|
Post by sini on May 30, 2016 17:15:33 GMT
:-((( mun yks lemppareist kuoli sons of anarchys ja teki miel lopettaa koko sarjan kattominen mut onneks on jax ja juice viel
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 30, 2016 17:31:30 GMT
Se on kamalaa </3 Toivon aina et mun lempparit kuolee mahdollisimman lopussa jos on kuollakseen lmao
|
|
|
Post by kaisa on May 30, 2016 17:32:21 GMT
ku oon seurannu tvd nii siin varmaa joka kaudel ain joku heittää hengen nii oon tottunu jo toho xd
|
|
|
Post by sini on May 30, 2016 17:34:13 GMT
Se on kamalaa </3 Toivon aina et mun lempparit kuolee mahdollisimman lopussa jos on kuollakseen lmao onneks jax on päähenkilö nii se ei ainakaa kuole <3
|
|
|
Post by sini on May 30, 2016 17:34:39 GMT
ku oon seurannu tvd nii siin varmaa joka kaudel ain joku heittää hengen nii oon tottunu jo toho xd sen takii en enää kato sitä ku mulle sanottii et porukka alkaa kuolla nii en halun enää jatkaa XDD
|
|
|
Post by kaisa on May 30, 2016 17:36:05 GMT
ku oon seurannu tvd nii siin varmaa joka kaudel ain joku heittää hengen nii oon tottunu jo toho xd sen takii en enää kato sitä ku mulle sanottii et porukka alkaa kuolla nii en halun enää jatkaa XDD joka kaudel vähintää yks kuolee XD mut greyn anatomia on mulle pahin ku en kestä kattoo ku lapset kuolee
|
|
|
Post by sini on May 30, 2016 17:37:18 GMT
sen takii en enää kato sitä ku mulle sanottii et porukka alkaa kuolla nii en halun enää jatkaa XDD joka kaudel vähintää yks kuolee XD mut greyn anatomia on mulle pahin ku en kestä kattoo ku lapset kuolee XDD no en itekkää pysty kattoo sitä ku siinäki vissii kaikki kuolee XDD
|
|
|
Post by kaisa on May 30, 2016 17:39:51 GMT
joka kaudel vähintää yks kuolee XD mut greyn anatomia on mulle pahin ku en kestä kattoo ku lapset kuolee XDD no en itekkää pysty kattoo sitä ku siinäki vissii kaikki kuolee XDD mut leffoist pahin on varmaa if i stay oikeesti XD
|
|
|
Post by wifix on May 30, 2016 18:50:05 GMT
muistan ku katoin twd sit sain lempparin ja se kuoli sit tuli uus lemppari seki kuoli sit kolmas lemppari ja seki kuoli
... sit lopetin koko sarjan :DDDDDDD
|
|
|
Post by adalmiia on May 31, 2016 13:31:32 GMT
Se on kauheeta </3 Varsinkin jos ei oo vie ehtiny kattoon kokonaan sarjaa ja joku paljastaa et lempihahmo kuolee
|
|