|
Post by petefromtheshop on May 28, 2016 20:40:23 GMT
Eli kertokaahan mitä suunnitelmia ja tavoitteita teillä ois täksi kesäksi! Tai jos teillä ei ole mitään, niin ehkä ois korkea aika keksiä (vink,vink~) Ja hei - ei haittaa vaikka ne ois vähän absurdeja, tuskin mikään toteutuu kumminkaan vaan koko kesä menee datatessa kattilassa ja nukkuessa.... tai siis Tässä mun lista jota päivittelen sitä mukaa mitä päähänpistoja tulee: - Dataan kattilassa - nukun (tossa oli ne tärkeimmät) - Alan taas harrastaa yökokkailuja (pannukakut!!) - Vietän aikaa kirppiksillä enemmän mitä koskaan ennen - Hankkiudun vihdoin eroon kaikesta mitä en tarvii (tai noh, melkein kaikesta) - Teen mun hiuksille jtn radikaalia. - Opettelen kyrilliset aakkoset - Alan taas kirjottaa. Ja herätän ehkä aivotkin samalla tästä horroksesta. - Luen loppuun ne kirjat mitä mulla jäi kesken viime kesältä (lol) - Luen ainakin yhden (historiallisesti?) merkittävän henkilön elämänkerran (otan vastaan kirjasuosituksia) - Teen ehkä jotain hyödyllistäkin.... jotain. - KISSATOHVELIT, kiitos Minnee että muistutit mua näistä :'D Pitää siis hankkia kissatohvelit. ...Että sellasta. Entäs te?
|
|
|
Post by jonnatti on May 28, 2016 20:49:35 GMT
Mulla on normaalisti ollu kesälle kunnon aikataulutettu lista, mutta thank god, tänä vuonna selviin ilman sitä. Mutta tässä suunnitelmia, jotka toteutan (jos toteutan) jossain vaiheessa kesää. - NUKUN - Toivottavasti roolipelaan ja seikkaileen tääl - Teen videoita / editoin videoita - Otan artsyi kesäkuvia instaan - Otan aurinkoo ja uin - syön sairaan hyviii kesäruokia namnam - Pidän kaikkia maratoneja (ginga, lotr, spn, hp.... jne.) - lähen STADIIN ja Pohjois-Karjalaan, jeejee - Toivon syvästi että pääsisin Himokselle kattoo Nightwishii - VALVON - Tutkin kaikki mun kaapit ja etin tavaraa mitä voin myydä - Laulan keuhkot ulos kaikkii kivsui lauluja - Vietän juhannusta ( lol ku en keksiny muuta kirjotettavaa) - voisin taas rueta piirtäää - ja nään kaikkii ihanii kamuleita (kameleita) mitä en oo nähny taas ikuisuuksiin <3 AH ja unohdin laittaa, että itken vuolaasti, kun en pääse Animeconiin majapaikan puuttumisen vuoksi (nerokkaasti ajattelin ensin, että yövyn kotona, mut sit ei ollu kyytiä snif)
|
|
|
Post by Arabella on May 28, 2016 20:52:47 GMT
koomaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2016 20:54:50 GMT
Mulla on normaalisti ollu kesälle kunnon aikataulutettu lista, mutta thank god, tänä vuonna selviin ilman sitä. Mutta tässä suunnitelmia, jotka toteutan (jos toteutan) jossain vaiheessa kesää. - NUKUN - Toivottavasti roolipelaan ja seikkaileen tääl - Teen videoita / editoin videoita - Otan artsyi kesäkuvia instaan - Otan aurinkoo ja uin - syön sairaan hyviii kesäruokia namnam - Pidän kaikkia maratoneja (ginga, lotr, spn, hp.... jne.) - lähen STADIIN ja Pohjois-Karjalaan, jeejee - Toivon syvästi että pääsisin Himokselle kattoo Nightwishii - VALVON - Tutkin kaikki mun kaapit ja etin tavaraa mitä voin myydä - Laulan keuhkot ulos kaikkii kivsui lauluja - Vietän juhannusta ( lol ku en keksiny muuta kirjotettavaa) - voisin taas rueta piirtäää - ja nään kaikkii ihanii kamuleita (kameleita) mitä en oo nähny taas ikuisuuksiin <3 AH ja unohdin laittaa, että itken vuolaasti, kun en pääse Animeconiin majapaikan puuttumisen vuoksi (nerokkaasti ajattelin ensin, että yövyn kotona, mut sit ei ollu kyytiä snif) ainii joo, mäki meinaan roolipelaa. :'D
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2016 20:55:13 GMT
|
|
|
Post by Miopod on May 28, 2016 21:10:54 GMT
