|
Post by swordsman on Jun 15, 2016 18:08:55 GMT
en yleensä muista mun unia, mut viime yön unissa tapahtu paljon. En tosin enää muista mitään muuta kun sen, et sain siinä unessa ruotsinkokeesta 5+, ja stressasin koko ajan siitä et miten kerron mun vanhemmille :-D (en kyllä ymmärrä miks näin sellasta unta, kun oon oikeesti ihan hyvä ruotsissa) Ja jossain vaiheessa näin unta et olin jossain tosi korkeessa tornissa, jonka reunan yli kurkkasin, ja sit putosin sieltä :-D Jostain syystä selvisin pudotuksesta hengissä, ja muistan vaan sen kuinka mua ärsytti et joudun kiipeemään takasin sinne ylös :DD
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 15, 2016 18:42:17 GMT
en yleensä muista mun unia, mut viime yön unissa tapahtu paljon. En tosin enää muista mitään muuta kun sen, et sain siinä unessa ruotsinkokeesta 5+, ja stressasin koko ajan siitä et miten kerron mun vanhemmille :-D (en kyllä ymmärrä miks näin sellasta unta, kun oon oikeesti ihan hyvä ruotsissa) Ja jossain vaiheessa näin unta et olin jossain tosi korkeessa tornissa, jonka reunan yli kurkkasin, ja sit putosin sieltä :-D Jostain syystä selvisin pudotuksesta hengissä, ja muistan vaan sen kuinka mua ärsytti et joudun kiipeemään takasin sinne ylös :DD se on muuten jännä ettei unissa mikään tollanen putoaminen satu tai mitää :~D
|
|
|
Post by Miopod on Jun 18, 2016 11:24:50 GMT
Näin unta et löysin teletappimaan jäänteet ja päivittelin kokoajan pahenevaa myrskyä.
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 18, 2016 11:57:26 GMT
Näin unta et löysin teletappimaan jäänteet ja päivittelin kokoajan pahenevaa myrskyä. mitä teletappimaalle oli käyny?
|
|
|
Post by Miopod on Jun 18, 2016 14:06:06 GMT
Näin unta et löysin teletappimaan jäänteet ja päivittelin kokoajan pahenevaa myrskyä. mitä teletappimaalle oli käyny? Se oli kasvanu umpeen ku se oli hylätty ja sinne oli kasvanu myös kaks tuulimyllyä lisää. Sit menin vaan tutkiin sitä onttoo kumpua sielä.
|
|
|
Post by Miopod on Jun 19, 2016 1:02:09 GMT
Nii joo sit näin kans unta kui asuin jossai kerrostalokämpäs ja tulin just suihkusta ja kuivasin hiuksiani ku näin et vastapäisen kerrostalon ikkunassa joku vaan seiso pimees semmonen tyypillinen kauhuelokuvanaamari päässä ja tuijotti hiljaa mua. : Sit menin piiloon ja katoin uudestaan ikkunasta nii se oli kadonnu.
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 19, 2016 11:46:29 GMT
näin sellasta unta et kerroin mun ihastukselle mun tunteista hUh
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2016 12:29:01 GMT
Näin unta et löysin mikrosta dinosauruksen pään ja sit siin mikron kyljessä oli tarra jossa oli joku asiakaspalvelunumero, ja kun soitin sinne, ne sano et saan pitää sen.
Mut sit Alan Grant tuli ostoskori kädessä ja sano et et saa, ja pisti sen pään ostoskoriin ja ajo pois meidän autolla.
Ja sit se asiakaspalveluhyyppä siellä puhelimessa (se oli muuten lankapuhelin jostain syystä) sano et ne tarvii sen pään sittenkin.
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 21, 2016 14:14:24 GMT
Näin unta et löysin mikrosta dinosauruksen pään ja sit siin mikron kyljessä oli tarra jossa oli joku asiakaspalvelunumero, ja kun soitin sinne, ne sano et saan pitää sen. Mut sit Alan Grant tuli ostoskori kädessä ja sano et et saa, ja pisti sen pään ostoskoriin ja ajo pois meidän autolla. Ja sit se asiakaspalveluhyyppä siellä puhelimessa (se oli muuten lankapuhelin jostain syystä) sano et ne tarvii sen pään sittenkin. tähän en osaa sanoa ku että mitä ihmettä
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 21, 2016 14:20:42 GMT
taas näin jotain unta, että tein jotain mun ihastuksen kaa mutten muista mitä. aivot ne vaan jaksaa muistuttaa kuinka forever alone mä oonkaan.
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 21, 2016 17:51:36 GMT
Päikkäreil näin unta et Till Lindemann piti mulle käsitöitä koulus
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 21, 2016 18:25:35 GMT
Näin unta et löysin mikrosta dinosauruksen pään ja sit siin mikron kyljessä oli tarra jossa oli joku asiakaspalvelunumero, ja kun soitin sinne, ne sano et saan pitää sen. Mut sit Alan Grant tuli ostoskori kädessä ja sano et et saa, ja pisti sen pään ostoskoriin ja ajo pois meidän autolla. Ja sit se asiakaspalveluhyyppä siellä puhelimessa (se oli muuten lankapuhelin jostain syystä) sano et ne tarvii sen pään sittenkin. tähän en osaa sanoa ku että mitä ihmettä se oli kiva uni siihen asti et Alan Grant pölli sen pään (ja auton). mut toisaalta näin Alan Grantin joten oli se ihan ok.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 21, 2016 18:28:25 GMT
Päikkäreil näin unta et Till Lindemann piti mulle käsitöitä koulus :------D omg.
|
|
|
Post by Angelus on Jun 22, 2016 4:08:21 GMT
Olin tekemässä sähkötöitä semmoisessa veneessä olevassa kopissa. Mutta en ollu yksin - tein työtä yhden luokkalaisen kanssa. Tehtiin siis vähän suuremmille laitteille tarkoitettua roikkaa. Semmonen punainen, missä on kolme vaihetta, nolla ja maa. Sitten tuli puheeksi, että pitäis saada jostain vettä, mutta "tota vettä on käytetty veneisiin". No mä olin lähdössä hakemaan, mutta heräsin kun olin poistunut kopin ulkopuolelle.
|
|
|
Post by Miopod on Jun 22, 2016 8:26:57 GMT
Näin unta paskasesta bussipysäkistä jossa oli hassu penkki ja ihmiset kävi polttelees tupakkia sielä.
Mun alitajunta on ryhtyny vissiin vähä laiskaksi.
|
|