|
Post by soitaparanoid on Apr 2, 2016 8:29:17 GMT
Oon ollut viimeisen puolen vuoden aikana varmaan 5 kertaa kipeänä ja taas on kurkussa vähän jännä fiilis. Onko minulla vain kakke vastustuskyky vai onko minulla ebola? Kuinka usein te normaalit ihmiset ootte kipeinä?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 2, 2016 11:10:31 GMT
Ehkä sulla on HIV.
....tai sitten ei.
Oon mäkin aika usein kipeenä, mut toi viis kertaa puolen vuoden sisällä kuulostaa aika paljolta - vaikka tosin onhan nytki liikkeellä ties mitä ebolaa.
Mut syö kaikkee vihreetä, niiku pinaattia, se parantaa vastustuskykyä. Ja öhm, en tiiä. Pysy elossa nyt kuiteski.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 2, 2016 12:59:44 GMT
Mä en oo melkein ikinä kipee mut sitku oon niin tuntuu et kuolen
|
|
|
Post by Jp on Apr 2, 2016 13:08:35 GMT
Mä oon usein vaain flussassa kerran vuodessa.
|
|
|
Post by Miopod on Apr 2, 2016 23:58:10 GMT
Pienenä sairastuin kirjaimellisesti joka viikko. Oikeesti siinä oli varmaan kaks päivää väliä et olin terve ennenku sairastuin uudestaan. Mun ekat elinvuodet meni vaan terveyskeskukses ravatessa.
Mut sitte joskus sen jälkeen ku alotin koulun nii se muuttu ja nyt oon enää vaan korkeintaan kerran vuodes kipee. (viimekerrasta tulee nyt täs kuus vuosi)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 3, 2016 6:33:27 GMT
Oon yleensä kipeenä kerran vuodessa tai kahdessa. Sulla on varmaan vaan huono vastustuskyky tai jotain
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 3, 2016 7:40:47 GMT
Ööö no siis mul on sekä pysyviä sairauksia että kroonista kipua Tbh kuolema vois korjaa mut vaik heti jos se iskee heikkoihin
|
|
|
Post by wifix on Apr 3, 2016 9:57:15 GMT
oon kokoajan kipeenä
siis melkeimpä jokatoinen viikko mulla on nuhaa, kurkkukipua, päänsärkyä tai sit ihan vain selkäkipuja tms.
|
|