|
Post by Miopod on May 30, 2016 7:43:23 GMT
Se on käynnistyny yhtä nopeesti viimeks varmaan silloon ku se oli ihan uus.
Yleensä täs kestää melkein kymmmenen minuuttia ennenku se jaksaa edes availla mitää ohjelmia ja nyt se oli käyttövalmis melkein kymmenes sekunnissa???
Ehkä se on putsannu itse itseään turhasta moskasta salaa multa tai jotain.
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 30, 2016 10:54:43 GMT
Mun kone aina tilttailee aluks kun käynnistän sen ja sit hämmennyn joka kerta kun niin ei käykään :oo
|
|
|
Post by Magnifique on May 30, 2016 11:55:13 GMT
ah, ei kyllä tää meiän kone aukee koskaa noi nopeeta. menee se kymmenen minuuttia. ja silti netti lagailee vielä sen jälkeen jonku aikaa.
|
|
|
Post by Trixie™ on May 30, 2016 12:01:41 GMT
Mä en tyyliin ikinä sulje mun konetta, joten se herääki aika äkkii :^D
|
|
|
Post by Arabella on May 30, 2016 16:23:14 GMT
mun kone ei käynnisty enää ollenkaan </3
|
|
|
Post by swordsman on May 30, 2016 16:27:40 GMT
mä en ees käytä tietokonetta enää melkein ikinä, koska meillä on vaan sellanen vanha ja homeinen läppäri, jota pitää yrittää käynnistää ainakin kolme kertaa ennen kun se lopulta onnistuu, ja jos sen jotenkin saa toimimaan niin netti katkee kuitenkin jossain vaiheessa. Tai no, onhan meillä myös mun isoveljen tuliterä läppäri, mutta sitä mulla ei tietenkään ole lupa käyttää )
|
|
|
Post by Miopod on May 30, 2016 19:59:55 GMT
Mä en tyyliin ikinä sulje mun konetta, joten se herääki aika äkkii :^D Mun kone ei kauheesti tykänny siitä, että pidän sitä vaan valmiustilassa silloon ku en käytä Siitä tuli aina kauheen laginen ja kärttysä. Vähä niinku pieni lapsi joka ei oo saanu tarpeeks unta.
|
|
|
Post by adalmiia on May 31, 2016 13:37:38 GMT
Mun läppäri käynnistyy vielä nopeesti mut takakansi on sen verran rikki et sitä ri saa enää suljettua :<
|
|