|
Post by soitaparanoid on Jun 5, 2016 8:12:37 GMT
et mites meni eilinen? itel loppu koulu jo perjantain mut käytii selvinpäin kattoo meno yhel rannal eile ja iskä kysy äsken sillee et joitteko, olin et ei sit se kysy et polttaaks ne sun kaverit, sanoin et ei sit se vaas nauro et ompa tylsiä kavereita ? iskä olen vielä ala_ikä :DDDD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 5, 2016 8:27:30 GMT
Ei ollu tarvetta ku koulu loppu jo toukokuun puolella Kukaan kaveri ei oikein oo mikään alkoholi-ihminen eikä sitä yksin kotonakaan viitsi alkoholisti-isän silmien alla juopotella
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 5, 2016 8:35:03 GMT
Olin pikkusiskon ylioppilasjuhlissa ja sen jälkeen niin ryytyny etten ois menny mihinkään vaik oiski kutsuttu. +tänään viel bussimatka, darra on vika asia jota tartten
|
|
|
Post by Jp on Jun 5, 2016 8:47:46 GMT
Olin pikkusiskon ylioppilasjuhlissa ja sen jälkeen niin ryytyny etten ois menny mihinkään vaik oiski kutsuttu. +tänään viel bussimatka, darra on vika asia jota tartten Kiva
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 5, 2016 10:00:41 GMT
Olin pikkusiskon ylioppilasjuhlissa ja sen jälkeen niin ryytyny etten ois menny mihinkään vaik oiski kutsuttu. +tänään viel bussimatka, darra on vika asia jota tartten Kiva k?
|
|
|
Post by wifix on Jun 5, 2016 10:51:01 GMT
kiertelin kaverin kaa ympäri kaupunkia iha selvinpäi ja käytii moikkailee ihmisiä, oon kyl aika ylpeä itestäni etten juonu mitää :DDDD mut tosin olo ei ollu loppuillasta mitä parhain joten ei kyl tehny ees mieli juoda, kaveripoika yllytti koittaan nuuskaa ja eiköhä pikku-veeralla se noussu päähä ja sit tuli jonkin näköne "nikotiinimyrkytys" jota seuras viis oksennuskertaa )
|
|
|
Post by Jp on Jun 5, 2016 10:53:23 GMT
Ihanaa... se tais jäädä sit sulla siihen.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 5, 2016 10:55:22 GMT
En juonu mitään mut musta tuntuu ettei se ehkä ihan näyttäny siltä kun ryömin kaupan hyllyjen alla
|
|
|
Post by sini on Jun 5, 2016 10:57:39 GMT
Olin mummol ja papal nii en päässy minnee juomaa :-(( Oisin halun ja sitku pe oli keikka nii en ois muutenkaa varmaa jaksan lähtä minnee XD
|
|
|
Post by wifix on Jun 5, 2016 12:00:05 GMT
Ihanaa... se tais jäädä sit sulla siihen. jos nyt mulle puhut nii kyllä :DDDDDD en oo ikinä ees koittanu nuuskaa ennen tota ja tupakkaaki ku menee nii ei siin oo yleensä ku se alle 1mg nikotiinia, toisin ku odenssissa (snus) tais olla jotai päälle 30mg :DDDDDDDDDD ei ollu aluks muute yhtään paha, ja pystyin pitäänki sitä iha ongelmitta huulessa, mut sitten alko jo päässä pyörii ku alko nousemaa päähän ja sit tuliki jo se ns. myrkytys josta kaveri koko ajan varotteli mua :'DD arvaappa vielä kaksi kertaa uskoinko häntä kun käski sylkäsemään nuuskan pois huulesta heti ku tuli huono olo en ) ja paheniko olo joo ) no mut nää on taas näitä mun seikkailuja :'DDDDD
|
|
|
Post by adalmiia on Jun 5, 2016 13:50:17 GMT
Mä menin vaan kotiin kun kesäloma alko : D
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 9, 2016 14:25:16 GMT
Piti lähtee baareilemaan mut sit kaikki kaverit katos johonki muualle.
|
|