|
Post by Arabella on Nov 3, 2016 19:06:36 GMT
mulla on huomenna hammaslääkäri ja ruotsin sanakoe ja oon huomannu että oon aika paska ruotsissa ja epäilen että mun aivokapasiteetti ei riitä useammalle ku kahelle kielelle
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 3, 2016 23:14:23 GMT
tän bannerin kanssa meni ikuisuus mun pikkutarkkuuden takia D-:<
|
|
|
Post by Angelus on Nov 4, 2016 9:45:23 GMT
Se, kun joudun illemmalla ajamaan pimeässä, jäisessä, todella lumisessa kelissä (lunta on kuulema ihan mukavasti, että pitää olla varovainen) ...
|
|
|
Post by Arabella on Nov 4, 2016 19:31:25 GMT
mun suussa on tikkejä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 4, 2016 19:50:36 GMT
tästä lähtien aina kun esittelet ittes, voit sanoo: ''moi, mä oon rapu. mun suussa on tikkejä'' lähtemätön ensivaikutelma
|
|
|
Post by Arabella on Nov 4, 2016 20:03:28 GMT
tästä lähtien aina kun esittelet ittes, voit sanoo: ''moi, mä oon rapu. mun suussa on tikkejä'' lähtemätön ensivaikutelma entä sit ku mun suussa ei enää oo tikkejä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 4, 2016 21:23:29 GMT
tästä lähtien aina kun esittelet ittes, voit sanoo: ''moi, mä oon rapu. mun suussa on tikkejä'' lähtemätön ensivaikutelma entä sit ku mun suussa ei enää oo tikkejä sit sun pitää keksii joku uus juttu tai kaatua ja saada tikkejä esim. otsaan tai ei otsaan, se ois liian ilmeistä ja sit ois ihan turhaa sanoo et ''mun päässä on tikkejä''
|
|
|
Post by swordsman on Nov 5, 2016 7:41:19 GMT
mullakin oli pari vuotta sitten, ja muistan vieläkin kuinka hirveetä se oli :-D sillon oli toukokuu, ja kaupan valmis riisipuuro oli ainoo asia minkä syöminen ei ollu vaikeeta ja tuskallista, joten en sit paljon muuta syönytkään. ... välillä mietin et mitäköhän lähikaupan kaupan kassa mahto ajatella kun joku tulee toukokuussa joka päivä kauppaan ja ostaa muutaman paketin riisipuuroa :---D
|
|
|
Post by Arabella on Nov 5, 2016 14:05:15 GMT
mullakin oli pari vuotta sitten, ja muistan vieläkin kuinka hirveetä se oli :-D sillon oli toukokuu, ja kaupan valmis riisipuuro oli ainoo asia minkä syöminen ei ollu vaikeeta ja tuskallista, joten en sit paljon muuta syönytkään. ... välillä mietin et mitäköhän lähikaupan kaupan kassa mahto ajatella kun joku tulee toukokuussa joka päivä kauppaan ja ostaa muutaman paketin riisipuuroa :---D siis mulla ei ees satu siihen kovin paljoa ne sielläki sai sen kuulostamaan siltä että se tulee olemaan Ihan Perkeleen kipeä mut ei se ees oo ja oon siis syöny ihan normaalisti ehkä mun suuta on tässä vaiheessa vaan kidutettu nii paljon että se ei enää tunne kipua
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 5, 2016 19:27:39 GMT
kokoajan on vessahätä ):
|
|
|
Post by Miopod on Nov 5, 2016 20:59:16 GMT
MULLAKI oon käyny viimesen tunnin aikana varmaan kolme kertaa vessas
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 5, 2016 23:30:52 GMT
MULLAKI oon käyny viimesen tunnin aikana varmaan kolme kertaa vessas pärkele tuntuu kun just saa istuttua, niin pitää mennä taas!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 6, 2016 2:35:40 GMT
- en saa unta - alakerrasta kantautuu pelottavia ääniä - saatan olla aineissa - kymlä
|
|
|
Post by Miopod on Nov 6, 2016 7:52:46 GMT
MULLAKI oon käyny viimesen tunnin aikana varmaan kolme kertaa vessas pärkele tuntuu kun just saa istuttua, niin pitää mennä taas! Aina ku juo teetä pari kuppia tulee kauhee vessakierre :DD Onneks se nollaantuu yön aikana.
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 7, 2016 23:50:08 GMT
oon jutellut nyt jo jonkin aikaa mun yhen nettikaverin kaa ja tutustunu siihen paremmin, ja musta tuntuu että oon ihastumassa siihen :---I
|
|