|
Post by Arabella on Nov 20, 2016 12:04:11 GMT
näin unta että mulla oli lapsi semmonen pieni vauva sit ajattelin vaan koko ajan että kohta se kuolee. kohta mää tapan sen. enmä tiiä miten huolehtia siitä kohta se kuolee sit heräsin silleen THANK GOD
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 20, 2016 13:08:58 GMT
näin unta, jossa pelasin garry's modia ja olin ite siinä pelissä. sitten mun nettikaveri liitty sille serverille ja mun piti löytää se juoksentelemalla ympäri jotain saarta. löysin sen lopulta, se ajo jonkun toisen kaa autoa. menin takapenkille ja kirjotin chattiin "waddup my niggas" :-----D
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 23, 2016 19:20:15 GMT
Oon nähny ihan hirveit sekavii unii viimeaikoina, sit herään joku viiskyt kertaa yössä ja saan sen jälkeen uuden sekavan unen. Johtuu varmaan stressistä, täs yks viimeöinen jonka muistan:
Yritin vältellä johonkin tenttiin menemistä koska olin sitä mieltä etten kuitenkaan osaa mitään, mut sitten se proffa joka piti kyseistä tentii tuli nappaamaan mut johonkin huiviin (?) ja raahas mut siinä saliin. Tentissä oli kolme tehtävää: 1. Pisteestä pisteeseen 2. Sellainen "yhdistä kuva ja merkitys" -tehtävä 3. Essee
Olin just tekemässä tota tokaa tehtävää, ku jotain armeijatyyppei blastas saliin, ne selitti jotain tentaattorille ja taas mua vietiin. Tällä kertaa mun piti lentää jotain hävittäjää (?) ja ilmeisesti pelastaa maailma tai ainakin osia siitä sen hävittäjän avulla. Se lento-osuus kesti ihan kauheen kauan ja koko ajan mä vaan panikoin sitä etten ollu ees ehtiny alottaa mun esseetä. Maailma pelastu mut mulla oli vaan puol tuntii aikaa saada tentti loppuun, loppu-unen mä vaan pohdin suoko tentaattori mulle sen puolituntisen jonka käytin ihmiskunnan pelastamiseen anteeksi ja antaa mulle sen verran lisäaikaa.
En koskaan saanu tietää ku heräsin.
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 24, 2016 16:10:24 GMT
ajoin jonkun yli ja juoksin poliiseja (?) karkuun :--D??
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 24, 2016 16:20:02 GMT
ajoin jonkun yli ja juoksin poliiseja (?) karkuun :--D?? ... :DDD mikset ajanu karkuun??
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 24, 2016 16:21:23 GMT
ajoin jonkun yli ja juoksin poliiseja (?) karkuun :--D?? ... :DDD mikset ajanu karkuun?? sanopa se :
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 24, 2016 16:27:28 GMT
... :DDD mikset ajanu karkuun?? sanopa se : ihana :DDDD
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 25, 2016 16:57:30 GMT
Mun piti pitää huolta mun yhestä 7-vuotiaasta serkusta, ja päätin sen kanssa mennä mun kouluun. Menin pääovilta sisään ja heti rehtori tuli vastaan. Kysyin siltä sit, että saako mun serkku tulla sinne, ja se hetken pohdinnan jälkeen vastas myöntävästi. Lähin kiipeemään serkun kanssa toiseen kerrokseen, mutta rappuset olivatkin tosi vaaralliset ja etenkin viimeiseltä rappuselta ylös pääseminen oli vaikeaa (n. 1.5 m tasanteen ja rappusen välissä) ja oli mahdollista, että siitä tippui (sen takia olin ilmeisesti vältellyt niitä rappusia). Sain kuitenkin serkun ja itteni ylös. Menin musiikin tunnille, takariville. Kun tunti loppui, yks tyyppi ärsytti mua ja heitin repun selkään. Vahingossa reppu lensi kuitenkin jonkun sivustakatselijan kasvoille. Ajattelin, että musta oli tullut murhaaja (vaikka tietääkseni se ei kuollut)
Toisessa unessa mentiin talvilomalle jollekin järvelle. Menin uimaan jäätävän kylmään veteen ja otin ilmeisesti jotain kuvaa sieltä veden alta. Uin sen järven ympäri, ja sain kuvan, jota pystyi kääntelemään ja kattomaan eri puolilta sitä järveä. Siellä veden syvyyksissä olikin joku valtava pallo tai joku planeetta, joka näytti ihan kuulta! Se oli osittain levän peitossa, ja toisella puolella oli hakaristi o.o Sit mun veli meni kans uimaan ja kuvas sen "kuun" uudestaan, ja me ihmeteltiin sitä hakaristiä. Just ennen kun heräsin, menin uimaan sen järven ympäri kolmannen kerran ja sukeltamaan kattomaan sitä kuuta.
