|
Post by Miopod on May 18, 2016 19:22:30 GMT
Meidän paikallisessa kirjastossa nuortenosastolla deeveedeiden ja Jules Vernen kirjojen yläpuolella on hyllyn katossa hassu tummansinimusta lasinen pallukka josta ei nää läpi. Oon usein ihmetelly et mikä se on ja usein sieltä kuuluu jotain ihme lorinaa ja oon kurottanu kattomaan sitä lähempää koska aattelin että se on joku koriste (tyyliin joku miniakvaario tai luontoäänikaiutin emt) siinä toivossa että näkisin vaikka kaloja.
Oon monena kertana ihmetelly sitä läheltä enkä oo koskaan keksiny mikä se vois olla, saati nähny siitä läpi. (en edes kaloja)
Tänään mulle selvis mikä se on.
Se lorina kuuluki jostain vesijohtoputkesta joka johti kai johonki vessaan.
Ja se sinimusta pallukka onki valvontakamera.
Niillä on varmaan ollu tosi hauskaa valvontahuoneessa kattellessa mun naamaa lähikuvasta joka keskiviikko.
|
|
|
Post by Jp on May 18, 2016 19:47:49 GMT
Ihana... joo bongasinhan mäkin kerran yhden meidän lähikaupan valvontakamerat... pitäiskö rupee harrastaa valvontakamerabongausta.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 18, 2016 19:57:07 GMT
:DDDDDDD nauran
|
|
|
Post by Jp on May 18, 2016 20:11:07 GMT
Entä jos se oliski akvaario joka on naamioitu valvontakameraks.
|
|
|
Post by Arabella on May 18, 2016 20:11:49 GMT
unohan aina että meijän koulussa on ihan helvetisti valvontakameroita sit muistan ja alan miettimään että mitähän kaikkea oon sählänny siellä jossain käytävillä ja että onkohan kukaan nähny
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 18, 2016 20:22:06 GMT
Entä jos se oliski akvaario joka on naamioitu valvontakameraks. ehkä se on akvaario jossa kalat on oikeesti valvontakameroita
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 18, 2016 20:22:58 GMT
unohan aina että meijän koulussa on ihan helvetisti valvontakameroita sit muistan ja alan miettimään että mitähän kaikkea oon sählänny siellä jossain käytävillä ja että onkohan kukaan nähny sama, mut musta tuntuu ettei puoletkaa niistä kameroista toimi oikeesti joten-
|
|
|
Post by Jp on May 18, 2016 20:37:09 GMT
Sählätään lisää ja kysytään, että näkikö joku?
|
|
|
Post by swordsman on May 20, 2016 17:35:37 GMT
:DDD
|
|