|
Post by Miopod on May 22, 2016 2:01:12 GMT
MEIDÄN MORSO ON SIINÄ!! Ja mörkö!
Mörkö tulee siinä kuudennen minuutin jälkeen ja morso siinä just ennen kahtatoista minuuttia (se morson videoklippi on kyllä selvästi muuten upponallesta eikä aasista, morsosta ja mourusta)
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 22, 2016 10:33:13 GMT
....en nuku enää koskaan
|
|
|
Post by soitaparanoid on May 22, 2016 11:00:45 GMT
eihhhhhhhh mitä heleä ei ihme että nykyajan nuoriso on tällästä ja sillee tavallaan aika kieroo että mörkö tuotiin kirjoista tohon sarjaan, ymmärtääkseni se kuvaa ihmisen huonoo omaa tuntoa?? kirjoissa se on vielä ahistavampi
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 22, 2016 14:48:49 GMT
eihhhhhhhh mitä heleä ei ihme että nykyajan nuoriso on tällästä ja sillee tavallaan aika kieroo että mörkö tuotiin kirjoista tohon sarjaan, ymmärtääkseni se kuvaa ihmisen huonoo omaa tuntoa?? kirjoissa se on vielä ahistavampi mörkö on ehkä pelottavin asia ikinä kerran näin unta että meidän ovikello soi, ja kun menin avaa, siellä oli MÖRKÖ. ikuiset traumat.
|
|
|
Post by soitaparanoid on May 22, 2016 17:44:51 GMT
eihhhhhhhh mitä heleä ei ihme että nykyajan nuoriso on tällästä ja sillee tavallaan aika kieroo että mörkö tuotiin kirjoista tohon sarjaan, ymmärtääkseni se kuvaa ihmisen huonoo omaa tuntoa?? kirjoissa se on vielä ahistavampi mörkö on ehkä pelottavin asia ikinä kerran näin unta että meidän ovikello soi, ja kun menin avaa, siellä oli MÖRKÖ. ikuiset traumat. hyi hele. pim pom t. mörkö
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 22, 2016 18:59:52 GMT
mörkö on ehkä pelottavin asia ikinä kerran näin unta että meidän ovikello soi, ja kun menin avaa, siellä oli MÖRKÖ. ikuiset traumat. hyi hele. pim pom t. mörkö :DDDddd okei joo, se oli oikeesti karmivaa.
|
|
|
Post by wifix on May 22, 2016 19:08:38 GMT
"morso" "he's from finland and he's going to finish you"
rakastan näitä kommentteja
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 22, 2016 19:11:23 GMT
"morso" "he's from finland and he's going to finish you" rakastan näitä kommentteja :DDDD
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 22, 2016 19:35:59 GMT
Siis hyi viTTU en kestä Muistan ku katottiin kaverin kans kerran muumeja ja sit putosin tuolilta ku Mörkö tuli koska oli niin hyvä idea kattoa se jakso, jossa se näkyy ekaa kertaa lmao Mut Morsoo oon pelänny vielä enemmän koska unohdin jopa sen olemassaolon täysin (mun mieli kai yritti suojella mua lmao) kunnes gosu muistutti ja katoin yhen jakson sitä ohjelmaa. Se oli virhe.
|
|
|
Post by renak on Dec 27, 2016 20:54:14 GMT
Huj
Mörkö on paras.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 20:55:50 GMT
älkää kaivelko näitä, herätätte mun vanhat traumat
|
|
|
Post by renak on Dec 27, 2016 20:56:26 GMT
älkää kaivelko näitä, herätätte mun vanhat traumat (
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 21:01:12 GMT
älkää kaivelko näitä, herätätte mun vanhat traumat ( okei no olihan tää nyt aika kaivamisen arvoinen asia mutta kuitenkin (
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 27, 2016 21:55:12 GMT
Pikku Hermeliini uskalla kattoo
|
|