Vitsi haluisin kans yökokata mutta äiti pitää heti kauheen kolkytsivusen saarnan siitä miten epäterveelliset elämäntavat mulla on ja miten väärin mä syön ja "TON TAKIA OOT LÄSKI ETKÄ NUKU KUNNOLLA" jne :: Mut oon ekan puoliskon kesästä kesätöis ja sit on mun synttärit ja loppukesän luen filosofian ylppäreihin. Ja käyn mökillä. Ja toivon et pääsisin ees tänä kesänä rannalle ku viimekesänä oli liian kylmä. Ja dataan.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2016 21:19:57 GMT
Vitsi haluisin kans yökokata mutta äiti pitää heti kauheen kolkytsivusen saarnan siitä miten epäterveelliset elämäntavat mulla on ja miten väärin mä syön ja "TON TAKIA OOT LÄSKI ETKÄ NUKU KUNNOLLA" jne :: Mut oon ekan puoliskon kesästä kesätöis ja sit on mun synttärit ja loppukesän luen filosofian ylppäreihin. Ja käyn mökillä. Ja toivon et pääsisin ees tänä kesänä rannalle ku viimekesänä oli liian kylmä. Ja dataan. mun äiti on ihan samanlainen.... :DD mut pitää vaan kokata tarpeeks hiljaa ja osata hävittää todistusaineisto (= syö kaiKKI)
|
|
|
Post by rebdomine on May 28, 2016 21:34:32 GMT
- oon töissä (koko kesän D:) - dataan melkoiset suunitelmat
|
|
|
Post by Miopod on May 28, 2016 22:44:55 GMT
Vitsi haluisin kans yökokata mutta äiti pitää heti kauheen kolkytsivusen saarnan siitä miten epäterveelliset elämäntavat mulla on ja miten väärin mä syön ja "TON TAKIA OOT LÄSKI ETKÄ NUKU KUNNOLLA" jne :: Mut oon ekan puoliskon kesästä kesätöis ja sit on mun synttärit ja loppukesän luen filosofian ylppäreihin. Ja käyn mökillä. Ja toivon et pääsisin ees tänä kesänä rannalle ku viimekesänä oli liian kylmä. Ja dataan. mun äiti on ihan samanlainen.... :DD mut pitää vaan kokata tarpeeks hiljaa ja osata hävittää todistusaineisto (= syö kaiKKI) Meidän talos kaikuu kaikki äänet seiniäpitkin niinku pieru grand canyonissa mutta oon joskus yökokannu jos äiti onki sattunu oleen jossain muualla yön yli. (töis, matkoilla, jossain bileis tms.)
|
|
|
Post by swordsman on May 29, 2016 5:49:56 GMT
- nukun - yritän olla aktiivisempi täällä kattilassa - pidän leffamaratoneja
En oo oikeestaan vielä jaksanu ees ruveta suunnittelemaan kauheesti, kattoo sitten että mitä tulee tehtyä
|
|
|
Post by marrasaamu on May 29, 2016 6:17:47 GMT
- Terasseilen ja baareilen enemmän kuin ikinä - Pääsen opiskelemaan (pakko!!) - Käyn tarkistamassa onko oululaiset edelleen yhtä ikäviä ihmisiä kuin mitä ne oli pari vuotta sitten
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 29, 2016 6:18:56 GMT
- NUKUN aividdu - Oon töissä lmao kill me - Meen veljen kans päiväks Helsinkiin - Liikun ja käyn salilla - Pelaan - Koitan kirjottaa jotakin huoh - Majoitan pari kaveria Provinssin ajaks - Koitan saada tän mun säädön johonkin suuntaan (toivottavasti hyvään sellaseen) - Opettelen meikkaamaan lmao
En keksi muuta lol lisään jos keksin
|
|
|
Post by Fafaali on May 29, 2016 7:27:59 GMT
-nukun -oon täällä aktiivisempi -valvon -hankin ajokortin -lähen roadtripille kavereiden kanssa -luen kirjoja jotka vaa on mun kirjahyllyssä
Ömmömm, en keksi just nyt mitää muuta
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 29, 2016 8:21:52 GMT
mun äiti on ihan samanlainen.... :DD mut pitää vaan kokata tarpeeks hiljaa ja osata hävittää todistusaineisto (= syö kaiKKI) Meidän talos kaikuu kaikki äänet seiniäpitkin niinku pieru grand canyonissa mutta oon joskus yökokannu jos äiti onki sattunu oleen jossain muualla yön yli. (töis, matkoilla, jossain bileis tms.) :----D sun pitää saada sun äiti käymään bileissä useemmin
|
|
|
Post by Trixie™ on May 29, 2016 17:17:43 GMT
- oon duunis - yritän suorittaa pari kurssii tenttimällä - meen barcelonaan muutamaks päiväks :^) - yritän keksii jonku taideprojektin tehtäväks, viimekesänä maalasin tauluu ulkona, ois kiva keksii jotan täkski kesäks
|
|