|
hngggh
Jun 3, 2016 11:56:42 GMT
Post by tulikuningatar on Jun 3, 2016 11:56:42 GMT
en oo viel valmis lopettaa peruskoulua ja ottaa vastuuta omasta opiskelusta D:
kui moni muu lopettaa nyt peruskoulun?
|
|
|
Post by Arabella on Jun 3, 2016 12:08:58 GMT
minää mut ei kyllä tuu yhtään ikävä tota betonihelvettiä ja toivon että en joudu olemaan enää missään tekemisissä noiden ihmisten kaa oon oottanu tätä kauan
vaikka en kyllä tuu varmaan selviämään lukiosta tai muutenkaan elämästä mut ei se mitään
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 3, 2016 12:58:46 GMT
minää mut ei kyllä tuu yhtään ikävä tota betonihelvettiä ja toivon että en joudu olemaan enää missään tekemisissä noiden ihmisten kaa oon oottanu tätä kauan vaikka en kyllä tuu varmaan selviämään lukiosta tai muutenkaan elämästä mut ei se mitään Kukaan ei selviä elämästä hengissä
|
|
|
hngggh
Jun 3, 2016 13:31:51 GMT
Post by Trixie™ on Jun 3, 2016 13:31:51 GMT
Nääh, ei toisella asteella hirveesti vastuuta ole :^D
Tuli täst mieleen et mun pitäs selvittää kuka mun opinto-ohjaaja on tai en pääse kandiks ikinä
|
|
|
hngggh
Jun 3, 2016 14:42:24 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Jun 3, 2016 14:42:24 GMT
minää mut ei kyllä tuu yhtään ikävä tota betonihelvettiä ja toivon että en joudu olemaan enää missään tekemisissä noiden ihmisten kaa oon oottanu tätä kauan vaikka en kyllä tuu varmaan selviämään lukiosta tai muutenkaan elämästä mut ei se mitään tääää ^
|
|
|
Post by Arabella on Jun 3, 2016 15:00:06 GMT
minää mut ei kyllä tuu yhtään ikävä tota betonihelvettiä ja toivon että en joudu olemaan enää missään tekemisissä noiden ihmisten kaa oon oottanu tätä kauan vaikka en kyllä tuu varmaan selviämään lukiosta tai muutenkaan elämästä mut ei se mitään Kukaan ei selviä elämästä hengissä nii no ihan hyvä pointti
|
|
|
hngggh
Jun 3, 2016 17:45:51 GMT
Post by Miopod on Jun 3, 2016 17:45:51 GMT
Nääh, ei toisella asteella hirveesti vastuuta ole :^D Tuli täst mieleen et mun pitäs selvittää kuka mun opinto-ohjaaja on tai en pääse kandiks ikinä Munki piti ainavaan feikata äitin nimmari mun poissaoloille vaikka oon kohta vuoden ollu täysikänen Aikalailla holhousmeininkiä tuola lukioski vaan on.
|
|
|
hngggh
Jun 4, 2016 7:42:23 GMT
Post by Magnifique on Jun 4, 2016 7:42:23 GMT
itellä ois vuoden päästä eessä. hyi en halua. mua pelottaa.
|
|
|
hngggh
Jun 5, 2016 5:54:59 GMT
Post by marrasaamu on Jun 5, 2016 5:54:59 GMT
minää mut ei kyllä tuu yhtään ikävä tota betonihelvettiä ja toivon että en joudu olemaan enää missään tekemisissä noiden ihmisten kaa oon oottanu tätä kauan vaikka en kyllä tuu varmaan selviämään lukiosta tai muutenkaan elämästä mut ei se mitään Kyllä lukiosta selviää kuka vaan, vaikka ennen lukioo muuta väitetäänkin! Ja ylppäritkin menee - kaverin baarituttavuuden sanoin - omalla painollaan.
|
|