|
Post by rebdomine on May 28, 2016 15:42:32 GMT
ehkä hän on itse putin D :: toivottavasti ei tai noh olishan se toisaalta aika hienoo jos mun matikanopettaja ois putin. Mut ei putin antais mulle seiskaa matikasta. ... ehkä putin on hieno mies
|
|
|
Post by Minnee on May 30, 2016 14:44:53 GMT
Ois kiva, jos useempi gosulainen löytäis tänne. IMO varsin typerää, että on niin monta eri paikkaa, mihin porukka hajaantu. Catland kuitenki näist ilmaisfoorumeista mun mielestä paras niin ulkoasun, ylläpidon, ominaisuuksien kuin seuranki kannalta.
|
|
|
Post by rebdomine on May 30, 2016 17:04:33 GMT
Ois kiva, jos useempi gosulainen löytäis tänne. IMO varsin typerää, että on niin monta eri paikkaa, mihin porukka hajaantu. Catland kuitenki näist ilmaisfoorumeista mun mielestä paras niin ulkoasun, ylläpidon, ominaisuuksien kuin seuranki kannalta. agreed
|
|
|
Post by Jp on Jun 1, 2016 5:10:58 GMT
Yep...Toisaalta se hajaantuminen on silleen hyvä asia, et ihmiset pääsee näkee erilaisii ihmisii, mut toisaalta sulla voi olla lähes mahdoton selvittää mihin sun paras kaveri meni.
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 1, 2016 16:48:59 GMT
Yep...Toisaalta se hajaantuminen on silleen hyvä asia, et ihmiset pääsee näkee erilaisii ihmisii, mut toisaalta sulla voi olla lähes mahdoton selvittää mihin sun paras kaveri meni. niinpä! tääl on kyl tosi kivoi ihmisii ~
|
|
|
Post by Jp on Jun 1, 2016 16:49:34 GMT
Yep...Toisaalta se hajaantuminen on silleen hyvä asia, et ihmiset pääsee näkee erilaisii ihmisii, mut toisaalta sulla voi olla lähes mahdoton selvittää mihin sun paras kaveri meni. niinpä! tääl on kyl tosi kivoi ihmisii ~ NIIN ON
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 1, 2016 16:54:39 GMT
niinpä! tääl on kyl tosi kivoi ihmisii ~ NIIN ON onneks ketää mulkkua ei oo vielä eksyny tänne
|
|
|
Post by Jp on Jun 1, 2016 16:59:25 GMT
onneks ketää mulkkua ei oo vielä eksyny tänne Yeah
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 2, 2016 20:15:01 GMT
Ois kiva, jos useempi gosulainen löytäis tänne. IMO varsin typerää, että on niin monta eri paikkaa, mihin porukka hajaantu. Catland kuitenki näist ilmaisfoorumeista mun mielestä paras niin ulkoasun, ylläpidon, ominaisuuksien kuin seuranki kannalta. Niinpä! Ihmiset varmaan vaan kavahtaa tällasta perinteistä foorumia kun heti aatellaan että tän käyttäminen ois jotenkin ylitse pääsemättömän vaikeeta - vaikkei niin oo.
|
|
|
Post by Jp on Jun 2, 2016 20:17:14 GMT
Mmh
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 3, 2016 17:11:57 GMT
|
|