|
Post by adalmiia on May 29, 2016 19:02:03 GMT
Öääh en oo miettiny vielä mitään suunnitelmii kai vaan teen jotain ihan tavallisii juttui
-Nukun tietty niin pitkään kun mahdollista -Tos ihan kesän alussa on risteily -ripari -Koko kesän oon mökillä ja ruokin siellä käyviä sorsia ja nitten poikasia -luen taas varmaan aika paljon (viime kesänä luin kai jotain 40 kirjaa) -sit kans on tarkotuksena kattoo nälkäpelin elokuva kun tähän mennes oon lukenu vaan kirjan
|
|
|
Post by Minnee on May 30, 2016 14:22:58 GMT
Oonki tehny jo alustavaa listaa puhelimeen. Viime vuoden kessa oli hyvä, suunnittelin kaikenlaista ja aika paljo muistaakseni toteutuki JEEJEE. Katotaa miten käy nyt, elikkäs: KESÄKUU - kaverit (irl ja netissä, koska koulun takia ei oo nyt keväällä ollu aikaa) - ikkunoitten pesu - mattojen pesu (omat ja mummon) - ylipäätään siivous ja raivaus (rakastan siivoomista ja haluun turhasta roinasta eroon) - kesätyöt 1 ja 2 (ei oo montaa päivää eikä vielä tiiä ees mitkä, mutta vähän kuitenki) - yhet nettisivut pitäis tehä - enkun tukiopetus serkun lapselle - omien opintojen kertausta - Islannin kielen opiskelun alottaminen - liikuntaa? ulkoilua? ehkäpä - rentoutuminen eli not doing anything HEINÄKUU - ei enää kesätöitä - nettisivujen tekeminen loppuun - enkun tukiopetus jatkuu - omien opintojen kertaus jatkuu - Islannin kielen opettelu jatkuu - uiminen - kirjojen lukeminen - jotain liikuntaa ja ulkoiluu ois varmaa hyvä - jotain kotimaan matkailua ehkäpä? ELOKUU - jännittäminen - jännittäminen - jännittäminen - lähtö vaihtoon Joo, varmaan vois mainita, että rakastan listojen tekemistä ja kaikenlaista suunnittelua. Et ihan sen takia tällanen ylimietitty lista Katotaan nyt tuleeko mitään vai jotain. Dataamista en listannu, ku päätin yrittää vähentää. Saa nähdä onnistuuko.
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 21, 2016 16:59:05 GMT
hhhh heinäkuun 1. päivään asti jännitetään pääsenkö kouluun !!
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 22, 2016 17:19:47 GMT
hhhh heinäkuun 1. päivään asti jännitetään pääsenkö kouluun !! Tää sama mullakin. Humakin yhteisöpedagogitulokset tuli jo - oon varasijalla 42... En mä sinne ois halunnukaan, mutta keljuttaa silti. Mulla on niin kamala stressi sisäänpääsystä, että mulle alkaa olla jo ihan sama pääsenkö sisään vai en. :-D Kunhan tää odotus ja stressi nyt vaan loppuis.
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 22, 2016 17:49:28 GMT
hhhh heinäkuun 1. päivään asti jännitetään pääsenkö kouluun !! Tää sama mullakin. Humakin yhteisöpedagogitulokset tuli jo - oon varasijalla 42... En mä sinne ois halunnukaan, mutta keljuttaa silti. Mulla on niin kamala stressi sisäänpääsystä, että mulle alkaa olla jo ihan sama pääsenkö sisään vai en. :-D Kunhan tää odotus ja stressi nyt vaan loppuis. no onhan tossa vielä pieni mahdollisuus päästä! joo odottaminen on perseestä, mäkin oon tässä suunnilleen joka päivä pääsykokeiden jälkeen joka päivä käyny sähköpostissa, vaikka todennäkösesti en pääse ees pääsykokeista läpi :~D
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 23, 2016 13:36:13 GMT
Tää sama mullakin. Humakin yhteisöpedagogitulokset tuli jo - oon varasijalla 42... En mä sinne ois halunnukaan, mutta keljuttaa silti. Mulla on niin kamala stressi sisäänpääsystä, että mulle alkaa olla jo ihan sama pääsenkö sisään vai en. :-D Kunhan tää odotus ja stressi nyt vaan loppuis. no onhan tossa vielä pieni mahdollisuus päästä! joo odottaminen on perseestä, mäkin oon tässä suunnilleen joka päivä pääsykokeiden jälkeen joka päivä käyny sähköpostissa, vaikka todennäkösesti en pääse ees pääsykokeista läpi :~D Mäkin. :-D Ja mun avainluvut varmaan loppuu tän vikan viikon aikana, koska ravaan Opintopolussakin päivittäin. Onks sulla jotain varasuunnitelmia? Ja haitko nyt ekaa kertaa vai onko sulla jo välivuosi(a) takana?
