|
Post by wifix on Apr 4, 2016 19:18:38 GMT
en voi olla ainut joka sillon tällön menee tekemää jotai suunnitelmia vaikka onki väsynyt, ja sit viimestään just ennen lähtöö menee nukahtaan :DDD siis se on oikeesti aika kiusallista herätä ja huomata ne kaikki "missä oot" tekstarit
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 4, 2016 19:46:00 GMT
No siis nukahtelen sillein et otan päikkäreitä vähän väliä :DDD Saatan ajatella et 'noh nukun tunnin' ja sit kolme tuntii kuluu ja oon vieläki nukkumassa enkä haluu nousta ylös
|
|
|
Post by wifix on Apr 4, 2016 19:55:22 GMT
No siis nukahtelen sillein et otan päikkäreitä vähän väliä :DDD Saatan ajatella et 'noh nukun tunnin' ja sit kolme tuntii kuluu ja oon vieläki nukkumassa enkä haluu nousta ylös siis mä yritän aina vältellä päiväunia, koska ne venyy aina yli neljän tunnin :DDDD siis kerran tosissani menin kolmelta koulun jälkee "päiväunille" ja heräsin seuraavana aamuna yheksän aikaan
|
|
|
Post by Jp on Apr 4, 2016 20:01:56 GMT
No siis nukahtelen sillein et otan päikkäreitä vähän väliä :DDD Saatan ajatella et 'noh nukun tunnin' ja sit kolme tuntii kuluu ja oon vieläki nukkumassa enkä haluu nousta ylös siis mä yritän aina vältellä päiväunia, koska ne venyy aina yli neljän tunnin :DDDD siis kerran tosissani menin kolmelta koulun jälkee "päiväunille" ja heräsin seuraavana aamuna yheksän aikaan MITÄ
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 4, 2016 20:03:55 GMT
Harvoin.
|
|
|
Post by wifix on Apr 4, 2016 20:06:30 GMT
siis mä yritän aina vältellä päiväunia, koska ne venyy aina yli neljän tunnin :DDDD siis kerran tosissani menin kolmelta koulun jälkee "päiväunille" ja heräsin seuraavana aamuna yheksän aikaan MITÄ siis mä nukun tositositositosi paljon samoin mun yks kaverini, sit me ollaan aina ne keitä saa lomilla odotella, ku kaikki muut heräilee ennen kahtatoista ja me joskus 2-4 aikaan :DDD fun fact siin joululoman loppupuolella heräilin viimesen viikon 4-6 aikaan iltapäivällä
|
|
|
Post by Miopod on Apr 4, 2016 21:18:01 GMT
No siis nukahtelen sillein et otan päikkäreitä vähän väliä :DDD Saatan ajatella et 'noh nukun tunnin' ja sit kolme tuntii kuluu ja oon vieläki nukkumassa enkä haluu nousta ylös siis mä yritän aina vältellä päiväunia, koska ne venyy aina yli neljän tunnin :DDDD siis kerran tosissani menin kolmelta koulun jälkee "päiväunille" ja heräsin seuraavana aamuna yheksän aikaan Jos nukuit pommiin koulusta nii ainakaa ei voida syyttää siitä ettetkö ois menny ajois nukkuun Mut joo mun ennätys on et menin kans joskus päivältä päikkäreille ja heräsin hämmentyneenä yhenaikaan yöllä ku koko talo oli pimeenä ja kaikki muut jo nukkuus.
