|
Post by sini on Apr 10, 2016 11:43:45 GMT
meillä ku kävi tän nykysen asunnon kanssa aika kusinen juttu, et meijä nykyset vuokranantajat päätti laittaa tän myyntii nii pelätään äitin kanssa sitä, että uudet sit mahdollisest irtisanois vuokrasopimuksen nii ollaa alettu katteleen jo uutta kämppää mut tosin ollaan suunniteltu et mä muuttaisin omilleen ku äiti haluu muuttaa kouvolaan ens kesänä ku opiskelut on ohi ja mä en millään halua jote äiti on nyt hyväksyny sen et muuttaisin omaa kämppää ja nyt ku tää kusinen tilanne kävi niin ollaan alettu miettii sitä et muuttaisin tästä omilleni oon katellu hintaluokkii jo alueelta mitä haluisin mut en tiiö miten selviin ekan kuun niinku saanks ne tuet sillee et voin maksaa kaiken ja niinku kyl oon sen aatellu et säästän rahaa vuokratakuusee et siint ei ois mitää stressii mut sit kaikki muut et ku haen sit kuitenki tuet ajois mut saanks ne sillee hyvin tai mitä te teitte silloin ku stressaan eniten ekast kuust mut muuten kyl selviin siis kuha vaa saan sillee hyvin päivin ne tuet koska rahat riittää sit mut ne ekat vuokrat jne nii niit stressaan et mitä teen niittenkaa :DDd
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 12, 2016 17:21:03 GMT
Mä nyt en muista et minä päivinä Kela mulle maksaa, mut saahan sen varmasti sovittua sen vuokranantajan kans et maksat sit sen ekan vuokran kun Kela maksaa sulle tuet? Vaikee sanoo :DD
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 14, 2016 15:07:18 GMT
Kela maksaa tuet kuun alussa, esim opintotuki taitaa tulla kolmas päivä et kunhan et sovi vuokranmaksuu ihan ekoille päiville, kaikki on ihan ok. Esimerkiks tosi monissa opiskelija-asunnoissa vuokra maksetaan kuudes päivä koska silloin tuet on varmasti tullu mut sitä ei oo vielä ehtiny tuhlaamaan.
|
|