|
Post by Magnifique on Mar 20, 2016 17:04:52 GMT
et gosu menee nyt lopullisesti kiinni. pitäskö lähtee sinne jäähyväisjuhliin? toi teksti on suoraan gosun sivuilta itse asiassa.
Viimeiset kuukaudet
goSupermodelin sulkeutumiseen on vielä kolme kuukautta. Jatkamme 23.5. saakka kuten nytkin. Päivitämme kauppaa, annamme päivittäiset Timantit ja goRahat ja järjestämme viikottaisia kisoja ja goKoodeja. Sinulla pitää olla superpassi, jotta voit olla goSussa.
Suurin ero on, että tästä eteenpäin superpassia ei osteta 90 päiväksi. Nyt uudet passit kestävät 24.5. saakka - siis goSun viimeiseen päivään saakka.
Jos et halua ostaa superpassia, voit tulla jäähyväisbileisiin ilmaiseksi 23.-24.5. Toivottavasti näemme siellä mahdollisimman monia entisiä ja nykyisiä goSulaisia!
|
|
|
Post by wifix on Mar 20, 2016 17:20:19 GMT
tuosta puhuttiin aikalailla joskus viime kuun puolella, tarkotuksena mainostaa catlandia siel
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 20, 2016 17:20:49 GMT
joooo, tästä on ollu puhetta pariinki otteeseen Mut maksaakohan ne superpassit saman verran mitä ennenki? et vaikka ostasit sen viimesenä viikkona niin maksaako se silti sen öö 10 euroo vai mitä se oli? vai määräytyykö se hinta niiden jäljellä olevien päivien mukaan? Ei sillä että oisin ostamassa sitä, mut mietin vaan että onko siellä yhä päällä samanlainen rahastusmeininki
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 20, 2016 17:23:45 GMT
tuosta puhuttiin aikalailla joskus viime kuun puolella, tarkotuksena mainostaa catlandia siel mä voin sit tehä pannukakkua sit uusille tulokkaille
|
|
|
Post by wifix on Mar 20, 2016 18:20:32 GMT
tuosta puhuttiin aikalailla joskus viime kuun puolella, tarkotuksena mainostaa catlandia siel mä voin sit tehä pannukakkua sit uusille tulokkaille tehää pannukakkukekkerit ja laitetaa pystyy modehaku nii kaikki innostuu vielä enemmän (voidaan sit myöhemmin kertoa että se oli kusetusta(: )
|
|
|
Post by Jp on Mar 20, 2016 18:41:25 GMT
mä voin sit tehä pannukakkua sit uusille tulokkaille tehää pannukakkukekkerit ja laitetaa pystyy modehaku (voidaan sit myöhemmin kertoa että se oli kusetusta(: ) tosi mukavaa...
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 20, 2016 19:35:02 GMT
mä voin sit tehä pannukakkua sit uusille tulokkaille tehää pannukakkukekkerit ja laitetaa pystyy modehaku nii kaikki innostuu vielä enemmän (voidaan sit myöhemmin kertoa että se oli kusetusta(: ) no mut itse asiassahan modehaku vois olla ihan paikallaan, kun suurin osa modeista ei oo kovin aktiivisia. Ja esim. roolipelausosio tarttis mun mielestä oman moderaattorin joka vois pitää huolta sen osion siisteydestä.
|
|
|
Post by wifix on Mar 20, 2016 19:42:36 GMT
tehää pannukakkukekkerit ja laitetaa pystyy modehaku nii kaikki innostuu vielä enemmän (voidaan sit myöhemmin kertoa että se oli kusetusta(: ) no mut itse asiassahan modehaku vois olla ihan paikallaan, kun suurin osa modeista ei oo kovin aktiivisia. Ja esim. roolipelausosio tarttis mun mielestä oman moderaattorin joka vois pitää huolta sen osion siisteydestä. oijoi siihen mä kyllä ilmoittautuisin ihan hyvillä mielin, mä kun vilkuilen tuota roolipelit-osioo päivittäin 8)))
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 20, 2016 19:44:10 GMT
no mut itse asiassahan modehaku vois olla ihan paikallaan, kun suurin osa modeista ei oo kovin aktiivisia. Ja esim. roolipelausosio tarttis mun mielestä oman moderaattorin joka vois pitää huolta sen osion siisteydestä. oijoi siihen mä kyllä ilmoittautuisin ihan hyvillä mielin, mä kun vilkuilen tuota roolipelit-osioo päivittäin 8))) yeeep
|
|
|
Post by Arabella on Mar 20, 2016 21:18:50 GMT
tuosta puhuttiin aikalailla joskus viime kuun puolella, tarkotuksena mainostaa catlandia siel mä voin sit tehä pannukakkua sit uusille tulokkaille kannatan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 20, 2016 21:22:48 GMT
mä voin sit tehä pannukakkua sit uusille tulokkaille kannatan ja peter voi toimia stand-up koomikkona
|
|
|
Post by Arabella on Mar 20, 2016 21:25:28 GMT
ja peter voi toimia stand-up koomikkona en tiedä kannatanko enää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 20, 2016 21:32:30 GMT
ja peter voi toimia stand-up koomikkona en tiedä kannatanko enää ai väitätsä ettei peter oo hauska ??
|
|
|
Post by Arabella on Mar 20, 2016 21:36:54 GMT
ai väitätsä ettei peter oo hauska ?? eeen toki
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 20, 2016 21:52:46 GMT
ai väitätsä ettei peter oo hauska ?? eeen toki eli peter on sun mielestä hauska....?
|
|