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 23, 2016 16:30:44 GMT
no onhan tossa vielä pieni mahdollisuus päästä! joo odottaminen on perseestä, mäkin oon tässä suunnilleen joka päivä pääsykokeiden jälkeen joka päivä käyny sähköpostissa, vaikka todennäkösesti en pääse ees pääsykokeista läpi :~D Mäkin. :-D Ja mun avainluvut varmaan loppuu tän vikan viikon aikana, koska ravaan Opintopolussakin päivittäin. Onks sulla jotain varasuunnitelmia? Ja haitko nyt ekaa kertaa vai onko sulla jo välivuosi(a) takana? pfft ei mulla kyllä oo mitään varasuunnitelmia, varmaan vanhempien painostuksesta töihin :---D ja ekaa kertaa joo hain. entä itellä?
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 24, 2016 8:12:51 GMT
Mäkin. :-D Ja mun avainluvut varmaan loppuu tän vikan viikon aikana, koska ravaan Opintopolussakin päivittäin. Onks sulla jotain varasuunnitelmia? Ja haitko nyt ekaa kertaa vai onko sulla jo välivuosi(a) takana? pfft ei mulla kyllä oo mitään varasuunnitelmia, varmaan vanhempien painostuksesta töihin :---D ja ekaa kertaa joo hain. entä itellä? Mulla alkaa nyt toinen välivuosi jos en pääse opiskelemaa. Tästä ekasta vuodesta vietin puolet työkokeilussa ala-asteella koulunkäynninohjaajana ja nyt oon toukokuun alusta elokuun alkuun päiväkodissa työkokeilussa. Jos en saa opiskelupaikkaa, lähen au pairiks koska oon nyt kuluttanu kolmee kuukautta vaille sen vuoden, jonka verran saa olla kaupungilla työkokeilussa. Btw suosittelen lämpimästi tota työkkärin työkokeilua, mikäli joku tietty ala erityisesti kiinnostaa tai ei huvita istuu kaupan kassalla. :-D
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 24, 2016 14:50:41 GMT
pfft ei mulla kyllä oo mitään varasuunnitelmia, varmaan vanhempien painostuksesta töihin :---D ja ekaa kertaa joo hain. entä itellä? Mulla alkaa nyt toinen välivuosi jos en pääse opiskelemaa. Tästä ekasta vuodesta vietin puolet työkokeilussa ala-asteella koulunkäynninohjaajana ja nyt oon toukokuun alusta elokuun alkuun päiväkodissa työkokeilussa. Jos en saa opiskelupaikkaa, lähen au pairiks koska oon nyt kuluttanu kolmee kuukautta vaille sen vuoden, jonka verran saa olla kaupungilla työkokeilussa. Btw suosittelen lämpimästi tota työkkärin työkokeilua, mikäli joku tietty ala erityisesti kiinnostaa tai ei huvita istuu kaupan kassalla. :-D uu, au pair kuulostaa oikein kivalta! itekin toisaalta haluaisin, mutta vihaan niin paljon lapsia, nii ei siitä varmaan tulis mitään :-D voisin kyllä kokeilla tota työkokeilua, jossen saa jatkaa missä nyt oon töissä ~
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 7, 2016 14:36:45 GMT
Ok, katotaanpa mitä tähän mennessä oon saanu aikaan:
