|
Post by zuttathezombie on May 29, 2016 21:40:43 GMT
Ja kun sanon 'taas' niin meinaan et mulla oli viimeks about vuosi sitten mut nyt on taas
Haluisin huulilävistyksen alahuuleen et joko snake bites tai labret mut yhdjkdk En tiiä sopiiks mulle kumpikaan ja sit se pitäis ehkä hommata täs opiskelujen aikana niin saan paremmin pidettyy sen harjoituslävärin naamassa koska työelämässä se voi olla hankalaa
Muita lävistyskuumeisia/lävistyksen jo omaavia?
|
|
|
Post by Arabella on May 30, 2016 16:19:54 GMT
ota yolo
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 30, 2016 17:29:58 GMT
Joo ku tietäis et mitä :DD
|
|
|
Post by soitaparanoid on May 31, 2016 7:58:37 GMT
hhhh itellä ei oo ees korvissa reikiä mutta en tajua joidenki lävistysvihaa ja että yhyy yhyy rautanaama mut siis jos pitkään on miettiny nii mikäs siinä, ite otan ehkä joskus tatuoinnin kun oon varma
|
|
|
Post by sini on May 31, 2016 11:13:20 GMT
mul on tatuointikuume :DDd pitäs kerää rohkeutta kysyy iskält lupa nii saisin sen xd
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 31, 2016 13:11:40 GMT
hhhh itellä ei oo ees korvissa reikiä mutta en tajua joidenki lävistysvihaa ja että yhyy yhyy rautanaama mut siis jos pitkään on miettiny nii mikäs siinä, ite otan ehkä joskus tatuoinnin kun oon varma Ei mullakaan oo korviksia ja mun vanhemmat on tosi lävistysvastasii, etenkin iskä :DD Huulilävistyksiä ne vihaa eniten heti nenäkorujen jälkeen lmao Tatuoinninkin haluaisin vielä joku päivä jahka keksisin että minkä. Porukat vihaa niitäkin :DD
|
|
|
Post by adalmiia on May 31, 2016 13:35:35 GMT
Mä oon miettiny korviksia mut en tiiä haluunko sittenkään ja muutenkin mulla on aina hiukset auki et ne ei kuitenkaan ees näkyis
|
|
|
Post by marrasaamu on May 31, 2016 15:52:38 GMT
Mulla on ollu tatuointi hankintalistalla vajaat kaks vuotta. :-D Äiti on luvannu maksaa puolet siitä jo sillon kaks vuotta sitten. Jonkinlaista pihlajanoksaa oon aatellu pidempään ja nyt viimeaikoina myös kuusta ja sellasta kalliomaalaus-joutsenta tai -kuikkaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 2, 2016 20:26:05 GMT
Tatuoinnit ei oo ihan mun juttu - ne on vähän liian pysyviä mun makuun kun tykkään vaihtelusta.
Mut lävistyksen voisin kyllä ottaakin.
|
|