|
Post by rebdomine on May 27, 2016 18:08:23 GMT
ku ois kiva jutustella forkalla ja sillee mut tuntuu et on menny kaikki keskustelut läpi :---(
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 27, 2016 18:15:29 GMT
mhhmm, noh päivällä täällä ei ainakaan tapahu paljoo mitään mut iltasella on yleensä aktiivisempaa
Ja varmasti tää paikka aktivoituu kesällä kun tyypeillä on loma ja aikaa dataa
|
|
|
Post by rebdomine on May 27, 2016 18:19:40 GMT
mhhmm, noh päivällä täällä ei ainakaan tapahu paljoo mitään mut iltasella on yleensä aktiivisempaa Ja varmasti tää paikka aktivoituu kesällä kun tyypeillä on loma ja aikaa dataa true dat, kesälomaa siis ootellessa ~
|
|
|
Post by marrasaamu on May 27, 2016 18:20:13 GMT
Siihen aktiivisuuteen voi onneks vaikuttaa itse aika paljon.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 27, 2016 18:23:00 GMT
Siihen aktiivisuuteen voi onneks vaikuttaa itse aika paljon. totta ~ ihmiset sais tehä enemmän keskusteluja, vaikka sitten vähän niitä turhiakin, kunhan on jotain mistä höpötellä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 27, 2016 18:23:44 GMT
mhhmm, noh päivällä täällä ei ainakaan tapahu paljoo mitään mut iltasella on yleensä aktiivisempaa Ja varmasti tää paikka aktivoituu kesällä kun tyypeillä on loma ja aikaa dataa true dat, kesälomaa siis ootellessa ~ ~ onneks loma alkaa pian, en ois jaksanu koulua enää yhtään :--D
|
|
|
Post by rebdomine on May 27, 2016 19:17:26 GMT
Siihen aktiivisuuteen voi onneks vaikuttaa itse aika paljon. jep, rohkeesti vaa kaikki tekee keskustelui ja höpöttää
|
|
|
Post by Trixie™ on May 27, 2016 19:33:04 GMT
perinteiseks foorumiks tää on tosi nopeetemponen tääl saa yleensä vastauksen jo saman päivän aikana
|
|
|
Post by rebdomine on May 27, 2016 19:37:45 GMT
perinteiseks foorumiks tää on tosi nopeetemponen tääl saa yleensä vastauksen jo saman päivän aikana truuu truu, siks sanoinki vaan semi epäaktiivinen ;------)
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 27, 2016 19:38:50 GMT
perinteiseks foorumiks tää on tosi nopeetemponen tääl saa yleensä vastauksen jo saman päivän aikana Niin kyl onki mut gosun tahtiin tottuneille tää on varmaan yhtä kärsimystä
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 27, 2016 19:39:57 GMT
perinteiseks foorumiks tää on tosi nopeetemponen tääl saa yleensä vastauksen jo saman päivän aikana truuu truu, siks sanoinki vaan semi epäaktiivinen ;------) nyt kun katon, niin putin näyttää ihan meidän matikanopettajalta.
|
|
|
Post by rebdomine on May 27, 2016 19:41:51 GMT
truuu truu, siks sanoinki vaan semi epäaktiivinen ;------) nyt kun katon, niin putin näyttää ihan meidän matikanopettajalta. jesus christ miksi :---D
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 27, 2016 19:44:11 GMT
nyt kun katon, niin putin näyttää ihan meidän matikanopettajalta. jesus christ miksi :---D ehkä meidän matikanopettaja on jotain sukua putinille ainakin se on yhtä pelottava kun se kiertää luokkaa ja pysähtyy sun selän taa kattoo mitä oot saanu aikaan
|
|
|
Post by rebdomine on May 27, 2016 20:02:20 GMT
ehkä meidän matikanopettaja on jotain sukua putinille ainakin se on yhtä pelottava kun se kiertää luokkaa ja pysähtyy sun selän taa kattoo mitä oot saanu aikaan ehkä hän on itse putin
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 27, 2016 20:36:10 GMT
ehkä meidän matikanopettaja on jotain sukua putinille ainakin se on yhtä pelottava kun se kiertää luokkaa ja pysähtyy sun selän taa kattoo mitä oot saanu aikaan ehkä hän on itse putin D :: toivottavasti ei tai noh olishan se toisaalta aika hienoo jos mun matikanopettaja ois putin. Mut ei putin antais mulle seiskaa matikasta. ... ehkä
|
|