- Dataan kattilassa - Mmmmhhmm..... - nukun - TEHTY!! (tossa oli ne tärkeimmät) - Alan taas harrastaa yökokkailuja (pannukakut!!) - Ainut mitä oon kokkaillu niin oon lämmittäny pakasteherneitä mikrossa ja senkin tein päivällä - Vietän aikaa kirppiksillä enemmän mitä koskaan ennen - .... Eeeii mut oon viettäny kirppiksillä vähemmän aikaa mitä koskaan ennen? - Hankkiudun vihdoin eroon kaikesta mitä en tarvii (tai noh, melkein kaikesta) -... heitin pois vanhaks menneet meikit? - Teen mun hiuksille jtn radikaalia. - Uhm... En pessy niitä viiteen päivään kun lämmin vesi loppu mut se tuskin oli se mitä hain tällä. - Opettelen kyrilliset aakkoset - opettelin mutten oppinu - Alan taas kirjottaa. Ja herätän ehkä aivotkin samalla tästä horroksesta. - nope - Luen loppuun ne kirjat mitä mulla jäi kesken viime kesältä (lol) - nope - Luen ainakin yhden (historiallisesti?) merkittävän henkilön elämänkerran (otan vastaan kirjasuosituksia) - nope - Teen ehkä jotain hyödyllistäkin.... jotain. - Heitin pois ne vanhat meikit? - KISSATOHVELIT, kiitos Minnee että muistutit mua näistä :'D Pitää siis hankkia kissatohvelit. - Nope.
Oon aikaansaavin ihminen mitä tunnen.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jul 7, 2016 15:19:19 GMT
Peten innoittamana minäkin:
- Terasseilen ja baareilen enemmän kuin ikinä - Oon terdeilly ja baareillu, öö, ehkä yhden illan verran. Ois vähän parantamisen varaa siis. - Pääsen opiskelemaan (pakko!!) - DONE! - Käyn tarkistamassa onko oululaiset edelleen yhtä ikäviä ihmisiä kuin mitä ne oli pari vuotta sitten - Melkein tehty, lähden nimittäin huomenna tarkistamaan asiaa.
|
|
|
Post by Arabella on Jul 7, 2016 16:52:15 GMT
mäki voisin hei: koomaan - tehty
onneks mulla on tavotteet niin korkeella
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 7, 2016 19:26:33 GMT
- NUKUN aividdu - done - Oon töissä lmao kill me - ugh joo - Meen veljen kans päiväks Helsinkiin - ja kivaa oli! - Liikun ja käyn salilla - !!! oon jopa tehny niin!! - Pelaan - ayyy - Koitan kirjottaa jotakin huoh - ... no siis... krhm... - Majoitan pari kaveria Provinssin ajaks - done - Koitan saada tän mun säädön johonkin suuntaan (toivottavasti hyvään sellaseen) - ... vihaan elämää - Opettelen meikkaamaan lmao - :DDDDDDD Pitäisköhän alottaa joskus
|
|
|
Post by marrasaamu on Jul 10, 2016 7:46:47 GMT
Peten innoittamana minäkin: - Terasseilen ja baareilen enemmän kuin ikinä - Oon terdeilly ja baareillu, öö, ehkä yhden illan verran. Ois vähän parantamisen varaa siis. - Pääsen opiskelemaan (pakko!!) - DONE! - Käyn tarkistamassa onko oululaiset edelleen yhtä ikäviä ihmisiä kuin mitä ne oli pari vuotta sitten - Melkein tehty, lähden nimittäin huomenna tarkistamaan asiaa. Oululaiset oli paljon kivempia tänä vuonna! Uusia tavotteita: - Käy Korpiklaanin keikalla - Ompele Moonsorrow'n pätsi takkiin kiinni (se on odottanu sitä jo kolme kuukautta) - Kun joku mukava miesihminen tulee juttelemaan, älä ole jäinen ja ikävä vaan ole kiva ja hymyilevä vaihteeksi - Löydä kämppä
|
|
|
Post by adalmiia on Jul 10, 2016 8:14:40 GMT
Nyt viä kesän aikana meen Maarianhaminaan ja ihan loppukesästä leirille. Muuten oon vaan mökillä chillaamassa.
|
|