|
Post by Angelus on Mar 20, 2016 10:28:22 GMT
Kuinka hankalaa laturin löytäminen läppäriin oikein on? Tää laturi alkoi tässä temppuilemaan niin, että latailee vain tietyissä asennoissa. Ja mikä on kans kivaa, on se et toinen kuulokkeista kaipaa johtojen tinausta (ääni pätkii myös tietyissä asennoissa).
|
|
|
Post by Jp on Mar 20, 2016 10:30:06 GMT
Kuinka hankalaa laturin löytäminen läppäriin oikein on? Tää laturi alkoi tässä temppuilemaan niin, että latailee vain tietyissä asennoissa. Ja mikä on kans kivaa, on se et toinen kuulokkeista kaipaa johtojen tinausta (ääni pätkii myös tietyissä asennoissa).
mulki oli sama ongelma läppärin johdon kanssa..se on varmaan vaan vääntyny ja tein silleen itse et tuin jollain esineellä (kirjalla etc) sitä laturia niin se pysty siin asennossa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 20, 2016 13:08:21 GMT
niihh
mut ilmankaan ei pärjää
|
|
|
Post by Miopod on Mar 20, 2016 20:07:16 GMT
mun vanhas läppäris meni kans laturi rikki mut löysin munmielestä aika äkkiä jostain hintaseurannasta uuden laturin. Pitää vaan kattoo tarkasti että se mätsää sun koneen merkin kans/käy siihen.
Paitsi et ne oli kyllä aika kalliita pelkäksi laturiksi (se minkä ostin makso kolmekymppiä)
|
|
|
Post by wifix on Mar 20, 2016 21:01:31 GMT
mun pitäs käydä vaihdatuttaan applen liikkeessä mun laturi uuteen mun kone on alkanu antaan tällejä ja gigantissa sanottiin että voi johtua laturista, että se pitäs varmaanki vaihtaa D:::
|
|
|
Post by Arabella on Mar 20, 2016 21:10:48 GMT
mulla menee aina puhelimen laturit rikki tää on nyt varmaan neljäs tai viides laturi vuoden sisällä ja kuulokkeet menee myös aina rikki meni kyllä läppärinki laturi rikki joskus mutta siitä läppäristä oli kyllä myös akku rikki
|
|
|
Post by Angelus on Mar 21, 2016 2:36:25 GMT
Pitää vaan kattoo tarkasti että se mätsää sun koneen merkin kans/käy siihen. Oon koittanut hakee laturia Dell Latitude 3340'lle. Pitäis tilata kai ulkomailta, kun en oo löytänyt suomalaisista nettikaupoista.
|
|
|
Post by Miopod on Mar 21, 2016 13:38:20 GMT
Pitää vaan kattoo tarkasti että se mätsää sun koneen merkin kans/käy siihen. Oon koittanut hakee laturia Dell Latitude 3340'lle. Pitäis tilata kai ulkomailta, kun en oo löytänyt suomalaisista nettikaupoista. Se minkä mä ostin kävi samaan aikaan useempaan merkkiin. Alunperin se oli jonku ihan toisen merkkisen koneen laturi, mut kävi sen merkkiseen mikä mun vanhaki kone oli.
|
|
|
Post by Angelus on Mar 21, 2016 14:36:29 GMT
Oon koittanut hakee laturia Dell Latitude 3340'lle. Pitäis tilata kai ulkomailta, kun en oo löytänyt suomalaisista nettikaupoista. Se minkä mä ostin kävi samaan aikaan useempaan merkkiin. Alunperin se oli jonku ihan toisen merkkisen koneen laturi, mut kävi sen merkkiseen mikä mun vanhaki kone oli. Oon kattonut, jos sattuis käymään joku muu laturi, mutta toimintaluettelosta en oo löytänyt
|
|