|
Post by sini on Jun 2, 2016 9:13:19 GMT
nii en uskalla lähtä kampist minnee XDD yritän kuluttaa puoltoist tuntii siel ennen ku seuraava bussi lähtee :-((
|
|
|
Post by Miopod on Jun 2, 2016 9:38:56 GMT
Mä en osaa liikkua edes Seinäjoella ja oon asunu täälä sentään koko ikäni.
|
|
|
Post by sini on Jun 2, 2016 9:54:30 GMT
Mä en osaa liikkua edes Seinäjoella ja oon asunu täälä sentään koko ikäni. haha XDD olin aika hyvä turisti kävin bikbokis ja nyt päätin lähtä seuraaval bussil XDD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 2, 2016 10:25:57 GMT
google maps hei menin joskus hotellin vieressä olevaan kauppaan ja eksyin ku en muistanu enää mistä suunnasta tulin mut google maps pelasti
|
|
|
Post by sini on Jun 2, 2016 10:36:08 GMT
google maps hei menin joskus hotellin vieressä olevaan kauppaan ja eksyin ku en muistanu enää mistä suunnasta tulin mut google maps pelasti en uskalla lähtä yksin sinne pyörii ku varmaa myöhästyisin busseist XDD
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 2, 2016 10:37:44 GMT
Pahus lähin just reilu tunti sitte kampist, oisin voinu näyttää slle paikkoi :^DDDD
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 2, 2016 10:40:13 GMT
Liikuin kerran Helsingissä google mapsin avulla. Se opasti mut jollekki rakennustyömaalle ja sit vaan hipsin sieltä äkkiä pois. Älkää luottako google mapsiin.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 5, 2016 6:00:21 GMT
Mun piti joskus löytää lastenklinikalle Google Mapsin avulla, mut kävelin silti väärään suuntaan.
|
|
|
Post by adalmiia on Jun 5, 2016 13:58:35 GMT
Mä en osaa liikkuu missään joten käytän aina google mapsia vaikka se aika usein huijaa mua
|
|