Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 26, 2016 8:42:52 GMT
Hei onko kellään kesyrottia? Meille on tänään tulossa 3 pojua, joita olen tosi innoissaan odotellut smiley11
|
|
|
Post by Trixie™ on May 26, 2016 8:51:01 GMT
Mun kaveril on kaks. Ne on tosi söpöi mut aika idioottei :^D rottii sanotaan yleensä fiksuiks mun Kodos ja Kang taitaa olla poikkeus. Ne pelkää niiden juoksupyörää.
|
|
|
Post by Jp on May 26, 2016 8:51:51 GMT
Kääpiöhamsteri on ollut, mut rotathan on oma asiansa. Ette ottanu naarasta ja koirasta pikkurottien välttämiseksi?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 26, 2016 9:57:43 GMT
Mun kaveril on kaks. Ne on tosi söpöi mut aika idioottei :^D rottii sanotaan yleensä fiksuiks mun Kodos ja Kang taitaa olla poikkeus. Ne pelkää niiden juoksupyörää. Aww ♥
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 26, 2016 9:58:09 GMT
Kääpiöhamsteri on ollut, mut rotathan on oma asiansa. Ette ottanu naarasta ja koirasta pikkurottien välttämiseksi? Kolme poikaa on tulossa :3
|
|
|
Post by Fafaali on May 26, 2016 10:05:18 GMT
Mul olis muute kesyrottii mut vanhemmat on niit vastaa... Säästynpähä rotanhajulta
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 26, 2016 10:13:53 GMT
Mul olis muute kesyrottii mut vanhemmat on niit vastaa... Säästynpähä rotanhajulta Ei ne rotat haise jos niistä pittää kunnolla huolta Pitää muistaa häkki pestä ja totta kai rotatkin jos tarvetta on. Toki rotilla, kuten kaikilla jyrsijöillä on se oma "haju".
|
|
|
Post by Fafaali on May 26, 2016 10:26:41 GMT
Mul olis muute kesyrottii mut vanhemmat on niit vastaa... Säästynpähä rotanhajulta Ei ne rotat haise jos niistä pittää kunnolla huolta Pitää muistaa häkki pestä ja totta kai rotatkin jos tarvetta on. Toki rotilla, kuten kaikilla jyrsijöillä on se oma "haju". Itse asiassa ei, kaikilla jyrsijöillä ei ole sitä "omaa hajua" kuten esim. rotilla ja hiirillä. Nimimerkillä kokemusta on
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 26, 2016 10:30:30 GMT
Ei ne rotat haise jos niistä pittää kunnolla huolta Pitää muistaa häkki pestä ja totta kai rotatkin jos tarvetta on. Toki rotilla, kuten kaikilla jyrsijöillä on se oma "haju". Itse asiassa ei, kaikilla jyrsijöillä ei ole sitä "omaa hajua" kuten esim. rotilla ja hiirillä. Nimimerkillä kokemusta on Meillä ainaskin kun eri jyrsijöitä ollut niin haisseet aina eriltä
|
|
|
Post by adalmiia on May 26, 2016 12:24:44 GMT
Mä oon jo kauan haaveillu kesyrotista mut en usko et saan kun mun äiti vihaa rottia ja kaikkia muitakin pitkähäntäisiä jursijöitä :/
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 26, 2016 12:40:21 GMT
Kesyrotat ois tosi söpöjä mut musta tuntuu et meidän kissat söis ne
|
|
|
Post by marrasaamu on May 26, 2016 13:11:36 GMT
Ei ne rotat haise jos niistä pittää kunnolla huolta Pitää muistaa häkki pestä ja totta kai rotatkin jos tarvetta on. Toki rotilla, kuten kaikilla jyrsijöillä on se oma "haju". Itse asiassa ei, kaikilla jyrsijöillä ei ole sitä "omaa hajua" kuten esim. rotilla ja hiirillä. Nimimerkillä kokemusta on Haha, mä voisin heittää tähän vastaväitteen ja perustella sen "nimimerkillä kokemusta on". :-D Sekä mun omista rotista että mun tapaamista rotista jokainen on haissut jos on läheltä nuuskutellut. Se haju ei tosin oo ollu mitenkään paha eikä inhottava, mutta se on kuitenki ollu olemassa. Ja hiirten virtsa, etenkin urosten, haisee hoiti hiiriä miten hyvin tahansa. Hiiriä en oo kovin montaa päässy läheltä haistelemaan, mut ne pari joita oon paijaillu, on nekin haissu joltakin.
|
|
|
Post by Fafaali on May 26, 2016 17:33:23 GMT
Itse asiassa ei, kaikilla jyrsijöillä ei ole sitä "omaa hajua" kuten esim. rotilla ja hiirillä. Nimimerkillä kokemusta on Haha, mä voisin heittää tähän vastaväitteen ja perustella sen "nimimerkillä kokemusta on". :-D Sekä mun omista rotista että mun tapaamista rotista jokainen on haissut jos on läheltä nuuskutellut. Se haju ei tosin oo ollu mitenkään paha eikä inhottava, mutta se on kuitenki ollu olemassa. Ja hiirten virtsa, etenkin urosten, haisee hoiti hiiriä miten hyvin tahansa. Hiiriä en oo kovin montaa päässy läheltä haistelemaan, mut ne pari joita oon paijaillu, on nekin haissu joltakin. Siis mä tarkotin että rotilla ja hiirillä on tämä haju, mutta kaikilla jyrskyillä ei ole Olen itekki joutunu tuoksuttaa töissä näitä vesseleitä
|
|