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 26, 2016 12:23:51 GMT
meidän vierashuoneessa on kaks sellasta komeroa ja siinä unessa sitten sinne toiseen piti mennä tekemään jotain tehtäviä?? olin sitten siinä heti ekana jonossa ja mun takana oli Lakko, joka rupes yhtäkkiä hieromaan mun hartioita XD olin niille järjestelmänvalvojille(?), että "älkää laittako tota mun kaa!" tai jotain, mutta kuitenkin pistettiin. en muista enää mikä se tehtävä oli, mutta oli kyllä ihan hämärä uni :-D
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 26, 2016 15:17:48 GMT
meidän vierashuoneessa on kaks sellasta komeroa ja siinä unessa sitten sinne toiseen piti mennä tekemään jotain tehtäviä?? olin sitten siinä heti ekana jonossa ja mun takana oli Lakko, joka rupes yhtäkkiä hieromaan mun hartioita XD olin niille järjestelmänvalvojille(?), että "älkää laittako tota mun kaa!" tai jotain, mutta kuitenkin pistettiin. en muista enää mikä se tehtävä oli, mutta oli kyllä ihan hämärä uni :-D niin ja näin toista unta, jossa oltiin pikkusiskon kaa kaliforniassa jollain rannalla nappaamas pokemoneja ja monet suomalaise turistit ympäröi meidät ja liitty mukaan :--D oli hassua
|
|
|
Post by Miopod on Nov 28, 2016 10:05:17 GMT
Mä oon nähny nyt kahtena eri yönä unta siitä että oon pyörätuolissa :I
Mitähän se meinaa??
|
|
|
Post by Arabella on Dec 13, 2016 20:46:57 GMT
nukahin äsken ja näin aika hämyä unta olin eka meijän koululla ja siellä oli hirveesti porukkaa ja oli joulu ja meillä oli jotku kunnon pileet siellä sit siellä oli kans mun isä ja se sano mulle että meijän pitäis kattoa se peter pan elokuva sit olin silleen okei mut käyn eka vessassa mut sit koska siellä oli nii paljon porukkaa siellä vessassa oli hirvee jono enkä jaksanu jonottaa sit lähin vaan käveleen siellä koulussa ja löysin jonku sellasen salaisen ylimääräsen vessan jossa ei ollu ketään sit avaan semmosen kopin oven ja siellä on ruumis ja oon siinä silleen herranjumala sit sinne tulee mun yks kaveri ja pari jotain muuta tyyppiä ja neki on siinä silleen herranjumala sit lähen sieltä mun kaverin kaa ja me mennään ulos sit siihen tulee joku tyyppi ja sillä on semmoset mustat vaatteet ja semmonen iso hattu ja me ei nähä sen naamaa sit se selittää meille silleen tosi dramaattisesti että nyt hitler aikoo tappaa meijät koska me nähtiin se ruumis siellä vessassa sit me lähetään juokseen pois sieltä koululta ja se tyyppi seuraa meitä semmosella mustalla autolla sit sieltä tule toinen semmonen samanlainen musta auto joka kans seuraa meitä sit me ollaan jostain syystä silleen mennään kirjastoon piiloon ja me lähetään juokseen kirjastolle päin mutta sit siinä kirjaston eessä on semmonen hirveen korkee ja hirveen jyrkkä luminen mäki ja me yritetään kiivetä sen yli ja me päästiin aika korkeelle mut sit me pudotaan sieltä ja upotaan sinne lumihankeen silleen tyyliin kaulaan asti sit mää heräsin
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 13, 2016 20:49:16 GMT
Mä oon nähny nyt kahtena eri yönä unta siitä että oon pyörätuolissa :I Mitähän se meinaa?? Ei toivottavasti sitä, että joudut pyörätuoliin pian irl En ees muista mitä unta näin viime yönä :c
|
|
|
Post by Miopod on Dec 13, 2016 20:55:58 GMT
Näin tos yks yö unta et meidän vanha keittiön pikkuTV (joka jouduttiin hautaamaan silloon ku siirryttiin digiaikaan ku ei siihen ollu sopivaa digiboksia) tuli kummittelemaan tohon sen vanhalle paikalleen missä on nykyään ompelutarvikelokeroita. Sit siinä näky vaan se uus kanava jota ne mainostaa et tulee tohon kanavapaikalle 18.
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 13, 2016 22:15:16 GMT
näin unta, että mun ihastus oli ruma (XDD) ja se istu mun sängyllä koneella. sitten yhtäkkiä oltiikin jossain kirkossa (tms), sinne tulee joku nainen ja koskettaa mun leukaa. kuiskaan mun vieressä istuvalle ihastukselle, että kuka toi oli ja se sano, että sen tyttöystävä. ?? :
|
|