|
Post by sini on May 14, 2016 22:47:39 GMT
siis biisi oli muuten hyvä mut tälläsee kisaa liian poliittisest kantaa ottava vaik euroviisut on viime vuosin ollu yhä enemmän ja enemmän poliittinen kisa jonka takii en niin innol enää seuraakkaa nii en haluis et se poliittisuus vaa lisääntyis
|
|
|
Post by Jp on May 15, 2016 6:19:23 GMT
Miks kaiken pitää vaikuttaa kaikkeen.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 15, 2016 9:48:53 GMT
En mäkään halua että euroviisuista tulee pelkkä politiikan työkalu, mutta en mä toisaalta sitäkään ois halunnu et joku perus poppilässynlää rakkaudesta ja maailmanrauhasta voittaa.
Ja en oo vielä ees kuunnellu sitä, mut mitä nyt sanoja katoin niin en voi sanoo että tykkäisin.
Enkä kyllä taida vielä kuunnellakaan kun sitä tullaan joka tapauksessa soittaa radiossa se seuraavat kaks kuukautta ja siinä ajassa mun pää ehtii räjähtää kolmesti.
|
|
|
Post by Jishwa on May 15, 2016 9:58:17 GMT
Nojoo, ei ollut ihan munkaan suosikki. Itävalta oli varmaan mun suosikki, vaikka aluks se kuulosti tosi vanhanaikaselta kappaleelta mutta mitä useemmin sitä on nyt kuullu niin se rupes kuulostaman ihan hyvältä.
|
|
|
Post by sini on May 15, 2016 10:05:45 GMT
En mäkään halua että euroviisuista tulee pelkkä politiikan työkalu, mutta en mä toisaalta sitäkään ois halunnu et joku perus poppilässynlää rakkaudesta ja maailmanrauhasta voittaa. Ja en oo vielä ees kuunnellu sitä, mut mitä nyt sanoja katoin niin en voi sanoo että tykkäisin. Enkä kyllä taida vielä kuunnellakaan kun sitä tullaan joka tapauksessa soittaa radiossa se seuraavat kaks kuukautta ja siinä ajassa mun pää ehtii räjähtää kolmesti. joo ei se muutenkaa mikää järin hyvä biisi ollu :DD oisin toivon ruotsin kappaletta voittoon, koska siin oli aika tarttuva rytmi ja kertsi, ku sit taas ukrainan biisi ei ollu yhtää mukaansa tempaava
|
|
|
Post by Trixie™ on May 15, 2016 10:47:05 GMT
Justice 4 san marino
|
|
|
Post by swordsman on May 15, 2016 11:01:06 GMT
mun mielestä se oli ihan ok, mutta en kyllä toivonu sen voittavan, se oli niin synkkä D: En oikeen osaa sanoa mikä oli mun suosikki, monet oli ihan hyviä, mut Ruotsista en kyllä tykänny. Sillä laulajalla oli kyllä ihan hyvä ääni ja se laulo ihan hyvin, mutta biisi oli tosi tylsä. Siinä vaan hoettiin samaa lausetta koko ajan ja se jäi ärsyttävästi soimaan päähän.
|
|
|
Post by Miopod on May 15, 2016 11:20:20 GMT
Niin siis se Ukrainan biisihän viittas vissiin historiallisiin tapahtumiin ja juttuihin mihin laulajan jotku isoisovanhemmat vai esi-isät vai mitkä nyt olikaa oli käyny läpi joskus. Sitähän ei aluks meinattu hyväksyä kisaan sitä kappaletta ku ajateltiin sen viittaavan tän päivän politiikkaan.
Mut ite tykkäsin Alankomaista.
|
|
|
Post by sini on May 15, 2016 11:23:07 GMT
Niin siis se Ukrainan biisihän viittas vissiin historiallisiin tapahtumiin ja juttuihin mihin laulajan jotku isoisovanhemmat vai esi-isät vai mitkä nyt olikaa oli käyny läpi joskus. Sitähän ei aluks meinattu hyväksyä kisaan sitä kappaletta ku ajateltiin sen viittaavan tän päivän politiikkaan. Mut ite tykkäsin Alankomaista. mä ainakin ajattelin, että se oli aika kantaan ottava tohon krimin tilanteeseen
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 15, 2016 11:30:31 GMT
Se oli mun lempparibiisi, sain yhes kohtaa kylmät väreet ku se oli niin upee :DD Siks yllätyin ku luin aamulla et se voitti koska mun suosikit on yleensä aina hännillä lmao
|
|
|
Post by wifix on May 15, 2016 14:33:02 GMT
en tykänny siitä biisistä yhtää :DDDDD
mun lemppareihin kuulu bulgarian, australian ja ruotsin biisit
mutta tosiaa en oo kerenny vielä ees murehtimaa tätä ku ärsyttää vieläki ettei viro voittanu viime vuonna, sen verra hyvä biisi ainakin mun mieleeni oli et kuuntelen sitä vieläki sillon tällön :DDDDDD
|
|
|
Post by sini on May 15, 2016 14:41:42 GMT
en tykänny siitä biisistä yhtää :DDDDD mun lemppareihin kuulu bulgarian, australian ja ruotsin biisit mutta tosiaa en oo kerenny vielä ees murehtimaa tätä ku ärsyttää vieläki ettei viro voittanu viime vuonna, sen verra hyvä biisi ainakin mun mieleeni oli et kuuntelen sitä vieläki sillon tällön :DDDDDD australianki biisi oli ihan älyttömän hyvä!! ja daamn sen naisen ääni!
|
|
|
Post by Trixie™ on May 16, 2016 11:15:44 GMT
lbr love love peace peace on todellinen voittaja
|
|
|
Post by adalmiia on May 17, 2016 4:50:18 GMT
Mulla meni euroviisut ihan ohi enkä muistanu kuunnella ees sitä suomen biisiä
|
|
|
Post by renak on May 17, 2016 20:58:17 GMT
Minusta se kappale oli lopussa (ja muutenkin) vain jotain epävireistä ulvontaa ja sitten se Jamala vain parkui siinä niin ei hyvä. Olisi Saksan pitänyt voittaa.
|
|