|
Post by Miopod on Jun 5, 2016 0:18:32 GMT
kurkusta (tai tuolta jostain decoltée alueelta) kuuluu aina välillä semmonen kurnuttava ääni?
Semmonen KROAAAAAAAAAAK
vähä niinku tyylii jotai ilmakuplia menis vaan sielä edestakasin.
Sit sitei kuitenkaa kuulu koskaa muulloin ku jos on kipeenä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 5, 2016 10:56:57 GMT
Hapot nousee?
emt
|
|
|
Post by Miopod on Jun 5, 2016 11:10:00 GMT
Tai sit mun sisään vaan kasvaa joku sammakkoeliö niistä pöpöistä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 5, 2016 11:18:04 GMT
Tai sit mun sisään vaan kasvaa joku sammakkoeliö niistä pöpöistä. ehkä ehkä se karkaa yön aikana ja lähtee valloittamaan maailmaa muiden sammakkoeliöiden kanssa
|
|
|
Post by Miopod on Jun 5, 2016 11:26:41 GMT
Tai sit mun sisään vaan kasvaa joku sammakkoeliö niistä pöpöistä. ehkä ehkä se karkaa yön aikana ja lähtee valloittamaan maailmaa muiden sammakkoeliöiden kanssa Kurnutus ainaki on loppunu. Pidän sitä hyvänä merkkinä.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 5, 2016 12:29:48 GMT
En tiiä mistä kurnutuksesta puhut 8(
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 9, 2016 14:28:11 GMT
Tai sit mun sisään vaan kasvaa joku sammakkoeliö niistä pöpöistä. ehkä ehkä se karkaa yön aikana ja lähtee valloittamaan maailmaa muiden sammakkoeliöiden kanssa Lol tiiätkö mitä! Kuulostaa ihan animismiin(?) liittyvälle sielueläin-uskomukselle. Ajatellaan siis et sielu on joku pieni eläin joka tulee ihmisen nukkuessa suusta ulos.
|
|
|
Post by Miopod on Jun 9, 2016 16:36:30 GMT
ehkä ehkä se karkaa yön aikana ja lähtee valloittamaan maailmaa muiden sammakkoeliöiden kanssa Lol tiiätkö mitä! Kuulostaa ihan animismiin(?) liittyvälle sielueläin-uskomukselle. Ajatellaan siis et sielu on joku pieni eläin joka tulee ihmisen nukkuessa suusta ulos. Oon siis henkisesti sammakko. Aw.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 9, 2016 17:23:01 GMT
Lol tiiätkö mitä! Kuulostaa ihan animismiin(?) liittyvälle sielueläin-uskomukselle. Ajatellaan siis et sielu on joku pieni eläin joka tulee ihmisen nukkuessa suusta ulos. Oon siis henkisesti sammakko. Aw. mä oon varmaan henkisesti rapu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 10, 2016 8:41:04 GMT
ehkä ehkä se karkaa yön aikana ja lähtee valloittamaan maailmaa muiden sammakkoeliöiden kanssa Lol tiiätkö mitä! Kuulostaa ihan animismiin(?) liittyvälle sielueläin-uskomukselle. Ajatellaan siis et sielu on joku pieni eläin joka tulee ihmisen nukkuessa suusta ulos. cool oon animismisti tai joku sellanen
|
|