|
Post by sini on Apr 29, 2016 11:36:57 GMT
ku huomenna on puistokauden avajaiset ja tietenki tarkotuksena on juoda kivast et alotellaa mun frendillä sit kymmenen aikoihin ois tarkotus lähtee puistoon juhliin ongelmana on et yhellä meistä ei oo bussikorttii eikä tarpeeks varaa yötaksoihin (bussimaksu tuplaantuu 23 jälkee) ja meijä vakiokuskit on kans juomas :-)))) muuten vois kävellä mut puistoon on 7km ainaki ja nyt mietitää ratkasuu et mitä tehä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 29, 2016 14:05:00 GMT
Kyllä mulla ainaki mun kaveri joskus piippas mun puolesta bussikorttinsa kahdesti :DD En sit tiiä kuinka paljon kuskit kattoo sitä läpi sormien mut
|
|
|
Post by sini on Apr 29, 2016 18:49:21 GMT
Kyllä mulla ainaki mun kaveri joskus piippas mun puolesta bussikorttinsa kahdesti :DD En sit tiiä kuinka paljon kuskit kattoo sitä läpi sormien mut meil on niin tarkkoi kuskei ettei varmaa kävis XDd menin vähä pienempään meijä mutsin kortil nii hyvä etten lentän pihalle mut onneks pappa oli viel pysäkil ja makso matkan :DDd mut jee saatiin ratkastuu probleema meijä yks vakiokuski lupas että juo tänää nii pystyy kuskaa huomen illal meitä 8)
|
|
|
Post by soitaparanoid on Apr 29, 2016 20:21:44 GMT
pyörä on hyvä, muistakaa kypärä
|
|
|
Post by marrasaamu on May 1, 2016 8:36:13 GMT
Kyllä mulla ainaki mun kaveri joskus piippas mun puolesta bussikorttinsa kahdesti :DD En sit tiiä kuinka paljon kuskit kattoo sitä läpi sormien mut Joo mulleki on tehty niin. :-D Ei kai sillä pitäs olla mitään väliä piipataanko yks vai kaks korttia? Vai oonko mä vaan maalainen (no olen kyllä mut silti)?
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 1, 2016 10:56:20 GMT
Kyllä mulla ainaki mun kaveri joskus piippas mun puolesta bussikorttinsa kahdesti :DD En sit tiiä kuinka paljon kuskit kattoo sitä läpi sormien mut Joo mulleki on tehty niin. :-D Ei kai sillä pitäs olla mitään väliä piipataanko yks vai kaks korttia? Vai oonko mä vaan maalainen (no olen kyllä mut silti)? En mäkään nää siinä mitään jos toinen suostuu matkojaan uhraamaan? Jokuhan ne kumminki on maksanu :DD Tajuisin jos on samanlainen kortti ku mulla et maksaa kolmekymppii kuussa ja ajelee sillä rajattomasti bussilla
|
|