ottamaan mukaan / tekemään samoja juttuja mitä muutkin on tänne jo kommentoinu Jes hyvä :3
|
|
|
Post by Magnifique on Jun 7, 2016 8:50:59 GMT
Tämäpä hyvä keskustelu. Ite menossa ens ke n. 12 h lennolle. Mut joo: ota pitkä kirja mukaan, lue lehtiä, piirrä tai väritä, kirjoita tarinaa tms., nuku, katsele ulos... pitkillä lennoilla on yleensä jokasella matkustajalla oma "telkkari", mistä voi katella elokuvia tai sarjoja tai pelata. Mulla kulu ainakin lento Floridaan tosi nopeesti, eikä oikeestaan tullu tylsää hetkekskään. Olin ottanu mukaan kirjoja, mp3:n ja piirustuslehtiönkin, mut en ees tarvinnu mitään niistä kun oli niin mukava matka :--D Neljän tunnin lennoilla sellasia ruutuja ei välttämättä oo, joten mäkin suosittelen ottamaan mukaan / tekemään samoja juttuja mitä muutkin on tänne jo kommentoinu joo pitkillä lennoilla on tosiaan ne ruudut, mutta neljän tunnin lennoilla ei ehkä mä vaan nukun tai sit kirjotan mun matkapäiväkirjaan jotain ^^ ja voisin kuunnella varmaa musiikkia
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 7, 2016 12:22:18 GMT
mä teen aina matkoille omat soittolistat ja sit kuuntelen niitä
|
|
|
Post by Magnifique on Jun 7, 2016 13:04:21 GMT
mä teen aina matkoille omat soittolistat ja sit kuuntelen niitä pitäis varmaa itekki kokeilla, mutta musta tuntuu et tyydyn vaa kuunteleen sekasessa järjestyksessä kaikkia mahollisia lauluja mitä vastaan tulee xd
|
|
|
Post by Miopod on Jun 7, 2016 18:30:40 GMT
Tuli mieleen ku ite olin lentääs jonnekki ulkomaille (varmaan Roomaan taisin mennä silloon) ku lentokonees ei ollu wifiä nii jouduin kuunteleen musiikkia jota olin ladannu mun puhelimeen, ja yks niistä oli youtubesta ladattu Elton Johnin Goodbye Yellow Brick Road jonka videos tulee vaan sanat, ja sitte kaikki tubesta ladatut näyttää aina siinä kuvan kohdalla jotain random kohtaa siitä videosta. Tajusin vasta myöhemmin ku kuuntelin sitä kappaletta että sen kuvana oli pätkä niistä sanoista jossa luki "What do you think you'll do then I bet that'll shoot down your plane" ja aattelin et oisin oikeesti voinu joutua (nykypäivänä nyt varsinki) ongelmiin tosta jos joku ois nähny sen sielä konees ::::
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 7, 2016 23:27:06 GMT
Tuli mieleen ku ite olin lentääs jonnekki ulkomaille (varmaan Roomaan taisin mennä silloon) ku lentokonees ei ollu wifiä nii jouduin kuunteleen musiikkia jota olin ladannu mun puhelimeen, ja yks niistä oli youtubesta ladattu Elton Johnin Goodbye Yellow Brick Road jonka videos tulee vaan sanat, ja sitte kaikki tubesta ladatut näyttää aina siinä kuvan kohdalla jotain random kohtaa siitä videosta. Tajusin vasta myöhemmin ku kuuntelin sitä kappaletta että sen kuvana oli pätkä niistä sanoista jossa luki "What do you think you'll do then I bet that'll shoot down your plane" ja aattelin et oisin oikeesti voinu joutua (nykypäivänä nyt varsinki) ongelmiin tosta jos joku ois nähny sen sielä konees :::: .... :DDD
|
|