|
Post by Trixie™ on Dec 14, 2016 11:40:08 GMT
Näin unta et vertailin mun säärikarvoja viiden muun ihmisen kanssa. 10/10, todentuntuinen ja -näköinen skenaario.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 23, 2016 16:41:43 GMT
Näin aika pelottavaa unta, et oli jotain robottimaisia pukumiehiä jotka kidnappas ihmisiä ja muutti ne sitte puiksi. Sellasiksi elossa oleviksi kasvaviksi puiksi. Sit tutkin sitä juttua jonku kans (en tiä kenen, varmaan jonku Dr. Whon) ja meidän seuraan liitty joku englantilainen mies joka kerto englanniksi et se ettii sen poikaa, Chasea, joka on kadonnu mystisesti ja se epäilee et se ois kidnapattu. Se mies ei tienny siitä puujutusta nii tultii johki tosi korkeelle aitaukselle keskellä jotai lähiötä jonka yli en nähny ku olin niin lyhyt, mut sen välistä pilkotti jotain paksuja lehtiä. Sit se mies kosketti niitä ja sano jotai et "I feel that Chase is in here..." ja kierrettiin se aitaus missä tuli joku kohta josta pääsee sinne sisään. Sielt tuli sit joku nainen joka oli vissiin kans meidän mukana (?) ja se sano vaan tosi synkkänä sille miehelle et "It's Chase..." Sit se mies katto sinne sisälle (en vielkää nähny mitää muuta ku oksia ja lehtiä jotka pilkotti aidan raoista) ja se mies meni ihan hulluksi ja alko huutaan ja itkeen et "WHAT HAVE YOU DONE TO HIM? WHAT HAVE YOU DONE TO MY SON?!" Ja sit se putos polvilleen itkeen siihen maahan ja kaikki vaan meni auttaan sitä ja sit se uni loppu siihen ku aattelin vaan et hyi kauheeta miltähän tuntuis olla vaan puu koko loppuelämän.
Tästä tulis oikeesti varmaan aika loistava Doctor Who jakso :DD Voisin kirjottaa tästä Chris Chibnallille. :DD
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 23, 2016 16:57:06 GMT
näin, että naapurin poika kävi mun kaa samaa koulua ja olin ihan ihastunu siihen ??
|
|
|
Post by Arabella on Dec 23, 2016 19:01:12 GMT
en ees yritä selittää sitä mut se oli ihan hirveen pitkä ja outo ja se oli vaan semmonen sotku ja siinä tapahtu vaikka mitä ja oon vieläki ihan hämmentyny
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 23, 2016 19:13:00 GMT
en ees yritä selittää sitä mut se oli ihan hirveen pitkä ja outo ja se oli vaan semmonen sotku ja siinä tapahtu vaikka mitä ja oon vieläki ihan hämmentyny raukka olet ihan kujalla
|
|
|
Post by Arabella on Dec 23, 2016 19:20:13 GMT
en ees yritä selittää sitä mut se oli ihan hirveen pitkä ja outo ja se oli vaan semmonen sotku ja siinä tapahtu vaikka mitä ja oon vieläki ihan hämmentyny raukka olet ihan kujalla oon aina vähän kujalla
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 23, 2016 19:22:11 GMT
mut nyt oot pimeellä kujalla
|
|
|
Post by Arabella on Dec 29, 2016 17:33:58 GMT
olin semmosessa isossa valkosessa huoneessa ja siellä oli joitain mun entisiä luokkalaisia yläasteelta sit se huone oli niinku osittain täytetty vedellä ja siellä oli semmonen juttu joka silleen pyöritti sitä vettä sit siellä oli pari sellasta ovea sit me yritettiin paeta sieltä huoneesta ja meijän piti rikkoa se juttu joka pyöritti sitä vettä koska me vaan niinku mentiin sen veden mukana nii me ei päästy pois sieltä sit me saatiin se rikki ja me aukastiin se ovi ja ne kaikki vedet meni ulos sieltä
sit koska me paettiin sieltä huoneesta meille tuli joku rangaistus ja meijät laitettiin semmoseen toiseen huoneeseen jossa oli semmoset tosi korkeet niinku kivimuurit ja sit siellä oli semmonen iso joku kokko tai tämmönen ja sit siinä oli semmonen hirveen iso kasa erivärisiä tulitikkuja sit meijän piti silleen lajitella niitä tulitikkuja ja heittää ne sinne kokkoon ja ne jotka oli nopeimpia pääsi pois sieltä huoneesta
sit en oikeen muista mitä tapahtu
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 29, 2016 19:34:48 GMT
jotain, jossa olin jonkun youtubettajan kaa alasti ja istuttiin vierekkäin sellasessa pienessä kylpyammeessa :
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Dec 29, 2016 19:43:20 GMT
Näen tosi outoja unia.
en ees uskalla kertoa
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 10, 2017 13:05:02 GMT
en viime yönä, mutta joku yö näin sellasta unta että olin jossain aavikolla ja näin mun ihastuksen sielä, joka oliki yks mun entinen luokkalainen ja sitten kun se tuli mun luo, se oliki idubbbz :
|
|
|
Post by Arabella on Jan 14, 2017 20:17:37 GMT
näin viimeyönä unta käärmeestä joka yritti syödä itsensä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 14, 2017 21:48:54 GMT
näin viimeyönä unta käärmeestä joka yritti syödä itsensä kuulostaa ihan multa ...siis jos oisin käärme
|
|
|
Post by Miopod on Jan 15, 2017 11:59:20 GMT
näin unta meidän pesuainemitasta ja sit tänään mun veli laitto viestiä ja kysy missä on pesuainemitta
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 15, 2017 12:10:49 GMT
Näin unta et muistin joku aamu et mulla on sinä päivänä yhteiskuntaopista käsitteenmäärittelykoe ja bilsasta ja ruotsista välikoe, enkä ollut lukenut niihin Sit näin unta et olin Harry Potter ja Voldemort sai mut kiinni mun kodista, jossa se oli naamioitunut Lupiniks. Sit mut vangittiin ja kuolonsyöjät mietti, miten ne sais häpäistyks mut ennen mun kuolemaa. Sen jälkeen ne kasas mulle lautaselle kaikkia liharuokia (jostain syystä Harry eli minä oli tässä unessa kasvissyöjä) ja laitto mut jonnekkin sellaseen roskaröykkiön sisällä olevaan pieneen huoneeseen, jossa oli myös muita tyyppejä vankeina ja sano, että mun pitää pärjätä sillä lautasella seuraava viikko sit etin jotain keppejä sieltä maasta jotka vois olla taikasauvoja
|
|