|
Post by tulikuningatar on May 24, 2016 17:02:43 GMT
anteeksi nyt kun tää on tahallisesti vääräs osiossa DD: mut oon aika hädäs nyt eikä apua-osiossa ollu ketään
siis tarvisin asioita enkun esseeseen, aiheesta "the pros and cons of the USA". ja pääkoppa lyö tyhjää.
nii pls olkaa kilttei
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2016 17:06:59 GMT
Öäöä no mitähän siellä nyt ois Huonoja asioita se niiden terveydenhuoltosysteemi vakuutuksineen kaikkineen, se et opiskelu maksaa maltaita, suuret ylipainoluvut, yhä olemassaolevat luokkaerot...?? Hyviä taas suuri kulttuurien kirjo... voi ei en oikeesti keksi hyviä asioita :DD
|
|
|
Post by tulikuningatar on May 24, 2016 17:14:16 GMT
Öäöä no mitähän siellä nyt ois Huonoja asioita se niiden terveydenhuoltosysteemi vakuutuksineen kaikkineen, se et opiskelu maksaa maltaita, suuret ylipainoluvut, yhä olemassaolevat luokkaerot...?? Hyviä taas suuri kulttuurien kirjo... voi ei en oikeesti keksi hyviä asioita :DD no mut noi huonot puolet oli onneks mulle vaikeempii tajuta, kiitoksia ♥
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2016 17:17:37 GMT
Öäöä no mitähän siellä nyt ois Huonoja asioita se niiden terveydenhuoltosysteemi vakuutuksineen kaikkineen, se et opiskelu maksaa maltaita, suuret ylipainoluvut, yhä olemassaolevat luokkaerot...?? Hyviä taas suuri kulttuurien kirjo... voi ei en oikeesti keksi hyviä asioita :DD no mut noi huonot puolet oli onneks mulle vaikeempii tajuta, kiitoksia ♥ Huh hyvä jos saat niitä keksittyä itsekin :DD
|
|
|
Post by rebdomine on May 24, 2016 18:25:24 GMT
huonoja vielä ainaki helposti saatavat laittomat aseet
|
|