|
Post by marrasaamu on Apr 22, 2016 9:16:35 GMT
Veroilmotus on pahinta. Kelan ja vakuutusyhtiön kanssa oon jo jotenkin oppinu sukkuloimaan, mutta voi jksldajfdlk toi veroilmotus. Mä en vaan kykene käsittämään sitä. Pankkiasiat on kans syvältä. Varsinki, ku pitäs tajuta niistä jotain. Uskallan ehkä valittaa täällä koska te ette tunne mua: perin just kaks asuntoa. Oisha se muuten ihan kiva, mutta toista niistä en voi myydä koska testamentissa on ehtona, että vainajan (kamala sana) mies saa asua siinä niin pitkään ku tahtoo. Toisessa taas on ehkä maailman ihanin vuokralainen ja olis tosi ikävää häätää se siitä. Sitäpaitsi tähän tulee taas mukaan ystävämme verottaja, joka muistais mua perintöveron lisäks kai jollain toisellakin verolla. Toisin sanoen mulla ei oo varaa myydä sitä kämppää eikä myöskään pitää sitä. :'D Ei vittu. Miten toi on edes mahdollista... mitä sun pitäis tehdä sit. Sen älyäis kyl et jos et voi pitää niin myy mut mitä sit jos ei oo varaa myydä tai pitää...Mitä tässä pitäis tehdä? Ottaa lainaa ja maksaa verot sillä.
|
|
|
Post by Jp on Apr 22, 2016 10:04:01 GMT
sit miten se laina...
|
|
Tonttumato
Tonttukissa
http://en.virtualpopstar.com/vote/Tonttumato/
|
Post by Tonttumato on Apr 22, 2016 10:56:25 GMT
kuukausi ja about 18 päivää ni oon täysikänen, mut miul on jo sillo oma asunto ja käyn töissä ni ainut mikä muuttuu on että pystyn ostamaan omat tupakkani ja käymää k-18 keikoil
|
|