|
Post by diktaattorimies on May 24, 2016 14:42:58 GMT
no jaa eipä mun elämä varmaan pahemmin tästä muutu ku oon kuitenki ollu jo sen vuoden ilman gosuu
|
|
|
Post by Miopod on May 24, 2016 14:46:18 GMT
En ollu paikalla, millasta se oli? Tuntuko niinku ois ollu Titanicin kyydissä? "Sinne vajoaa aikamme suurin laiva, mukanaan osa rakkaistamme..." jne?? D::: en mäkään ku sain aikalisän tein aiheen jonka nimi oli "haluan olla imurisi" modet ei tykänny imureista VOI EI
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2016 15:27:31 GMT
Kerkesin jo tottua tuon eilisen päivän ja yön aikana gosussa olemiseen ja nyt tuntuu niin tyhjältä. Ajattelen vieläki, että voin mennä takas gosuun ja ettiä sieltä ropeseuraa tai kattoa kuvia tai vanhoja viestejä, mut njeh. I got nothing. Mulla oli sama lmao Mun gosuaddiktio palas heti ja voi pojat jos mulla ois vielä ollu mun vanha malli elossa </3
|
|
|
Post by Fafaali on May 24, 2016 15:30:47 GMT
Kerkesin jo tottua tuon eilisen päivän ja yön aikana gosussa olemiseen ja nyt tuntuu niin tyhjältä. Ajattelen vieläki, että voin mennä takas gosuun ja ettiä sieltä ropeseuraa tai kattoa kuvia tai vanhoja viestejä, mut njeh. I got nothing. Sama... Tajusin kuinka kivaa oli olla siel forkilla ja pukee mallii ja oli ihanaa nähä ne kaikki vaatteet mitä mun ukol oli. Nyt se kaikki on poissa. Mun lapsuus meni siinä... Haikeeta
|
|
allu
Ninja The Cat
|
Post by allu on May 24, 2016 18:51:18 GMT
Halleluja ja tervetuloa mahdollinen uusi sosiaalinen elämä, kun ei tietokoneella muutenkaan niin erityisen paljon aikaa tule vietettyä, toisaalta saa nähdä miten tämä foorumi nyt puoleensa vetää #koskaroolipelit. Olihan se hieman harmi, kun mietti kuinka paljon rahaa siihenkin sovellukseen on tullut käytettyä, koska vip mutta ei mahda mitään.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 19:12:41 GMT
Halleluja ja tervetuloa mahdollinen uusi sosiaalinen elämä, kun ei tietokoneella muutenkaan niin erityisen paljon aikaa tule vietettyä, toisaalta saa nähdä miten tämä foorumi nyt puoleensa vetää #koskaroolipelit. Olihan se hieman harmi, kun mietti kuinka paljon rahaa siihenkin sovellukseen on tullut käytettyä, koska vip mutta ei mahda mitään. kannattaa varoo, tänne jää koukkuun~
|
|
|
Post by Trixie™ on May 24, 2016 19:19:00 GMT
mun lemppari oli se ku sipunia sano et niiden toimistolla soi vikoina minuutteina final countdown
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 19:25:44 GMT
mun lemppari oli se ku sipunia sano et niiden toimistolla soi vikoina minuutteina final countdown sanoko :DD sipunia oli nii kiva tai emt se vaikutti sellaselta hassulta. tai ehkä se johtu siitä että sen nimi kuulosti vähän sipulilta
|
|
|
Post by Trixie™ on May 24, 2016 19:27:20 GMT
mun lemppari oli se ku sipunia sano et niiden toimistolla soi vikoina minuutteina final countdown sanoko :DD sipunia oli nii kiva tai emt se vaikutti sellaselta hassulta. tai ehkä se johtu siitä että sen nimi kuulosti vähän sipulilta haha joo se oli tosi kiva :^D juttelin joskus vuosii sitten sen kaa siitä miten maiharit on parhaat keikkakengät ku kukaan ei voi rusentaa varpaita
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 19:32:38 GMT
sanoko :DD sipunia oli nii kiva tai emt se vaikutti sellaselta hassulta. tai ehkä se johtu siitä että sen nimi kuulosti vähän sipulilta haha joo se oli tosi kiva :^D juttelin joskus vuosii sitten sen kaa siitä miten maiharit on parhaat keikkakengät ku kukaan ei voi rusentaa varpaita oijoi pitää kutsua sekin catlandiin :DD
|
|
|
Post by marrasaamu on May 25, 2016 17:24:52 GMT
Kerkesin jo tottua tuon eilisen päivän ja yön aikana gosussa olemiseen ja nyt tuntuu niin tyhjältä. Ajattelen vieläki, että voin mennä takas gosuun ja ettiä sieltä ropeseuraa tai kattoa kuvia tai vanhoja viestejä, mut njeh. I got nothing. Mulla oli sama lmao Mun gosuaddiktio palas heti ja voi pojat jos mulla ois vielä ollu mun vanha malli elossa </3 Mulla oli vanha malli olemassa ja ai että ku tuli viestii kaikilta vanhoilta tutuilta. <3 Oli ihana kuulla vanhojen gosuystävien nykyelämästä vaikka en mitään yhteyttä niihin läheskään kaikkiin oo gosun jälkeen pitänykään.
|
|