|
Post by sini on May 5, 2016 18:23:39 GMT
Ku se ja yks meijä kaveriporukan äijist seurusteli vähä päälle vuos sit Ja eros jonki ajan jälkee Nii nyt viime aikoin oon lähentyn tän äijänkaa ystävämieles ihan sikanaa et se just huolehtii must ku oon kännis ja kaikkee et oon sille ku pikkusisko :Dd Ja tää tyttö on vissii vähä suuttun mulle ku ollaa senkaa läheisii Mut niinku neki on iha frendei ja sillee et ei siint et ne ois päätyn huonoihi väleihi
|
|
|
Post by wifix on May 5, 2016 21:52:20 GMT
ei ole oikeutta. siis ite en oo tosiaan ikinä ees ymmärtäny sitä "kavereiden entisiin ei kosketa sääntöö" jos kyse on jostain alle 2kk suhteesta :DDDD jos pidemmästä suhteesta on ollu kyse niiiiiiiiiiiin. niin.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 6, 2016 11:36:52 GMT
no jaa
kai sillä on oikeus olla vihanen mut... en nyt tiiä onko toi mitenkään hyvä syy olla vihanen.
Mut oli se sit vihanen tai ei, niin kyllä sulla on oikeus olla sen jätkän kanssa.
|
|
|
Post by Jp on May 7, 2016 7:25:21 GMT
En oo kuullutkaa säännöst kaverien exii ei kosketa.
|
|
|
Post by marrasaamu on May 7, 2016 9:53:15 GMT
Ootko sä sanonu sun kaverille ettei sun ja sen eksän välillä oo muuta ku kaveruutta? Jos sun kaveris luulee että teidän välillä on jotain muutakin niin totta kai se saa suuttua. Tai siis saahan se suuttua teidän ystävyydestäkin, mut vähän drama queeneilua se kyllä olis. Toisaalta jos oot tän kaverin kanssa kovin läheinen ja käytte usein juomassa yhessä, niin onhan se varmasti sille aika awkwardia että eksä hengaa samassa porukassa.
|
|