|
Post by Angelus on Sept 13, 2018 12:41:24 GMT
Siitä on vaikka kuinka kauan, kun oon viimeksi käynyt kirjastossa... joten en muista, minne oon piilottanut kirjastokortin. Ja just ajattelin, että olis jees lainata +20kirjaa. Reilu tunti etsitty... tulos: ei löytynyt. Tehtävä: pitää purkaa laatikot (oon vähän sitäsuntätä laittanut laatikoihin eli niissä ei ole mitään tiettyä yhtä ja vieläpä jotkut on ilman infotekstiä, joten siinä sitten arvailemaan mitä missäkin on...) ja katsoa tarkemmin. JA ainiin kadoksissa on myös toinen kirjastokortti, joka luultavasti samassa paikassa aiemmin mainitun kanssa.
|
|
|
Post by Angelus on Sept 16, 2018 19:22:12 GMT
Jääkaapissa haisee kahvi, joka on ollut nyt noin seitsemän ja puoli kuukautta aukaistuna. En ole jaksanut heittää sitä pois tai viedä vanhemmille, koska en ite kahvia normaalisti juo. Tulin hommanneeksi kuitenkin kahvinkeittimen samoihin aikoihin kun ostin ton kahvipaketin, koska keitin oli tarjouksessa... 🤔
|
|
|
Post by Angelus on Sept 19, 2018 18:52:36 GMT
Kynnet on sen verran heiveröiset et ne menee helposti katki. Oon nyt jonkin aikaa kasvattanut niitä ja toivon ettei toi yks kynsi mene enempää katki ennen sunnuntaita. 🤔
|
|
|
Post by Sibe on Oct 20, 2018 8:25:51 GMT
mun vähän niin kuin pitäisi mennä suihkuun, että saisin hiukset kuiviksi ihmisten aikoihin, mutta paleltaa liikaa ajatus, että ulkona on melkein nolla astetta
|
|
|
Post by Miopod on Oct 21, 2018 3:07:18 GMT
Käytiin Tuurin kyläkaupassa ja olin niin innoissani koska siel on kaikkee kivaa tavaraa, mut sit suurimman osan ajasta mun piti ettii veljelle oikeen kokosia vaatteita ku se sovitteli niitä, etten sit kerenny kiertää sitä loppu kauppaa ku ihan nopeesti kävellä läpi ja lopuks päädyin ostaan vaan suklaakalenterin joulukuulle ja hiusväriä ja sit kaikil muil oli niin paljo kaikkia ostoksia paitsi mulla ja se harmittaa mua niin lujaa??? Mulla oli ihan paha olla. Mulla alkaa vissiin menkat joskus ensviikolla tai sitä seuraavalla ja aina mulla ei tuu mitää hormonitunnemyrskyjä mut sit aina välillä ne vaan yllättää tällei.
|
|
|
Post by Angelus on Oct 31, 2018 20:42:07 GMT
Kokeilin nyt ensimmäistä kertaa mikroranskalaisia... ja ongelmana on, että menin laittamaan vähän liian paljon suolaa.
|
|
|
Post by Angelus on Nov 1, 2018 3:12:38 GMT
Olisin voinut mennä nukkumaan 6-7 tuntia sitten mutta tässä mä vielä hereillä... Mutta oon nyt menossa.
|
|
|
Post by Sibe on Nov 10, 2018 17:23:52 GMT
oon niin tyytyväisenä hoitamassa hommia eli pesemässä muun muassa pyykkiä, mutta edessä häämöttävä vuoro vaan väsyttää just nyt, outoa xD
|
|
|
Post by Sibe on Nov 11, 2018 10:54:04 GMT
oon niin raivoissani kämppiksestä, koska meidän jääkaapissa on jäätä hänen vuokseen ja nyt yritän sitä sulattaa ja hirveet säädöt koko asian kanssa
|
|
|
Post by Angelus on Nov 13, 2018 23:13:34 GMT
En viitti enää mennä nukkumaan ku herätys jo hieman neljän jälkeen. Ja vielä ei edes väsytä ku nukuin pari tuntia päivällä.
|
|
|
Post by Angelus on Nov 23, 2018 8:59:27 GMT
Menin nukkumaan joskus hieman 3 jälkeen ja herätys oli jo neljältä, mikä tarkoittaa että nukuin vain korkeintaan sen puoli tuntia 🤣
|
|
|
Post by Angelus on Nov 29, 2018 1:10:14 GMT
9-1-1 sarjan dvd julkaisupäivä olisi kiva tietää. Mahtaakohan mennä tammikuulle? 🤔
|
|
|
Post by Angelus on Dec 1, 2018 22:14:04 GMT
Mikähän mun traakkipuuta mahtaa vaivata? 🤔 Voin jo todeta, että nämä 10kk, mitä se on mulla kerennyt olla, niin on ollut aika auringonvalottomia. Traakissa on kolme tollasta 'oksaa', joista kasvaa lehtiä... tai siis on enää yhdessä hyvät lehdet. Kaksi muuta vaikuttaa sisältä kuin ne olis mädäntyneet (ja 2 viikkoa sitten alkoivat pudottaa lehtiä useamman kerralla, yks on nyt lehdetön ja toisessa roikkuu enää kymmenen). Silloin ku puristaa siitä oksavarren yläpäästä ja itse rungon puolesta välistä, niin ne vähän niinku painautuu normaalia enemmän.
|
|
|
Post by Sibe on Dec 6, 2018 16:32:32 GMT
Flunssa ei tunnu loppuvan. tosin ehkä on aika ottaa vähän lääkettä..
ahdistaa myös essee, jonka haluaisin saada palautettua ennen joulua, mutta flunssan takia ei oo hirveesti jaksamista mihinkään
|
|
|
Post by Angelus on Dec 23, 2018 13:19:49 GMT
Söin tollasesta pähkinäsekoituksesta, minkä kuoret joutuu ite murskaamaan, yhden mantelin ja korkeintaan 1/4 osan parapähkinää. Ei kiva. Ehkä kuvittelen, mutta tuntuu kutiavan 👎 Jätän suosiolla muulle porukalle noi pähkinät. 🤔
|
|