|
Post by Miopod on Mar 13, 2016 18:25:05 GMT
ku aina keväällä hajoo pyöränkumit kaikenaikaa? Siis heti ku on viimesetki lumet sulanu teiltä nii saa vaihtaa pyörään kumit joka toinen päivä. Äiti sanoo et se johtuu niistä hiekotuskivistä, mut onhan pakkasillaki aina kaikenmaailman jäälohkareita törröttääs siinä tiestä eikä silloon tuu mitää?
Vai onks ite Saatana vaan sillee et "nonii nyt ku ei oo lunta eikä loskaakaa hidastaas sun koulumatkaa nii katkastaan ketjut ja paskotaan renkaat nii eiköhän se sillä kruunaa sen maanantain."
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 13, 2016 18:28:48 GMT
haha joo ne on just ne kivet ja kans se et talven jäljiltä kumit on usein vähän tyhjät niin ne tahtoo hajota
jos ny muualt ku keskustasta lähtis noi loskat niin pääsisin pyöräilee
|
|
|
Post by Miopod on Mar 13, 2016 18:39:58 GMT
haha joo ne on just ne kivet ja kans se et talven jäljiltä kumit on usein vähän tyhjät niin ne tahtoo hajota jos ny muualt ku keskustasta lähtis noi loskat niin pääsisin pyöräilee täälä on sulanu jo jokapaikasta, paitsi nurmikoilta. torstaina olin jo ihan et jee nyt pääsee nopeesti kouluun, mut pääsin tuskin kadun päähän nii ketjut lähti, ja ku talutin pyörän takas ja laitoin veljen korjaan ne, nii hyvin kesti menomatkan, mut sit tulomatkalla koulusta huomasin et kuulu semmonen ihme tömähdys aina tasasin väliajoin. Pysähdyin sit kokeileen, nii toinen kumi oli vähä tyhjempi ku toinen, enkä sit uskaltanu ajaa sillä loppumatkaan, ja kotiinpäästyäni se oli tyhjentyny jo vaikka kuinka paljo. Joskus ala-asteella luultiin et pari poikaa jotka koulukiusas mua siihen aikaan rikko mun pyörää tahallaan ku ne tapas usein hajottaa ja varastaa mun tavaroita
|
|
|
Post by wifix on Mar 13, 2016 18:56:21 GMT
mulla on yhden ainoon kerran hajonnu pyörästä kumi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 13, 2016 20:00:20 GMT
mulla on yhden ainoon kerran hajonnu pyörästä kumi mulla kahesti tosin se selittyy sillä etten pyöräile kovin usein
|
|
|
Post by wifix on Mar 13, 2016 20:01:24 GMT
mulla on yhden ainoon kerran hajonnu pyörästä kumi mulla kahesti tosin se selittyy sillä etten pyöräile kovin usein en mäkään enää mut pyöräilin yhdes vaihees kaikkialle sit rengas puhkes ku se oli melkei tyhjä ja vedin liia kovis vauhdeis päi rotvallia
|
|
|
Post by Miopod on Mar 13, 2016 20:35:56 GMT
mulla kahesti tosin se selittyy sillä etten pyöräile kovin usein en mäkään enää mut pyöräilin yhdes vaihees kaikkialle sit rengas puhkes ku se oli melkei tyhjä ja vedin liia kovis vauhdeis päi rotvallia Mä kerran pyöräilin liian tyhjällä renkaalla ja se pamahti ja siihen tuli kauhee viilto kylkeen josta nousi vaan savua
|
|
|
Post by Jp on Mar 14, 2016 6:35:28 GMT
olisko ollu kuitenkin nopeuskysymys?
|
|
|
Post by Miopod on Mar 14, 2016 11:08:18 GMT
olisko ollu kuitenkin nopeuskysymys? emt, aika lujaa mä kuulemma pyöräilen
|
|