|
Post by Sibe on May 24, 2016 11:21:13 GMT
ihmeellisen haikea olo, vaikka tosiaan loppasin gosun noin vuosi sitten oli ihan kauheeta olla viimisillä minuuteilla ja kuunnella moderadiota D:: aaaa se päivitys oli ihan kamala niin oli :-(
|
|
|
Post by Arabella on May 24, 2016 11:25:58 GMT
kyllä mää pärjään ilmanki mut on ehkä vähän haikee olo koska tulihan siellä aikaa joskus vietettyä
|
|
|
Post by Sibeemi on May 24, 2016 11:30:55 GMT
Pääsin siitä yli vuosi sitten ja totuin siihen että en enää käynyt siellä. Harmittaahan se toki, että gosu kaatui, mutta onneksi tutut tyypit säilyvät. Tärkeimmät ropet minulle säilyivät. Onneksi tutustuin siellä mahtaviin tyyppeihin kuten esim. Sibeen, Herppaan, Helmiin, Hippiin, Feliin ja Villikseen(ja lista vaan jatkuu...).
|
|
Ellie
Tonttukissa
|
Post by Ellie on May 24, 2016 11:32:41 GMT
Tirautin mun ekan kyyneleen vasta ny puol tuntii sulkemisen jälkee
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 11:39:42 GMT
Tirautin mun ekan kyyneleen vasta ny puol tuntii sulkemisen jälkee kai pullotit sen ja pistit talteen muistolaatikkoon?
|
|
|
Post by Sibe on May 24, 2016 11:40:22 GMT
Pääsin siitä yli vuosi sitten ja totuin siihen että en enää käynyt siellä. Harmittaahan se toki, että gosu kaatui, mutta onneksi tutut tyypit säilyvät. Tärkeimmät ropet minulle säilyivät. Onneksi tutustuin siellä mahtaviin tyyppeihin kuten esim. Sibeen, Herppaan, Helmiin, Hippiin, Feliin ja Villikseen(ja lista vaan jatkuu...). Tui, samaa mieltä <3
|
|
|
Post by Sibeemi on May 24, 2016 11:42:26 GMT
Pääsin siitä yli vuosi sitten ja totuin siihen että en enää käynyt siellä. Harmittaahan se toki, että gosu kaatui, mutta onneksi tutut tyypit säilyvät. Tärkeimmät ropet minulle säilyivät. Onneksi tutustuin siellä mahtaviin tyyppeihin kuten esim. Sibeen, Herppaan, Helmiin, Hippiin, Feliin ja Villikseen(ja lista vaan jatkuu...). Tui, samaa mieltä <3 ♡
|
|
|
Post by adalmiia on May 24, 2016 12:27:43 GMT
Itkin viime vuonna tarpeeks kun se muuttu maksulliseks, nyt ihme kyllä en oo ees kovin surullinen
|
|
|
Post by Miopod on May 24, 2016 12:36:08 GMT
ihmeellisen haikea olo, vaikka tosiaan loppasin gosun noin vuosi sitten oli ihan kauheeta olla viimisillä minuuteilla ja kuunnella moderadiota D:: aaaa se päivitys oli ihan kamala En ollu paikalla, millasta se oli? Tuntuko niinku ois ollu Titanicin kyydissä? "Sinne vajoaa aikamme suurin laiva, mukanaan osa rakkaistamme..." jne?? D:::
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 12:38:39 GMT
se päivitys oli ihan kamala En ollu paikalla, millasta se oli? Tuntuko niinku ois ollu Titanicin kyydissä? "Sinne vajoaa aikamme suurin laiva, mukanaan osa rakkaistamme..." jne?? D::: joo, se oli aika kaaosta lähtölaskenta alko 10 minuutista ja kaikki vaan itki siellä ja sit menin pommariin joka kesti jonkin aikaa kunnes se meni täyteen ja pufff
|
|
Milori
Ninja The Cat
What doesn't kill you comes back with something stronger to finish the job
|
Post by Milori on May 24, 2016 12:45:11 GMT
Kerkesin jo tottua tuon eilisen päivän ja yön aikana gosussa olemiseen ja nyt tuntuu niin tyhjältä. Ajattelen vieläki, että voin mennä takas gosuun ja ettiä sieltä ropeseuraa tai kattoa kuvia tai vanhoja viestejä, mut njeh. I got nothing.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 12:49:24 GMT
Kerkesin jo tottua tuon eilisen päivän ja yön aikana gosussa olemiseen ja nyt tuntuu niin tyhjältä. Ajattelen vieläki, että voin mennä takas gosuun ja ettiä sieltä ropeseuraa tai kattoa kuvia tai vanhoja viestejä, mut njeh. I got nothing. (( gosussa oli yllättävän hyvä ilmapiiri tollee viimesinä päivinä eikä se ainakaan helpota ikävää
|
|
|
Post by Fafaali on May 24, 2016 13:56:43 GMT
Ei se terve elämä tule, vaikka poissa on keskuudesta... Tästä paikasta tulee mun seuraava huume
|
|
|
Post by Arabella on May 24, 2016 14:21:51 GMT
se päivitys oli ihan kamala En ollu paikalla, millasta se oli? Tuntuko niinku ois ollu Titanicin kyydissä? "Sinne vajoaa aikamme suurin laiva, mukanaan osa rakkaistamme..." jne?? D::: en mäkään ku sain aikalisän tein aiheen jonka nimi oli "haluan olla imurisi" modet ei tykänny imureista
|
|
|
Post by empullah on May 24, 2016 14:37:43 GMT
kaipa tää tästä rip
|
|