|
|
|
Post by wifix on Apr 4, 2016 21:24:19 GMT
siis mä yritän aina vältellä päiväunia, koska ne venyy aina yli neljän tunnin :DDDD siis kerran tosissani menin kolmelta koulun jälkee "päiväunille" ja heräsin seuraavana aamuna yheksän aikaan Jos nukuit pommiin koulusta nii ainakaa ei voida syyttää siitä ettetkö ois menny ajois nukkuun Mut joo mun ennätys on et menin kans joskus päivältä päikkäreille ja heräsin hämmentyneenä yhenaikaan yöllä ku koko talo oli pimeenä ja kaikki muut jo nukkuus. haha jep :'D siis se on iha kamalaa ku tajuaa nukkuneensa koko päivän? sit yleensä herään just siinä yhdentoista aikaan et pitäs just olla menossa nukkumaa, ja sit en saa taas pariin tuntiin unta
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 5, 2016 0:32:23 GMT
siis mä yritän aina vältellä päiväunia, koska ne venyy aina yli neljän tunnin :DDDD siis kerran tosissani menin kolmelta koulun jälkee "päiväunille" ja heräsin seuraavana aamuna yheksän aikaan Jos nukuit pommiin koulusta nii ainakaa ei voida syyttää siitä ettetkö ois menny ajois nukkuun Mut joo mun ennätys on et menin kans joskus päivältä päikkäreille ja heräsin hämmentyneenä yhenaikaan yöllä ku koko talo oli pimeenä ja kaikki muut jo nukkuus. Mä kerran menin kesällä työpäivän jälkeen nukkumaan ku väsytti niin paljon ja sit nukuin johonki seittemään asti illalla. Sit ku heräsin niin olin ihan takus ja luulin et kello on yli seittemän seuraavana aamuna. Aloin sit paniikissa huutaa mun veljelle et miks se ei herättäny mua, miksei äiti tai iskä herättäny, mä oon myöhässä töistä. Sit yritin soittaa mun äidille ja olin ihan itku kurkussa kun se ei vastannu. En muista et katoinko tietokoneesta sit kelloa vai tajusinko ite et ei helvetti kellohan on seittemän illalla eikä aamulla :DDD
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 5, 2016 4:41:49 GMT
Mun ongelma on vähän päinvastanen, en nuku tyyliin ollenkaan. Oon tyytyväinen jos saan sen neljä tuntii unta yössä, oon yrittäny nukkuu päiväunia mut mun on jotenki mahotonta nukahtaa ennen kello yhtätoista ja sitki heräilen koko yön tekemään kaikenlaista.
Eli teach me master, miten nukkua päiväunia?
|
|
|
Post by Arabella on Apr 5, 2016 12:35:23 GMT
joo tuun monesti vaan koulusta kotiin ja meen sängylle makaamaan ja nukahan vaan heti siihen oon nukahtanu myös mun huoneen lattialle varmaan liian monta kertaa ja kerran nukahin vessan lattialle
|
|
|
Post by Miopod on Apr 5, 2016 12:51:12 GMT
joo tuun monesti vaan koulusta kotiin ja meen sängylle makaamaan ja nukahan vaan heti siihen oon nukahtanu myös mun huoneen lattialle varmaan liian monta kertaa ja kerran nukahin vessan lattialle Mä joskus ala-asteella nukahdin koulun vessaan puoleksi tunniksi ja koko mun luokka ja mun veljen luokka etti mua ja heräsin siihen ku veljen opettaja koputti siihen vessan oveen ja kysy et onks kaikki hyvin Sit jälkeenpäin kuulin kavereilta et mun sillonen koulukiusaaja oli kuulemma ollu kaikista huolestunein musta se oli ekana sännänny mun veljenki luokkaan sillee "ONKS TIAN PIKKUSISKO TÄÄLÄ??! Tietääksse missä Tia on??" :DDD
|
|
|
Post by swordsman on Apr 5, 2016 16:50:15 GMT
Mä en ymmärrä sitä miten kaikki aina valittaa siitä kuinka unirytmi menee lomilla sekasin, kun ite en ees jaksais valvoa niin myöhään että se sekottuis :DD Viikonloppusinkin meen melkein aina ennen kymmentä nukkumaan ja herään joskus yheksältä aamulla (ja nousen ylös aikasintaan puoli kymmeneltä). Taidan olla sekä ilta- että aamu-uninen. :-D
Mut ei mulla kyllä tollasesta nukahtelemisesta oo kokemusta, joten tää koko viesti taitaa mennä vähän aiheen vierestä
|
|
|
Post by Jp on Apr 5, 2016 16:54:05 GMT
joo tuun monesti vaan koulusta kotiin ja meen sängylle makaamaan ja nukahan vaan heti siihen oon nukahtanu myös mun huoneen lattialle varmaan liian monta kertaa ja kerran nukahin vessan lattialle Mä joskus ala-asteella nukahdin koulun vessaan puoleksi tunniksi ja koko mun luokka ja mun veljen luokka etti mua ja heräsin siihen ku veljen opettaja koputti siihen vessan oveen ja kysy et onks kaikki hyvin Sit jälkeenpäin kuulin kavereilta et mun sillonen koulukiusaaja oli kuulemma ollu kaikista huolestunein musta se oli ekana sännänny mun veljenki luokkaan sillee "ONKS TIAN PIKKUSISKO TÄÄLÄ??! Tietääksse missä Tia on??" :DDD Kiusaaja, joka ei ollutkaan hirviö, tai sit se vaan huolestu et se ei voikaan kiusata enää sua.
|
|