|
Post by Arabella on Jun 22, 2016 12:07:08 GMT
olin parin mun kaverin kaa tossa meijän tiellä sit tuolla päässä on semmonen metsä sit sieltä metsästä lentää hirveesti jotain pöllöjä yhtäkkiä ja ne alkaa jahtaamaan meitä sit me lähetään juokseen ja me mennään semmoseen kerrostaloon ja juostaan niitä portaita ylös ja ne pöllöt seuraa meitä sit me aina lukitaan siitä välistä jotain ovia että ne pöllöt ei pääsis sinne
|
|
|
Post by Angelus on Jun 22, 2016 12:43:19 GMT
Sitten ne unet, kun metsästä saapuu joko susia tai sitten zombeja ja koitan pitää ne pois talosta (ja koitan samalla suojella muita). :DD
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 1, 2016 14:25:15 GMT
olin coloradossa D------: oispa ollu totta
|
|
|
Post by Miopod on Jul 3, 2016 18:48:01 GMT
Mä näin unta et olin kuollu, ja sit jouduin johki välitilaan(?) joka ei ihan ollu tuonpuoleinen, mut joku kiirastulenkaltanen kai. Siel oli kaks muuta tyttöö mun lisäksi, toinen oli ihan pikkutyttö vielä. Se oli niinku semmonen tyhjä muutaman metrin pitunen ja levynen saari jossa oli pari kuusta ja se kellu tyhjyydessä. Sit sielä oli kaikille oma kumivene jolla sai liilliä sen saaren ympärillä ja mä vaan lillin sillä kumiveneellä. Sit olin kokoajan kauheen huolissani et onks tuola enemmän jotain vai onks tää se koko tuonpuoleinen. Hetkenpäästä kuitenki alko tapahtuu jotain ja siihen tuli kauhee semmonen pyörre siihen keskelle niinku joku ois vetäny tulpan merestä ja se saari ja kaikki lähti meneen sitä keskustaa kohti. Sit sen pyörteen keskellä vaan hehku punasta ja mustaa laavaa.
Lyhyesti näin siis unta et jouduin helvettiin. Hyi. :DDD:
|
|
|
Post by Jp on Jul 3, 2016 19:00:37 GMT
Näin unta paskasesta bussipysäkistä jossa oli hassu penkki ja ihmiset kävi polttelees tupakkia sielä. Mun alitajunta on ryhtyny vissiin vähä laiskaksi. MITÄ IHMETTÄ
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 4, 2016 7:55:27 GMT
Hitsin pimpula näin sellasta unta, josta vielä aattelin et se pitää kirjottaa ylös johonki Mut arvatkaa kirjotinko lmao nyt en muista siitä mitään
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 4, 2016 12:46:21 GMT
pelannu vissiin liikaa team fortress kakkosta, ku näin sellasta unta et olin metäs ja sielä tuli tf2 hahmoi vastaa :----D ja sit raivosin mun ala-astekiusaajille
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 4, 2016 13:23:54 GMT
pelannu vissiin liikaa team fortress kakkosta, ku näin sellasta unta et olin metäs ja sielä tuli tf2 hahmoi vastaa :----D ja sit raivosin mun ala-astekiusaajille Se tunne kun tajuaa oman peliaddiktionsa just tollasesta lmao
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 4, 2016 14:37:27 GMT
pelannu vissiin liikaa team fortress kakkosta, ku näin sellasta unta et olin metäs ja sielä tuli tf2 hahmoi vastaa :----D ja sit raivosin mun ala-astekiusaajille Se tunne kun tajuaa oman peliaddiktionsa just tollasesta lmao niinpä lol
|
|
|
Post by adalmiia on Jul 10, 2016 8:13:26 GMT
Olin mun luokan kaa jossain luokkaretkellä. Sit mentiin syömään ja sai valita tilaako pitsan vai kebabin. Mä valitsin kebain ja tilasin sen vaikka se makso 50€. Sit jouduin kuiteskin odottaan yli tunnin setä kebabia ja valitin niille niin monta kertaa et lopulta kun sain sen kebabin niin se oli täynnä vettä ja siin kellu niin lihapaloja koska ne myyjät oli vihasia mulle.
:))
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 10, 2016 11:43:25 GMT
Olin mun luokan kaa jossain luokkaretkellä. Sit mentiin syömään ja sai valita tilaako pitsan vai kebabin. Mä valitsin kebain ja tilasin sen vaikka se makso 50€. Sit jouduin kuiteskin odottaan yli tunnin setä kebabia ja valitin niille niin monta kertaa et lopulta kun sain sen kebabin niin se oli täynnä vettä ja siin kellu niin lihapaloja koska ne myyjät oli vihasia mulle. XD ihana
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 10, 2016 11:47:14 GMT
ite näin jotain sellasta, että mun piti ratkasta joku pulmapeli tai vastaava yhen mun kaverin kaa. oltiin siis jossain huoneessa, piti ettii avain yhteen oveen, ampua sieltä tulevat ihmiset (??) ja sit pääsi pois :--D meillä meni joku 6h siihen.
ja sit näin, että olin youtubettaja ja mulla oli 1k tilaajia + sitte pidin jonku irl tapaamisen, jossa sain paljo lahjoi ja kysymyksii Q&A:han :---D
|
|
|
Post by Miopod on Jul 10, 2016 20:31:55 GMT
Näin unta et olin englannis jossai ravintolas ja sielä näytettiin samalla joku teatteriesitys. Paitsi että olin ipadilla koko sen esityksen ajan tumblrissa.
Sit se oli yks niistä superyksityiskohtasista unista et tuntu ku oisin ollu oikeesti sielä. Ja kaikki oli supertarkkaa ja yksityiskohtaista.
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 11, 2016 12:29:15 GMT
näin sellasta, että olin siskon kaa yhen youtubettajan luona yötä salaa (ei hajuu miten päästiin sinne taloon) ja sit jouduttiin selittää aamulla sille, ettei meillä ollu muuta paikkaa :~D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 11, 2016 19:37:08 GMT
oon nähny niin tylsiä unia etten ees muista niistä muuta kun sen että ne oli tylsiä
paitsi et yks yö mä näin unta mun kirjahyllystä. ja mua häiritse se missä järjestyksessä mun DVD:t oli.
......jännää
|
|